Niin kumpaa se seksi ei kiinnosta. (Mies&seksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä kiikastaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistä kiikastaa

Vieras
Vielä jonkin aikaa sitten mies tykkäsi tehdä kivoja alkulämmittelyjä minullekin, kumpikin siis oltiin aktiivisia tekemään aloitteita ja ylipäätään sekstaamaan. Seksi alkoi vähentyä, mutta juttelimme siitä että se liittyi sillosiin työkiireisiin ettei väsyneenä saa oikeen seksistäkään irti mitään.
Sitten tulin raskaaksi ja mielestäni seksielämä oli alussa oikeen ihanaa (mulla halut kovat) ja ajattelinkin että onneks raskaus ei tehny meille sitä että seksielämä lopahtais.
Nyt sitten on jo monta kuukautta ollu hiljaiseloa, siis ollaan me rakasteltu mutta hyvin vähän. Mies siitä sitten sanoi että: ei taida sinua enää haluttaa. Minä olen kyllä tehnyt aloitteita mutta tuloksetta. Mies ei ole edes huomannut minusta sitä että suihinotto inhottaa nykysin jonkun verran (alkuraskaudessa tätä ongelmaa ei ollut) silti olen yrittänyt antaa miehelle sitä, koska olen ajatellut että alkulämmittelyjen jälkeen minäkin kyllä saan jotain, eli se homma palkitaan vaikka vähän inhottaisikin.
Mutta kun hommat ei aina johda siitä mihinkään.
Sanoin sitten miehelleni että tuntuu kuule siltä että sinä et nyt ole oikeen vireessä, johon hän möläyttikin että seksi on nykyään niin KÖMPELÖÄ :(
No tuon keskustelun yli kun päästiin ja pari päivää sitten lämmittelin taas miestäni seksiin, annoin suuseksiä ja niinpä me päästiin vihdoin vauhtiin, ainut vaan että mies ei koskenutkaan muhun vaan otti ensin suuseksin vastaan ja sitten alkoi rynkyttämään ilman minkäänlaisia alkulämmittelyjä. Ja näin on nyt käynyt useamman kerran.

Eli kumpaakohan tässä ei enää se seksi kiinnosta... No minua ei ainakaan kohta enää kiinnosta tällainen seksi josta en itse saa mitään. Kaupanpäällisiksi saan syytteitä pihtaamisesta ja siitä että minua ei haluta. En minä mikään ajatustenlukija ole, että tietäisin milloin miestä haluttaa, eikö hän yhtäkkiä osaakkaan tehdä vastavuoroisesti aloitetta siinä tilanteessa. :/

Yhteistyössä