H
hätääntynyt
Vieras
Mies ilmotti kuukausi sitten että haluaa eron. Sovittiin, että muutan lasten (4) kans vuokralle. En ole vuokra-asuntoa vielä löytänyt, mutta tänään tarjottiin ihanaa ok-taloa. Ilmotin miehelle, että olen löytänyt asunnon. Sanoin, että pitää mennä sossuun sopimaan huoltajuus ja elatusasiat. Nyt se kusipää sano haluavansa lapset vuoroviikoin, kun ei halua maksaa mulle elareita.
Neuvokaa siis, kenen luo lasten osoitteet? mitä toi yhteishuoltajuus nyt sitten käytännös menee? Lapsilisistä puolet miehelle ja kaikki kulut puoliksi se on selvä, mutta toi asuminen...Jos lapset on miehen osoitteessa niin enhän mä saa yhtää asumistukea ja en siis pysty vuokraamaan kaksiota kummempaa. Apua, mitä mä nyt teen...???
Neuvokaa siis, kenen luo lasten osoitteet? mitä toi yhteishuoltajuus nyt sitten käytännös menee? Lapsilisistä puolet miehelle ja kaikki kulut puoliksi se on selvä, mutta toi asuminen...Jos lapset on miehen osoitteessa niin enhän mä saa yhtää asumistukea ja en siis pysty vuokraamaan kaksiota kummempaa. Apua, mitä mä nyt teen...???