No nyt se sitten tapahtui meillekin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puran tunteeni nyt tänne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puran tunteeni nyt tänne

Vieras
Ollaan saatu vauva seitsemän kuukautta sitten ja kaikki on mennyt ihan ok.Tietty seksielämä on muuttunut ja tää onkin se ongelma.Mies sanoi mulle eilen että eikös seksin pitäis kuulua jotenkin niinkun joka päivään?Mä sanoin että hei kuule miten sä luulet että mä joka päivä jaksaisin jotain seksiä kun mä olen se joka meillä hoitaa noi nukuttamiset ja iltapesut ja pusut,siivoon himassa,tiskit,pyykit,ulkoilut lapsen kanssa,itkut,murheet hoidan..ja sitten pitäs jaksaa joka päivä seksiä.Sitten mies puhuu jotain että jos me ei hoideta meidän suhdetta nyt,niin kun lapsi/lapset muuttaa kotoa pois ja jos meillä ei nytkään oo seksiä,niin mitä me enää kahdestaan tehdään!?Ja tää kaikki vaan siitä yhdestä kerrasta kun mä en suostunut seksiin.Tätä tapausta edeltävänä vikkonloppuna mä olin viihteellä(luoja ties millon olin viimeks ollu ja siitäkin tuli kauhee huuto) tyttökaverin kanssa niin keksi yhdistää sen mun haluttomuuden siihen viikonloppuun ja loppujenlopuks siihen että mä oon pettänyt sitä siellä viihteellä ollessani koska en nyt haluu.Mistä herranpieksut se saakin päähänsä tollasia maailmanlopun kuvia yhdestä helvetin seksittömästä yöstä!Miksi sen pitää aina kärjistää kaikki!

No onko se seksi ennen kuulunut joka ikinen päivä siihen elämään?

Onhan mies oikeassa siinä että seksielämää pitää hoitaa mutta kohtuutonta vaatia saamaan sitä joka päivä varsinkin jos itse ei laita tikkua ristiin muiden kotitöiden sun muun lastenhoidon kanssa.

Tuntuu kuin miehelläsi olisi tyydyttämättömien seksihalujen lisäksi mustasukkaisuusongelmia.

sano ukolles et varaa itselleen ajan terapeutilta ja yrittää tutustua normi-elämään. Mun mielestä jokapäiväinen seksin harrastaminen, sen vaatiminen ei oo normaalia, eikä voi olettaa et toinen aina jaksais!

älä välitä, miehet on miehiä. Muakin on monta kertaa ottanut sama päähän.
Yhden kerran kun kieltäytyy, niin jopas herra hiiltyy.
Sanoi kerran että sit pitää mennä vieraisiin.

Tänään taas lähetti tekstarin jossa kertoi rakastavansa.
Ylä- j alamäkiä...
Voi olla että miehen itsetunto on kovilla, kun nainen ei halua, ja sit tulee laukoneeksi asioita, joita ei tarkoita.
Itsekin varmaan loukkaantuisin kyllä verisesti, jos ehdottaisin ja mies ei suostuisi.

Olihan tuota aivan juuri viime viikollakin noin niinkun jokainen päivä,mutta ei sekään riitä,eikä ilmeisesti miehellä mene paikat niin kipeäksi viikon hommailusta että ymmärtäisi minua tässä että mulla ne saattaa kipeytyä.Niin ja tottahan se seurustelun alkuaikoina oli sellasta erilaista ja joka päivä,mutta tuollaset puheet ei saa kauan miestä haluamaan kyllä!huh!

Alkuperäinen kirjoittaja marianne:

Ylä- j alamäkiä...
Voi olla että miehen itsetunto on kovilla, kun nainen ei halua, ja sit tulee laukoneeksi asioita, joita ei tarkoita.
Itsekin varmaan loukkaantuisin kyllä verisesti, jos ehdottaisin ja mies ei suostuisi.

No teillä ei kyllä ihan normaalia tuo toiminta ole. "pitää mennä vieraisiin", just just.

