No niin, taas alkoi painostus lastenhoitoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukassa

Vieras
Mun pitäisi ottaa mieheni lapset hoitooni (jälleen) kun lasten äidillä on menoa.
Ilmotin että nou, siis ei käy, koska lasten isä on tuolloin työmatkalla.
Nyt sitten puhelimet soi, että miten niin, kun ennenkin on käynyt..? Mä olen kuin puun ja kuoren välissä, taas. Jos en ota lapsia tänne, olen lasten silmissä huono, arvatkaa kenen avuliaalla kertomisella...

Mistähän saisin tarpeeksi selkärankaa sanoa että EI, mulle EI nyt käy...?

ei kai sinulla velvollisuutta ole. mutta noin se menee että jos joskus olet jotain tehnty niin sitä odotetaan sinulta aina ja olet vittumaine jos yhtäkkiä lopetat palvelukset.
valitettavasti menee noin. pitäisi aina miettiä ennen kuin tekee mitään tai sanoa jo kun lupaa että toiste en tee tai kovin usein en...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ootko sä enneminkin puhunut tuosta täällä? Että saat vain haukut lasten äidiltä ja sun mies ei "puolustanut" sua. Vai oliko eri tyyppi...

Olen aiemminkin kertonut täällä, kiva kun muistit :)

Nehän on sun miehen lapsia, kait sun kuuluukin auttaa ja ottaa. Ei taida olla omia lapsia sulla kun noin vaikeeta. Ei pitäis ottaa entistä ukkomiestä lapsineen kun ei jaksa/halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Aria:
Mä muistan myös =)
Pääsikö ex silloin sinne reissuun?

Moi :) Ja pääsi se. Mä joustin vähäsen... silloinkin.

Tässä haisee nyt pahasti kosto siitä että mies meni mun kanssa kimppaan :/

"sä otit koko paketin"

Alkuperäinen kirjoittaja täytyy ottaa:
Nehän on sun miehen lapsia, kait sun kuuluukin auttaa ja ottaa. Ei taida olla omia lapsia sulla kun noin vaikeeta. Ei pitäis ottaa entistä ukkomiestä lapsineen kun ei jaksa/halua.

Nimenomaan ne on mun mieheni lapsia, ei mun. :)
"kait kuuluu auttaa" aika jännä määritelmä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Miksi sulle ei käy? Mun mies on paljon töissä ja silti miehen tyttö on puolet kuukaudesta meillä ja minä huolehdin.

Periaatteesta.

Ymmärrän täysin ja en ottaisin, jos äidillä jotain menoa. Hoitakoot itse hoitajat sitä varten. Mä olen itse yhden ja vain yhdenlapsen tehnyt enkä enempäää halua, niinpä siis meillä, jos miehelle ei käy niin ei hän oleta että minä HÄNEN lapsia hoitaisin.. Periaatteesta...

en hoitais, hommakoot muun hoitajan jos on pakko päästä reissuun. sinun kuulu hoitaa ellei ole isä viikko / viikonloppu ja silloinki ne tulee isäsä hoijattaviksi ei sinun.

Yhteistyössä