M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirja:kateeksi käy,ois ihana kotiin jäädä mutta onneksi ei tarvi hoitoon viedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirja:kateeksi käy,ois ihana kotiin jäädä mutta onneksi ei tarvi hoitoon viedä.
Turhaa valittamista! Miehelläsi pahempi tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Tota:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirja:kateeksi käy,ois ihana kotiin jäädä mutta onneksi ei tarvi hoitoon viedä.
Kukakohan sinäkin olet määrittämään sen mikä on turhaa valittamista.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tota:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirja:kateeksi käy,ois ihana kotiin jäädä mutta onneksi ei tarvi hoitoon viedä.
Kukakohan sinäkin olet määrittämään sen mikä on turhaa valittamista.
Koska tuo on niin turhaa kuin olla voi. Ymmärtäisin jos hän valittaisi omasta/miehensä työttömyydestä...
Alkuperäinen kirjoittaja mirja:no mies ei oo vielä kovin innoissaan.tietää että hommaa näissä on. 2 lasta vuoden ikäerolla;D säpinää kyllä on...
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Mä tein äippälomalla töitä, kun mies oli viime joulunajan ja alkuvuoden lomautettuna, vauva syntyi marraskuussa. Ei ollut ongelmaa kun en imettänyt. Ainut kellä oli ongelma oli työkaverit joiden mielestä tein vähintään murhan suuruisen rikoksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Joo, minä jo ehdin ilmoittaa että aloitan tekeen 30tuntia mut jouduin peruun kun saatiin tietää että miehen työpaikka sulkee ovensa. Töitä olis mutta yritykselle ei löydy jatkajaa......
Alkuperäinen kirjoittaja mirja:no mies ei oo vielä kovin innoissaan.tietää että hommaa näissä on. 2 lasta vuoden ikäerolla;D säpinää kyllä on...
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh?:Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Joo, minä jo ehdin ilmoittaa että aloitan tekeen 30tuntia mut jouduin peruun kun saatiin tietää että miehen työpaikka sulkee ovensa. Töitä olis mutta yritykselle ei löydy jatkajaa......
Siis sinäkään et mene töihin kun miehes sai loparit?