Mä ainakin huomasin, että seksihalut oli tosi vähissä niin kauan kun imetin. Elämä vaan muuttuu hetkeksi, kun lapsi syntyy, siihen täytyy vaan tottua ja antaa ajan kulua, ennen pitkää kaikki palautuu ennalleen, jos on palautuakseen. Miehesi voi myös kaivata hellyyttä ja huomiota, jos olet keskittänyt vauvan syntymän jälkeen kaiken puhtisi häneen. Miehet on niin musta-valkoisia ja välillä aivan kakaroita, mutta jos ottaa välillä halaukseen ja rapsuttelee, niin niillekin tulee parempi mieli..=)

Alkuperäinen kirjoittaja puran tunteeni nyt tänne:
Olihan tuota aivan juuri viime viikollakin noin niinkun jokainen päivä,mutta ei sekään riitä,eikä ilmeisesti miehellä mene paikat niin kipeäksi viikon hommailusta että ymmärtäisi minua tässä että mulla ne saattaa kipeytyä.Niin ja tottahan se seurustelun alkuaikoina oli sellasta erilaista ja joka päivä,mutta tuollaset puheet ei saa kauan miestä haluamaan kyllä!huh!

Sun ukolla on seksiaddiktio.

Hitto mä teen sit silleen,et kun se uhkailee mua tolleen että "mitäs meillä on enää sen jälkeen yhteistä(aivan niinkun seksi olisi siis se ainoa yhteinen,juu-u)..kun lapset muuttaa kotoo niin vitsi mä lähen vaikka kävelee.Eli se niinkun ilmeisesti suunnittelee eroo jos mä en anna,vai miten veetussa mun pitäs tollanen ymmärtää..????

Siis on kyllä sairasta sanoa että seksi kuuluu joka päivään niinkuin se olisi ehdoton totuus. Sanoisin että ehkä myöhäisteinien elämään kuuluu puputtelu joka päivä mutta eipä se lapsiperheen arkea missään nimessä ole.

Yhhyh, tuollainen hienovarainen kiristys veisi kyllä halut multa vaikka kuinka haluttaisi.

Voi ap :( tiedän tunteesi. Otan osaa. On kamalaa kun jostain noin intiimistä täytyy miehen kiristää ja uhkailla ja riidellä. Olen ollut samassa tilanteessa. Itse yritin ensin kilttinä tyttönä puhua järkeä mutta kolmannen kerran kun mies vinkuin sitä samaa seksiseksiä niin sanoin että laita käsi munalle ja vatkaa. Itsepalvelu.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Sun ukolla on seksiaddiktio.

Tiedätkö kun mä alan jo epäilee itekin just samaa,mut miten helkkarissa se mulle nyt vasta valkeni..olen ollut sumussa.!

Kamalia naisia tässä ketjussa. Mies on hirveä ja kamala ja mitä vielä, mutta pysähtyikö kukaan miettimään asiaa sen miehen kannalta? No ei! Mutta jos asia olisi toisinpäin, kyllä pitäisi joka kivi kääntää että nainen tulisi ymmärretyksi.

Miksi sä luettelet sille kaiken maailman pyykit tossa vastauksessas. Olisit vaan sanonut: "Kultaseni, nyt just oon niin väsynyt, etten jaksa. Rakastan sinua, katsotaan taas joku toinen päivä, jooko." Ja silmien räpytykset päälle. Kaikki olisi ihan hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Siis on kyllä sairasta sanoa että seksi kuuluu joka päivään niinkuin se olisi ehdoton totuus. Sanoisin että ehkä myöhäisteinien elämään kuuluu puputtelu joka päivä mutta eipä se lapsiperheen arkea missään nimessä ole.

Yhhyh, tuollainen hienovarainen kiristys veisi kyllä halut multa vaikka kuinka haluttaisi.

