nettideittailu on vaikeaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuisesti yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuisesti yksin

Vieras
En mä osaa jutella ventovieraille netissä, kun en osaa kasvotustenkaan :( Oon niin huono tutustumaan ihmisiin ja ajttelin että ehkä nettitreffeillä helpompaa, mutta ei. :(
"kerro jotain itsestäsi" ..no eipä mussa ole paljon kerrottavaa, mitä sitä vois kertoa edes? mitä etsin? no kun en itsekään tiedä. tai kun toinen sanoo että mitä haluaisit kysyä minulta? öh, no en oikeestaan mitään. :( mitä sinun arkeesi kuuluu? no ei mitään muuta kun lasten kanssa olemista. ei sitä kukaan halua kuulla. mulla on niin tylsä elämä. mitä tykkäät tehä? öö no asioita lasten knassa, empä juuri muuta tee enkä tiedä mistä tykkäisin.
mä en osaa ja kun en tosiaan tiedä mitä haluan, niin ei tää ehkä oo mun juttu sittenkään :(

ja koska totaali yh ikinä pääsisi edes ketään tapaamaan, ei koskaan :( kuulosti kivalle kun joku pyyti kävelylle tutustumaan, mutta enhän minä pääse edes sinne :(

*masentuu*

self-pity-quotation.jpg

Ehkä sun pitäis hieman ensin, ennen mitään deittejä, tutustua itseesi. Koita oikein jonain päivänä miettiä, minkälaiset asiat sut tekee iloiseksi. Mitä tykkäät tehdä. Minkälaisten ihmisten kanssa sinun on hyvä olla. Ihan asia kerrallaan mietit tällaisia. Älä yhtään mieti, mitä joku odottaaa sinun sanovan tai vastaavan, vaan ihan itse keskityt kuulostelemaan itseäsi.

Tykkäätkö ulkoilla? Tykkäätkö leipoa? Tykkäätkö lukea, katsella lintuja jne.

Myös totaaliyh voi kirjoitella netissä, tutustua, soitella. Ja jos joku tosi kiinnostava (ja ymmärtäväinen!) mies sattuu kohdalle, niin kyllä sun varmaan pitää varautua siihen, että olet valmis tarvittaessa ottamaan lastenhoitajan. Vaikka MLL:stä, jollei ole sukulaista/ ystävää.

Hieman hajanainen persoonallisuus sinulla, kun et yhtään tiedä itsestäsi mitään. Luuletko, että olet ainoa yh äiti, joka etsii deittiä? Monet siinä onnistuvat, joten vika nyt ei ole siinä, että sinulla on lapsia ja sen takia et muka ''pääse mihinkään''. Jos haluaa jotain, niin sen eteen täytyy tehdä myös töitä. Jokainen joskus sortuu itsesääliin, mutta siitä pitää päästä yli.

ehkä mä vaan en ole valmis uuteen suhteeseen. välillä vaan kaipaa että olis joku jonka kanssa jakaa arki, mutta kun sitten taas mulla on luottamus mennyt miehiin niin totaalisesti, että vaikea on alkaa uutta suhdetta rakentamaan kun en vaan voi luottaa kehenkään.
joo. parasta vaan poistaa tuo profiili tuolta. nytkin joku kivasti kysyy että mitä kesään kuuluu, niin mua lähinnä ärsyttää.
olipas huono idea. ehkä mä koitan uudestaan 10v kuluttua.

[QUOTE="a p";28712249]ehkä mä vaan en ole valmis uuteen suhteeseen. välillä vaan kaipaa että olis joku jonka kanssa jakaa arki, mutta kun sitten taas mulla on luottamus mennyt miehiin niin totaalisesti, että vaikea on alkaa uutta suhdetta rakentamaan kun en vaan voi luottaa kehenkään.
joo. parasta vaan poistaa tuo profiili tuolta. nytkin joku kivasti kysyy että mitä kesään kuuluu, niin mua lähinnä ärsyttää.
olipas huono idea. ehkä mä koitan uudestaan 10v kuluttua.[/QUOTE]

Kuulostaa kyl oikeasti siltä, että et ole ihan valmis. Ja tuokin, että haluat jonkun jakamaan lapsiperheen arkea... no joo, voi olla, että löydät sellaiseen jonkun miehen, mutta ensisijassa varmaan miehet hakee itselleen kumppania, eivät lapsenvahtivuoroja...

[QUOTE="vieras";28712106]Ehkä sun pitäis hieman ensin, ennen mitään deittejä, tutustua itseesi. Koita oikein jonain päivänä miettiä, minkälaiset asiat sut tekee iloiseksi. Mitä tykkäät tehdä. Minkälaisten ihmisten kanssa sinun on hyvä olla. Ihan asia kerrallaan mietit tällaisia. Älä yhtään mieti, mitä joku odottaaa sinun sanovan tai vastaavan, vaan ihan itse keskityt kuulostelemaan itseäsi.

Tykkäätkö ulkoilla? Tykkäätkö leipoa? Tykkäätkö lukea, katsella lintuja jne.
[/QUOTE]

Tuossa on hyviä neuvoja :) Lisäksi kehottaisin miettimään että miksi haluat parisuhteen. Millä tavalla toivot elämäsi muuttuvan paremmaksi kun olisit parisuhteessa, ja millä tavalla haluaisit panostaa siihen että kumppanisi elämä muuttuisi paremmaksi.

[QUOTE="vieras";28712271]Kuulostaa kyl oikeasti siltä, että et ole ihan valmis. Ja tuokin, että haluat jonkun jakamaan lapsiperheen arkea... no joo, voi olla, että löydät sellaiseen jonkun miehen, mutta ensisijassa varmaan miehet hakee itselleen kumppania, eivät lapsenvahtivuoroja...[/QUOTE]

niimpä. eli olen suosiolla yksin siihen saakka kun lapset täyttää 18v tai kun muuttavat kotoa. eihän siihen ole kun 15vuotta.
vaikka en nyt lapsenvahtivuoroja ajatellutkaan alkaa jakamaan, itse hoidan lapseni, mutta ne nyt kuuluvat automaattisesti tähän pakettiin ja menevät aina etusijalle joka asiassa.

Itse olen löytänyt nykyisen mieheni netistä, en kyllä ollut yh. Mut jotenkin mä uskon siihen, että jos sitä juttua pitää väkisin vääntää ("mitä haluaisit kysyä minulta") ei silloin olla sillä synkkausasteella, että siitä kummempia tulis. Siis sitten kun ne ekat viestit on vaihdettu. Ja niihin ekoihin viesteihin, ne voi olla ihan lyhyitäkin, siitä se juttu lähtee - jos lähtee. Kerrot vaan totuuden: lapset kuuluu elämääsi, siihen ei paljon muuta mahdu - paitsi sitten se mies. Ja ne lapsethan ei minnekään poistu, joten kyllä sen miehen kuuluu olla kiinnostunut koko paketista. Ei nyt niin, että millasta kakkaa Ellalta tänään tuli taikka miten Mikon polveen tuli haava... Mut kertoilet mitä teet päivisin ja iltaisin, mitä tekisit jos lapset olis hoidossa/isällään, mistä tykkäät: telkkariohjelmat, leffat, musa... jne...

Yhteistyössä