Neuvot hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotirotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kotirotta

Jäsen
01.03.2006
63
0
6
Mitä pitäs tehdä ku lapsen opettaja on koulussa sitä mieltä että;Puututaan ku nähdään. ->Kiusaamista koulussa ja aina kohdistuu kiusaaminen 3lapseen/samaan tyttöön.

Olen ottanut monta kertaa koulun rehtoriin yhteyttä,ja hän puuttuu kiusaamiseen.

Mutta sitten mennee viikko tai kaksi ja sama alkaa uudelleen.

:attn:

Onko paikalle kutsuttu kiusaajat ja kiusatut vanhempineen selvittämään asiaa? en usko että pelkällä rehtorin/opettajan puhuttelulla kiusaajalle on kovin pitkäkestoista vaikutusta. Tehokkaampaa on jos myös kiusaajien vanhemmat tietävät asiasta. Toki on niitäkin vanhempia silti jotka ei välitä...

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Onko paikalle kutsuttu kiusaajat ja kiusatut vanhempineen selvittämään asiaa? en usko että pelkällä rehtorin/opettajan puhuttelulla kiusaajalle on kovin pitkäkestoista vaikutusta. Tehokkaampaa on jos myös kiusaajien vanhemmat tietävät asiasta. Toki on niitäkin vanhempia silti jotka ei välitä...

Mä en koululle pääse selvittelee asiaa ku on kotona päivittäin miun kanssa 3v.poika ja tyttö 4,5kk.mut kummi tyttöni äit aikoo mennä asiaa selvittelee.....tää kiusaaja on ekaluokkalainen.Ja kiusatut myös/samal luokal.

Alkuperäinen kirjoittaja kotirotta:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:

Mä en koululle pääse selvittelee asiaa ku on kotona päivittäin miun kanssa 3v.poika ja tyttö 4,5kk.mut kummi tyttöni äit aikoo mennä asiaa selvittelee.....tää kiusaaja on ekaluokkalainen.Ja kiusatut myös/samal luokal.

mun mielestä ois kyllä parempi jos menisit ihan itse. jos et lapsia voi ottaa mukaan niin isä vois jäädä niitten kans kotiin tai sit tää kummityttös äiti. tai sitten lapsesi isä vois mennä.