No muistettiinko teitä näin naistenpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokavuotinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies muistaa koruilla ja kukilla todella usein (ehkä viikottain), mutta jostain syystä se unohtaa joka vuosi synttärit, hääpäivän, ystävänpäivän ja naistenpäivän.. :confused:

Tänään just puhuttiin että marraskuussa on ollut miesten päivä ja tässä kuussa miehen nimipäivä jotka olen autuaasti jättänyt muistamatta joten kukaton naistenpäivä lienee mulle ihan oikein.. Ostin kaupasta ihan itse kukkia, vaan koska on perjantai :D

Pöh, eiköhän suurin osa miehistä ole oikeasti näitä ei-niin-romanttisia, tottakai kun itse yrittää niellä pettymyksen kyyneliä tuntuu että KAIKKI muut saavat kukkia ja timangeja puska- ja laatikkokaupalla, mutta väittäisin että tämä palstan otanta ei kerro koko totuutta, kun oikein vituttaa se oma Einarinari siellä kotona harva sitä tänne tulee heti hehkuttamaan että "meidän mies on ihan pärseestä!" ;)
Moneen kertaan olen itse todennut ettei se mies vieläkään lue niitä ajatuksia (eikä taida siinä mielessä olla edes kovin harvinainen mies...) ja jos koen että jokin päivä tai tapahtuma todella tarvitsee muistamista miehen puolelta on se hänelle Ääneen sanottava, yleensä vielä useampaan kertaan. Loput juhla/merkkipäivät järjestän itse niin kuin parhaaksi näen enkä viitsi enää aikaani tuhlata puuttuvan kukkapuskan vuoksi murjottamiseen :)
Kiva, kun täällä on ymmärtäväisiä ihmisiä, tulee parempi mieli :)
Sitä vaan, kun on tälläinen romantiikan janoaja niin ei voi mitään, että harmittaa kun sitä ei vaan voi saada. Luulis, että tähän ois yli kymmenessä vuodessa turtunut vaan ei :(

Aika monelta asiakkaalta sain toivotukset :"Hyvää naistenpäivää".
Oma mies ei taaskaan noteerannut mitenkään ei edes paria sanaa saanut suustaan sanottua :(
Ens vuonna ostan varmasti itse kukat ja juhlin vaikka kavereiden kanssa ......

Mä ihmettelin kun mies tekstaili koko päivän mulle, lähetti kuvia ja kyseli kaikkea.. No tuli kotiin kukkapuskan ja suklaan kanssa (just eilen päiviteltiin kun ei syödä suklaata) ja sano "toivottavasti musta oli ees jotain seuraa tänä päivänä". Awwws, toinen halusi viihdyttää mua naisten päivänä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ööööh;28167441:
No miten se voisi olla jotenki negatiivinen asia jos jonkun mies haluaa erityisesti hemmotella tänään vaimoaan? :D Miten joku tällainen voi aiheuttaa suorastaan vihaa joissakin ihmisissä? Ei kannata tosiaan ottaa sitä kovin vakavasti, hauska hömppäpäivä kun moni mies hemmottelee naistansa. :)

Saiko tuosta nyt sen kuvan, että se on negatiivinen asia?

Ei se minusta ole, läheisten muistaminen on positiivinen asia suunnilleen aina.
Sitä en vain ymmärrä, miksi oikein odottamalla odottaa jotan lahjoja tai muuta erityiskohtelua.

No, toivotti se hyvää naistenpäivää sen jälkeen, kun kuuli siitä telkkarin välityksellä.

Muuten tämä päivä on ollut aika kurja. Minulla on flunssa, minkä vuoksi olen ollut koko päivän aika herkillä.

[QUOTE="vieras";28169610]Ei, mutta itse ostin miehelle ruusun :)[/QUOTE]

kas kun et hamekankaan

ei silti, on se mielenkiintoista väittää että tasa-arvo on totta, niin kauan kuin miehen sanominen naiseksi on verinen loukkaus, mutta naisen sanominen mieheksi on kunnianosoitus. ei lakkaa hämmästyttämästä

Yhteistyössä