I
ikuisesti yksin
Vieras
En mä osaa jutella ventovieraille netissä, kun en osaa kasvotustenkaan
Oon niin huono tutustumaan ihmisiin ja ajttelin että ehkä nettitreffeillä helpompaa, mutta ei. 
"kerro jotain itsestäsi" ..no eipä mussa ole paljon kerrottavaa, mitä sitä vois kertoa edes? mitä etsin? no kun en itsekään tiedä. tai kun toinen sanoo että mitä haluaisit kysyä minulta? öh, no en oikeestaan mitään.
mitä sinun arkeesi kuuluu? no ei mitään muuta kun lasten kanssa olemista. ei sitä kukaan halua kuulla. mulla on niin tylsä elämä. mitä tykkäät tehä? öö no asioita lasten knassa, empä juuri muuta tee enkä tiedä mistä tykkäisin.
mä en osaa ja kun en tosiaan tiedä mitä haluan, niin ei tää ehkä oo mun juttu sittenkään
ja koska totaali yh ikinä pääsisi edes ketään tapaamaan, ei koskaan
kuulosti kivalle kun joku pyyti kävelylle tutustumaan, mutta enhän minä pääse edes sinne 
*masentuu*
"kerro jotain itsestäsi" ..no eipä mussa ole paljon kerrottavaa, mitä sitä vois kertoa edes? mitä etsin? no kun en itsekään tiedä. tai kun toinen sanoo että mitä haluaisit kysyä minulta? öh, no en oikeestaan mitään.
mä en osaa ja kun en tosiaan tiedä mitä haluan, niin ei tää ehkä oo mun juttu sittenkään
ja koska totaali yh ikinä pääsisi edes ketään tapaamaan, ei koskaan
*masentuu*