Voi ap :( tiedän tunteesi. Otan osaa. On kamalaa kun jostain noin intiimistä täytyy miehen kiristää ja uhkailla ja riidellä. Olen ollut samassa tilanteessa. Itse yritin ensin kilttinä tyttönä puhua järkeä mutta kolmannen kerran kun mies vinkuin sitä samaa seksiseksiä niin sanoin että laita käsi munalle ja vatkaa. Itsepalvelu.

Ihan oikeesti,mulla meinaa täällä itku tulla kun tunnuit tajuavan asiani ytimen.Meil on pieni ihme syntyny ja mies pistää omat halunsa vaan etusijalle.Näin se on.

Hitto mä teen sit silleen,et kun se uhkailee mua tolleen että "mitäs meillä on enää sen jälkeen yhteistä(aivan niinkun seksi olisi siis se ainoa yhteinen,juu-u)..kun lapset muuttaa kotoo niin vitsi mä lähen vaikka kävelee.Eli se niinkun ilmeisesti suunnittelee eroo jos mä en anna,vai miten veetussa mun pitäs tollanen ymmärtää..????

Musta tuo on vain pettyneen puhetta. Ja jos suunnittelisi eroa sen perusteella ettei saa seksiä 7 kertaa viikossa niin anna mennä. Mitä seuraavaksi, jos et anna 14 kertaa viikossa niin hän pettää?

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Miksi sä luettelet sille kaiken maailman pyykit tossa vastauksessas. Olisit vaan sanonut: "Kultaseni, nyt just oon niin väsynyt, etten jaksa. Rakastan sinua, katsotaan taas joku toinen päivä, jooko." Ja silmien räpytykset päälle. Kaikki olisi ihan hyvin!

Ei olisi. Ei jos mies on seksiaddiksi.

Totta!

Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti ja maailmanloppuna. Tosin moni nainen on niin käpertynyt äitiyteensä ettei muusta enää välitä. Ja mies kun ei koskaan voi kokea samaa, ei myöskään voi ihan täysin koskaan tätä ymmärtää. Mutta sitä nainen ei tajua vaan pitää toista itsekkäänä paskana koska tällä on INHIMILLISIÄ haluja.

Eikä kellään tule mieleenkään että hei, raskauden ja synnytyksen muuttama nainen on edelleen miehelle se tärkein ja rakas ja haluttava. Tällainenkin näkökulma tähän asiaan.

Mies on huono seksissä jos lastenhoito ja kotityöt vedetään tekosyyksi seksistä kieltäytymiselle.
Jos mies on tarpeeksi hyvä seksissä sitä haluaa vaikka olis kuolemanväsynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:

Ylä- j alamäkiä...

No teillä ei kyllä ihan normaalia tuo toiminta ole. "pitää mennä vieraisiin", just just.

joo, aivan kreisii. normaalimpaa on jopa saippuaoopperoissa

Juttu alkoi juuri tuollain,sanoin kauniisti,ja vielä näin että kulta,ei nyt..ja mies oli ite sanonu mulle et hän menee nukkuun kun 3 tuntii herätykseen!Niin mitä mun pitäs ajatella kun enste sanon kauniisti ja se ite alottaa sen riidan että sä oot siis vissiin pettäny mua sillon viikonloppuna!Ja sen jälkeen mä vasta noi sanoin..

Juttu alkoi juuri tuollain,sanoin kauniisti,ja vielä näin että kulta,ei nyt..ja mies oli ite sanonu mulle et hän menee nukkuun kun 3 tuntii herätykseen!Niin mitä mun pitäs ajatella kun enste sanon kauniisti ja se ite alottaa sen riidan että sä oot siis vissiin pettäny mua sillon viikonloppuna!Ja sen jälkeen mä vasta noi sanoin..

Jospa mieskin oli väsynyt? Ei tullut tämä mieleen??

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:

Jospa mieskin oli väsynyt? Ei tullut tämä mieleen??

Joo,mutta jos se kunnioittais vähänkään mua niin tarttisko sanoo tolleen?Mihin on hävinnyt keskinäinen kunnioitus meiltä?

Yhteistyössä