Neuvoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epävarma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epävarma"

Vieras
Hei!
Haluaisin saada vastauksia naisilta, miten toimisitte samanlaisessa tilanteessa.
Olemme ehtineet seurustella miehen kanssa vasta muutaman viikon, mutta tapailua on takana kuitenkin jo monta kuukautta.
Tapasimme netissä ja olemme etäsuhteessa. Nyt on kuitenkin tullut ilmi (sattumalta ja monen mutkan kautta), että mies on koko tapailumme ajan jatkanut seikkailuaan mm. tällä samaisella sivustolla, jossa mekin tapasimme. Mies kielsi aluksi kaiken, mutta myönsi lopulta, kun oli kutenkin selvät todisteet, että flirttejä oli lähetelty muille naisille...ei siis viestejä, mutta "flirttikutsuja", jopa silloin kun minä olen ollut hänen luonaan :( No...kun myönsi ja selitti asian, niin ajattelin, että ok, me ollaan vielä oltu tapailuasteella tuolloin...(oltiin kyllä sovittu, että muita ei tapailtaisi..) Mutta halusin ymmärtää.
Se, mikä minua häiritsee nyt on se, että myös tämän varsinaisen muutaman viikon seurustelumme aikana, hän on lähettänyt eräälle naiselle flirtin (ei siis taaskaan viestiä...) Mutta väittää aivan tosissaan, että ei ole näin tehnyt, tai ei ainakaan muista tehneensä. Vaikka siis näin sen itse ja hänkin näki.
Minä haluaisin saada selityksen vain, että miksi näin on tehnyt, kun kuitenkin halusi tätä seurustelusuhdetta... mutta hänen mielestään minun pitäisi luottaa hänen sanaansa (eli ei muista tehneensä?)
Miten tässä tulisi toimia...tai mitä ajatella, itsellä on todella epävarma olo, että etsikö siltikin jotain muuta...uskoisitteko te tälläistä selitystä?

En todellakaan uskoisi. Mikä alkava dementtia sillä nyt on, jos ei muista tuollaista? Ansaitset jonkun joka on kiinnostunut vain sinusta. Itsekkin olen netin kautta tavannut mieheni ja todella skeptinen olin enää ketään tapaamaan kun aina tuli vääränlaisia ihmisiä vastaan, vaikka netin välityksellä vaikuttikin kiinnostavalta. Kuitenkin lopulta kävi niin, että tapasin mieheni ja kyllä molemmilta loppui etsiminen siihen paikkaan. Nyt ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, joista naimisissa 6 vuotta. Tsemppiä sen oikean löytämiseen.

Voi, kuulostaapa kuule niin tutulta. Itse tosin olin tuolloin vasta vajaa parikymppinen ja uskoin kaiken, kielsin jopa ne omat varmat tietoni (en nykyään käsitä millä ja miten..) Kuten arvata saattaa, narsistihan sieltä pinnan alta sitten löytyi ja kuta kuinkin 5 vuotta nettitapaamishetkestä meni siihen, että pääsin lopullisesti pyristelemään irti. Koko suhteen ajan oli tuota samaa; jos ei nyt suoranaista pettämistä, niin muiden naisten ihailun, kehujen ja huomion hakemista, lähinnä juuri netissä. Satunnaista tapailua ja "ollaan vaan kavereita"-selityksiä. Mun väheksymistä tuttava- ja kaveripiirissä.

Kaikkia ei voi tämän perusteella leimata, mutta kun olette vielä noin alussa, niin mun neuvo olisi, että lähde menemään, kun se ehkä vielä semihelppoa on. Hyvät ja sulle sopivta miehet ei varmasti tähän yhteen yksilöön maailmasta lopu! :)

Siis ideani oli lähinnä, että lähde menemään, jos sua epäilyttää vähääkään. Tuossa kohtaa pitäisi vielä olla vaan onnellinen ja tyytyväinen. Oma intuitio on hyvä mittari useimmiten!

vastauksista... Olen vain niin hämmentynyt, kun on kuitenkin antanut kaikin tavoin ymmärtää, että haluaa juuri minut ja itsekin välitän hänestä. Mutta ihmetyttää tuo valehtelu...itse hän kyllä väittää, että sanoisi minulle jos muistaisi. Ja kyselee minulta koko ajan, että mikä syy minulla nyt sellaiseen olisi ollut, kun juuri alettiin seurustelemaan?? Ja vannoo, että minä olen hänelle koko ajan riittänyt. Eikä oikeasti muista näin tehneensä...
Sen syynhän minä vain haluaisin tietää, jonkun selityksen, mutta kun ei myönnä mitään, niin ainut mtä keksin, on että ei ollut vieläkään varma haluaako minut ja siksi ei voi asiaa minulle myöntää.
Ja nyt mies on alkanut minua syyttelemään huonosta itsetunnosta ja siitä, että minussa on jokin vialla kun en luota häneen. Olenko siis idiootti, kun en vain usko häntä. Pelkään, että pilaan tämän itse nyt tällä kun en pysty luottamaan hänen sanaansa. Olen yrittänyt ajatella, että ei siinä ole ollut mitään sen suurempaa taustalla...mutta miksi ei sitten voi vain minulle kertoa. Haluaisin saada selityksen, että voisimme joko jatkaa kunnolla eteenpäin tai sitten ei.