NIIN SURULLISTA :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ITKETTÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
niin surullista, mistähän se johtuu, että ainakin jenkkilässä asiaan liittyy todella usein isäpuoli?

kyllä se liittyy aika usein myös suomessa..tiedän muutaman tapauksen ..vanhoja koulukavereita

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
niin surullista, mistähän se johtuu, että ainakin jenkkilässä asiaan liittyy todella usein isäpuoli?

Ehkä se "uusi rakkaus" on äidille kuitenkin tärkeämpi kuin oma lapsi...en tiedä. Ja kyllähän se äitikin usein on pahoinpitelemässä lasta;niin tässäkin tapauksessa ja siinä baby Grace-tapauksessa... (meniköhän nimi oikein ?)

Miks muuten tällaisia keskusteluja. En pysty lukemaan tätä ketjua paljon alkua pidemmälle. Hyvä että asioista puhutaan, mutta pienten lasten äitinä en pysty asiaa ajattelemaan. Ahdistaa liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siis mitä tolle tytölle kävi..en tajuu

Sen tytön äidin uusi miesystävä potkaisi tyttöä vatsaan niin kovaa, että tyttö kuoli. Tytön oma isä tuli vähän sen jälkeen sodasta ja joutui hautaaman rakkaan tyttärensä. Luulen, että videot on tytön oikean isän tekemiä.

Tai mummun.
Joo, mä olen lukenut nuo sivut aikoinaan ja surullinen tapaushan tuo on, ei voi muuta sanoa. Laitan jotain tietoa, mitä asiasta muistan, käännökseen en nyt ehdi. Nuo sivut on tehnyt Kelseyn mummi, (tytön isän äiti) Kelseyn tapausta varten on myös olemassa keskustelupalsta jolla ainoinaan kävin aika tiheäänkin. Kelsey asui äitinsä kanssa, äiti ja isäpuoli pahoinpiteli tyttöä jatkuvasti. Kelseytä pahoinpideltiin niin pahasti että hänellä oli mm. kipsit molemmissa jaloissaan. Kelseyn mummi yritti jo ensimmäisten pahoinpitelyjen aikaan hoitaa asiaa eteenpäin viranomaisille mutta häntä ei kuunneltu. Kelsey murhattiin muutama päivä ennen kuin hänen rakastava isänsä palasi Irakista, isä oli siis sotilas ja hyvin rakastava vanhempi. Murhaaja oli isäpuoli ja kuolinsyy isku vatsaan. Jutussa oli mukana myös hyväksikäyttöä joista tuli myös tuomiot, äiti sai syytteen kanssa oletetusti. Kelsey nostettiin haudasta jälkikäteen koska haluttiin saada varmuus seksuaaliselle väkivallalle ja tuloshan oli positiivinen. Eli voiko enää lapsella olla surullisempaa kohtaloa? Hakataan niin pahasti jatkuvalla syötöllä, että lasta kipsataan molempiin jalkoihin. Sen jälkeen seksuaalista väkivaltaa ja murhaaminen. Kelsey oli kuollessaan 2 -vuotias. Niin, 2 -vuotiaalle tehty tuo kaikki. Niin surullista.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=48065&sid=945283009b4cf19dbd82bc25b6c31db5

Siis mä en vaan tajua. Itkettää kun noita juttuja lukee. Siis kun ajattelen sitä kuinka oma lapsi on niin riippuvainen meistä vanhemmistaan, me ollaan ainoat joihin hän voi turvautua. Se miten oma lapsi katsookin meitä. Niin ihaillen ja rakastaen. Mitä lapsi jota omat vanhemmat hakkaavat voi ajatella...? Miksi äiti tekee noin...? Mitä pahaa minä olen äidille/isälle tehnyt...? Siis niin hirveää. Olisinpa lapseni luona juuri nyt. Syliin ottaisin ja rutistaisin!!! Aamulla sitten... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
En uskalla edes avata... :/

Siellä on kauniita kuvia kauniilla taustamusiikilla. Välissä on englanninkiellellä tekstejä, missä kerrotaan pikkutytön elämästä.

Jos kovin herkkä,ei kannata katsoa.Suloinen pieni tyttö ja sellainen kohtalo.

Lopussa on pahan näköinen,kun poski mustelmilla ja näyttää niin murheelliselta

Mä en käsitä miksi tämmösiä levitellään netissä. En kai osaa ajatella niin laajalla kuvalla että näkisin sen hyödyn. Kaikki on sitä mieltä että on kamalaa mutta mitä se auttaa, tulee vaan itselle paha olla. Itse saata ajatella monta päivää jotain vastaavaa juttua jonka nähnyt/kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerpele:
Mä en käsitä miksi tämmösiä levitellään netissä. En kai osaa ajatella niin laajalla kuvalla että näkisin sen hyödyn. Kaikki on sitä mieltä että on kamalaa mutta mitä se auttaa, tulee vaan itselle paha olla. Itse saata ajatella monta päivää jotain vastaavaa juttua jonka nähnyt/kuullut.

Ehkäpä saada ihmiset valveutumaan, että tällaista tapahtuu ja eikä vain missään kaukana, vaan myös omassa kotikaupungissa...kenties omassa naapurissa. Ihmiset vain haluvat sulkea simänsä ja ajatella "että ei se meille kuulu." Aikuiset eivät ota vastuuta lasten kärsimyksestä, koska eivät eivät halua sekaantua asiaan.

Ehkäpä Kelseyn omaiset haluavat, että tämän avulla edes yksi pieni säästyisi, kun joku muistaisi hänen kohtalonsa ja puuttuisi ajoissa jonkun toisen lapsen kärsimyksiin!
:(

Alkuperäinen kirjoittaja luka:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Hyi hemmetti. Ja kuinka paljon on lapsia maailmalla jotka kokee saman kohtalon. Kyllä oli kirveellä töitä. Tuli kyllä tälle päivälle kamala fiilis....

Eikä vain tuolla kaukana maailmalla vaan ihan täällä kotiSuomessa,vaikka mun naapurissa,tai sun naapurissa...

totta...nähty on..
tosi surullinen :'( voi isä parka... :'( niin lyhyeen loppui pienen enkelin elämä :'(

Yhteistyössä