Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiva, kun täällä on ymmärtäväisiä ihmisiä, tulee parempi mieliPöh, eiköhän suurin osa miehistä ole oikeasti näitä ei-niin-romanttisia, tottakai kun itse yrittää niellä pettymyksen kyyneliä tuntuu että KAIKKI muut saavat kukkia ja timangeja puska- ja laatikkokaupalla, mutta väittäisin että tämä palstan otanta ei kerro koko totuutta, kun oikein vituttaa se oma Einarinari siellä kotona harva sitä tänne tulee heti hehkuttamaan että "meidän mies on ihan pärseestä!"
Moneen kertaan olen itse todennut ettei se mies vieläkään lue niitä ajatuksia (eikä taida siinä mielessä olla edes kovin harvinainen mies...) ja jos koen että jokin päivä tai tapahtuma todella tarvitsee muistamista miehen puolelta on se hänelle Ääneen sanottava, yleensä vielä useampaan kertaan. Loput juhla/merkkipäivät järjestän itse niin kuin parhaaksi näen enkä viitsi enää aikaani tuhlata puuttuvan kukkapuskan vuoksi murjottamiseen![]()
Ei ole miestä joka muistaisi mua.
Ei ole miestä joka muistaisi mua.
Alkuperäinen kirjoittaja ööööh;28167441:No miten se voisi olla jotenki negatiivinen asia jos jonkun mies haluaa erityisesti hemmotella tänään vaimoaan?Miten joku tällainen voi aiheuttaa suorastaan vihaa joissakin ihmisissä? Ei kannata tosiaan ottaa sitä kovin vakavasti, hauska hömppäpäivä kun moni mies hemmottelee naistansa.
![]()