Neitsyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupu87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vitun urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
No pyydä äitiäs vielä opettamaan näpittäminen, niin ei tartte naisia edes ajatella:=)

itsetyydytys on syntiä! Hävytön kun tullaista ehdotat!

Eikä ole.
Mutteri sormien väliin ja eikun pyörittämään. Kait sinä nyt sinne yletät, vaikket näe ?

Alkuperäinen kirjoittaja Vitun urpo:
No pyydä äitiäs vielä opettamaan näpittäminen, niin ei tartte naisia edes ajatella:=)

itsetyydytys on syntiä! Hävytön kun tullaista ehdotat!

Eikä ole.
Mutteri sormien väliin ja eikun pyörittämään. Kait sinä nyt sinne yletät, vaikket näe ?

onpas lue vaikka raamatusta. Enkä mä nyt voi hiplata itteeni kun en tiedä mistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Ihme äijä olet. =) Meinaatko nyt ihan oikeesti ottaa sen mammasi sinne makuukammarinkin puolelle sitten jos ja kun saat sinne sen naisen??? =/

Ei sitä varmaan tarvii ottaa.. Kyllä äiti tulee ihan itse katsomaan sitä ihmettä. koskas tuut kylään?

No en takuulla tule! Koeta saada se mammasi ensin vanhainkotiin!!!! =)

Noinkos sinä petät lupauksesi? Miltäs sinusta tuntuu kun omat mukulasi kippaa sinut ihmistunkiolle eli vanhainkotiin? minä en sitä tee omalle äidilleni. Hyvä että arvomaailmasi selvisi ennen penetraatiota.

Mieluummin sinne vanhainkotiin kuin katsomaan oman poikansa naimista! =( Hyh hyh...hyvä että tosiaan selvisi!

No äiti nyt kuitenkin on jo puoli kuuro ja sokea dementikko joten jos hän jotain näkisi tai kuulisi niin huomenna ei enää mitään muistaisi.

Mut hei ihan oikeesti..... "haluan sääsätää sen sille oikeelle, vaikka avioliittoon" .... blaa blaa... Ymmärrätkö miksi autotkin koeajetaan ennen ostamista???? Jos et, niin mä kerron...... eihän sitä kannata ostaa jos se on paska!!!

Tietysti jos ei koskaan ennen autoo ajanu, ei osaa verrata, mutta kyl vaik sen nyt si ostaiski, tulee varmasti mieli kokeilla jotain toistaki joskus....

Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan?????

Alkuperäinen kirjoittaja pahaihminen:
Mut hei ihan oikeesti..... "haluan sääsätää sen sille oikeelle, vaikka avioliittoon" .... blaa blaa... Ymmärrätkö miksi autotkin koeajetaan ennen ostamista???? Jos et, niin mä kerron...... eihän sitä kannata ostaa jos se on paska!!!

Tietysti jos ei koskaan ennen autoo ajanu, ei osaa verrata, mutta kyl vaik sen nyt si ostaiski, tulee varmasti mieli kokeilla jotain toistaki joskus....

Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan?????

En mää missään nimessä aio säästää sitä avioliittoon asti. Mutta en myöskään aio neitsyyttäni menettää kännissä missään yhden yön jutussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Entä jos sen menettää selvinpäin, niin voiko senjälkeen harjoittaa sitä kännissä. =)

Riippuu tietenkin tilanteesta. Ehkä sitä voi seurustelukumppanin kanssa joskus kännissäkin touhuilla, mutta mielummin selvinpäin. En aio neitsyyden menettämisen jälkeenkään harrastaa mitään yhden yön juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja pahaihminen:
Mitä pahaa niissä yhden yön jutuissa on????

Kaikkia ei yhden yön jutut kiinnosta. En todellakaan halua maata jonkun baari tuttavuuden kanssa, jota en oikestaan ees tunne.

Mitä hienoa/miellyttävään on yhden yön jutuissa?

Seikkailu, aivan erilainen himo kun parisuhteessa,koska seksi tuntemattoman kanssa kiihottaa aivan eri tavoin, kun sen kans jonka kanssa olet ollut vuosia...

Uudet kokemukset..miehet on niin erilaisia sängys, kooltaan, kunnoltaan, taidoiltaan.... yhdenyön jutun kanssa voi myös pervoilla sellasta mitä ei tekis välttis parisuhteessa..

En mä siis parisuhdetta dissaa, mutta kyllä näis yhdenyön jutuissa on omat hyvät puolensa ;D

Oikeassa olet pahanainen.
Vieraan kanssa se on erilaista, kuin ekakerta ainakin:)
Uudet tuoskut(hajut), uudet muodot, karvat kaikki.

Parisuhteessa ei todellakaan vois ehdottaa kaikkein pervoimpia juttuja, koska ei niihin suostuttaisi kuitenkaan, mutta vieras ei kait ilkeä kieltäytyä, esim anaalista tai kovista otteista jne.

