P
puran tunteeni nyt tänne
Vieras
Ollaan saatu vauva seitsemän kuukautta sitten ja kaikki on mennyt ihan ok.Tietty seksielämä on muuttunut ja tää onkin se ongelma.Mies sanoi mulle eilen että eikös seksin pitäis kuulua jotenkin niinkun joka päivään?Mä sanoin että hei kuule miten sä luulet että mä joka päivä jaksaisin jotain seksiä kun mä olen se joka meillä hoitaa noi nukuttamiset ja iltapesut ja pusut,siivoon himassa,tiskit,pyykit,ulkoilut lapsen kanssa,itkut,murheet hoidan..ja sitten pitäs jaksaa joka päivä seksiä.Sitten mies puhuu jotain että jos me ei hoideta meidän suhdetta nyt,niin kun lapsi/lapset muuttaa kotoa pois ja jos meillä ei nytkään oo seksiä,niin mitä me enää kahdestaan tehdään!?Ja tää kaikki vaan siitä yhdestä kerrasta kun mä en suostunut seksiin.Tätä tapausta edeltävänä vikkonloppuna mä olin viihteellä(luoja ties millon olin viimeks ollu ja siitäkin tuli kauhee huuto) tyttökaverin kanssa niin keksi yhdistää sen mun haluttomuuden siihen viikonloppuun ja loppujenlopuks siihen että mä oon pettänyt sitä siellä viihteellä ollessani koska en nyt haluu.Mistä herranpieksut se saakin päähänsä tollasia maailmanlopun kuvia yhdestä helvetin seksittömästä yöstä!Miksi sen pitää aina kärjistää kaikki!