Esimerkiksi: Shampoo ja hoitoaine Urtekram, löytyy pk-seudulla myös hyvinvarustetuista marketeista, muuten luontaiskaupoista. Meikeistä esim Dr Hauschka tai Sante. Santella parempi meikkivoide. Ripsarit on onnettomia, muuten toimii ihan ok. Pesuaineitahan on paljon, itse käytin ihan tavallsita erisania kuitenkin, hajusteetonta. Deodorantti urtekram kristallideo. Vartalon rasvaukseen luomulaatuinen manteli- tai jojobaöljy, samat sopii ihollekin. Hiuksia en värjännyt lainkaan. Pesuaineet kotona oli luonnollisia, tai sitten käytin kumihanskoja. Tiskiaine Ecover, samoin pyykkiaine. Huuhteluainetta en käyttänyt ollenkaan.
Nämä samat on pätenyt imetysaikana ja pienen lapsen kanssa. Lisäaineita on hyvä välittää tietty suunkin kautta, esim karkit voi korvata suklaalla niissä määrin kuin syö, jätski kannattaa katsoa tarkkaan. Muuten syödä mahdollisimman itse tehtyä eikä valmispakkauksia. Suosisin luomua. Katkaravut esim kannattaa jättää kokonaan, voi sisältää paljonkin raskasmetalleja.
Niillä mä menin. Lapsi nyt 2v. Nyt huomaan mitä myrkkyjä ne on ollutkin. Kokeilin tavallista hiusainetta ja rupes kutisemaan heti. TAvallista pesuainetta kun ruiskin peiliin, alkoi henkeä ahdistaa ja yskittää kun sitä suihkin. Ei kauheen terveellistä puuhaa.