Alkuperäinen kirjoittaja pahasusi:
Oikeassa olet pahanainen.
Vieraan kanssa se on erilaista, kuin ekakerta ainakin:)
Uudet tuoskut(hajut), uudet muodot, karvat kaikki.

Parisuhteessa ei todellakaan vois ehdottaa kaikkein pervoimpia juttuja, koska ei niihin suostuttaisi kuitenkaan, mutta vieras ei kait ilkeä kieltäytyä, esim anaalista tai kovista otteista jne.

Onko vieraat sitten aina suostunut kaikkiin pervoihin juttuihin joita oot ehdottanut? Itse en ainakan ole valmis suostumaan kaikkeen mitä joku yhden yön juttu haluaa.

Itseasiassa mä oon saanu nää pervoiluehdotukset niiltä miehiltä.... Ja se ei pelaa joka pelkää... Melkein kaikkee voi kokeilla kerran ;D nyt mä lähden pikkuhiljaa valmistautumaan iltaan... ja ettiin sitä ihanaa yhdenyön juttua ;)

Yhdenyön keikoilla ollaan ylleensä jonkun verran päissään ja kyllä suurin osa temppuehdotuksista menee läpi.
Totisenoloisten kanssa en lähdekään, ettei tule pettymyksiä.

Entä onko mukava huomata saaneensa jonkun sukupuolitausin siltä mukavalta yhden yön seuralaiselta. Kun kännissä on touhuiltu ja unohdettu käyttää kondoomia tai kun kondoomi on hajonnut. Tai siitä on seuraksena raskaus. Ootteko koskaan ajatellut tällaisia asioita yhden yön juttuja harrastaessanne?

Ensinnäkin, ei ole mikään häpeän asia vaan kaunis ja ok juttu. Toiseksi, sun EI kannata nussia ketään yhdenyöntuttua, koska se on, kuten kaikki tietävät, vain nussintaa ja pallien tyhjennystä sopivaan aukkoon. Kun löydät miehen, joka on hyvä kunnon mies ja joka rakastaa sua ja se on sun luottamuksen veroinen, niin sitten rakastele ja siitä jää hyvä muisto sulle. Älä sit tyttö hyvä vaan mene kertomaan eni töiksesi miehelle olevas neitsyt, katos kun on niitä lirkuttelijoita aina valmiina pääsemään pesälle kun vaan mahollista. Ole siis älykäs ja jos tuntuu, ettet haluu kertoo ekasta kerrasta miehelle, vaikka tykkäätkin miehestä, niin ei sun ole pakko kertoa, voit sanoo olevas vaan "tosi kokematon". HUOM. Äläkä vaan ala heti opettelmaan kaikkia temppuja sängyssä, kyl monet miehet kuule opettaa vaikka mitä anaalijuttuja jos olet niin tyhmä että haluut antaa miehen tehä itelles mitä haluu. Järki käteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Miesvaan:
Ensinnäkin, ei ole mikään häpeän asia vaan kaunis ja ok juttu. Toiseksi, sun EI kannata nussia ketään yhdenyöntuttua, koska se on, kuten kaikki tietävät, vain nussintaa ja pallien tyhjennystä sopivaan aukkoon. Kun löydät miehen, joka on hyvä kunnon mies ja joka rakastaa sua ja se on sun luottamuksen veroinen, niin sitten rakastele ja siitä jää hyvä muisto sulle. Älä sit tyttö hyvä vaan mene kertomaan eni töiksesi miehelle olevas neitsyt, katos kun on niitä lirkuttelijoita aina valmiina pääsemään pesälle kun vaan mahollista. Ole siis älykäs ja jos tuntuu, ettet haluu kertoo ekasta kerrasta miehelle, vaikka tykkäätkin miehestä, niin ei sun ole pakko kertoa, voit sanoo olevas vaan "tosi kokematon". HUOM. Äläkä vaan ala heti opettelmaan kaikkia temppuja sängyssä, kyl monet miehet kuule opettaa vaikka mitä anaalijuttuja jos olet niin tyhmä että haluut antaa miehen tehä itelles mitä haluu. Järki käteen!

En missään tapauksessa lähtis nussiin mitään yhden yön juttu, ne ei tosiaankaan kiinnosta mua. Jos olisen sen tyylinen joka yhden yön juttuja harrastaa niin en enään olis neitsytkään.

En todellakaan kerro miehelle ensitöikseni neitsyydestänä. Ensin miehen on täytynyt osoittautua luotettavaksi ja musta aidosti välittäväksi. En halua suhteen perustuvan siihen että mies vaan odottaa pääsevänsä viemään mun neitsyyden ja kun se on tapahtunut niin häipyy.

En todellakaan anna miehen tehdä mulle kaikkee mitä se haluais tehdä.

Nyt saitte hyvät neuvot, ja näköjään omaksuittekin ne hyvin.
Mietin vielä tuota neitsyysasiaa. No sehän on tosiaan niin ettei sitä tarvitse välttämättä miehelle kertoa milloinkaan.