no voihan jessus sentään taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
kävin joskus viime vuoden puolella naistentautien polilla kun ei menkkoja pitkilleen näkyny ja oli ihmeen kovia tois puoleisia mahakipuja.
Cerazettejä oon tässä siis popsinu.
No siellä ei mitään sen ihmeempää sillon näkyny, ja sovittiin kuitenki että se soittaa mulle nyt maalis-huhtikuun vaihteessa kun tiiän paremmin että onko mulla keliakia; joka vois olla syyllinen osaltaan tuohon menkkojen pois jääntiin.

No äsken soitti, niin kyllä oli tosi törkee! Vaikka siel vastaanotolla oli niin mukava ihminen :o
Kyseli vuodoista, sit selostin päivät jollon tuli, ja sanoin että nyt huomisesta alkaen jätän pillerit pois, kun ei ole rahaa ostaa niitä lisää.
Ni tää kyselee et onko sulla sitten ehkäsyn tarvetta ja alkaa jotain höpöttää soskusta että ettekö sieltä rahaa saa ym :o
Luuli että ollaan soskun asiakkaina siis, sanoin vaan sitten että ei saada kun kattoovat miehen palkan niin isoksi.
"no kyllähän se ehkäisy kuitenki pitää kunnossa olla, mitäs te sitten meinasitte käyttää, kondomia vai ?!?"
"no sittenpähän se nähdään tuleeko vuotoja vai ei!"

Mun teki mieli sanoa että pidätkö sinä minua jonain 15 veenä, kai jokanen tajuaa että pitää ehkäsy olla kunnossa :whistle:

Enpä tiiä...jäi jotenki vähän paha maku suuhun koko puhelusta; kun oli niin hiton koppava eukko :/
Ihan kun tosi mielelläni tässä ne pillerit jättäsinkin pois, tilanne nyt vaan pakottaa niin tekemään :/ Aika iso summa se 30e laittaa niihin kuitenkin :ashamed:

Meillä olikin tässä taannoin juttua ko. pillereistä, jos muistat. Mä jätin ne kanssa pois, yhdet ns. menkat on tullu eli vuoti niukasti kolme viikkoa yhtä soittoa. Saa nähdä miten jatkossa, että tasaantuuko kierto. Ainakin se ylenpalttinen hiusten rasvoittuminen on vähentyny.

ai niin joo muistanhan minä :)
Toivotaan että vuodot tasaantuu. ite jo kauhusta kankeana kans oottelen että koska se niagara vuotaa taas :kieh: Minun tuurilla sen 4vk ja niin paljon kun vaan mahdollista että melkein pyörtyypi siihen :whistle:

Mä jätin myös nuo Cerazettet pois, kun oli tiputteluvuotoa ihan jatkuvalla syötöllä. Nyt on ollut kierto taas normaali.

Mut ompa ollu jännä suhtautuminen polilla! Uskon että on saattanu kiehua, kun luulee ettette pidä ehkäisystä huolta. Ja eiköhän se oo jokaisen oma asia mitä sitä käyttää ehkäisynä. :D

Mikäs on sitten halvempi ehkäisykeino????
Ehkä se täty vaan meinas että se lapsi tulee kalliimmaks jos sattuu vaikka jokin vahinko.
Puhelimessa usein diplomatia katoaa ihan ammattihmisiltäkin. Mä ku soitin yhkäisyneuvontaan niin täty tuli melkein linjoja pitkin kun en huolinut kierukkaa ja sanoi ettei tänne tarvi soittaa ennenkun tiedät miloin sen kierukan voi asentaa ei heillä ole aikaa jutella puhelimessa tai antaa aikoja epävarmoille tapauksille. !!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie :
Mikäs on sitten halvempi ehkäisykeino????
Ehkä se täty vaan meinas että se lapsi tulee kalliimmaks jos sattuu vaikka jokin vahinko.
Puhelimessa usein diplomatia katoaa ihan ammattihmisiltäkin. Mä ku soitin yhkäisyneuvontaan niin täty tuli melkein linjoja pitkin kun en huolinut kierukkaa ja sanoi ettei tänne tarvi soittaa ennenkun tiedät miloin sen kierukan voi asentaa ei heillä ole aikaa jutella puhelimessa tai antaa aikoja epävarmoille tapauksille. !!!!!!!
no kyllä ne kumit nyt sattuu se halvin olee tällä hetkellä kun niitä on viel jemmassa valmiina tuolla; niiltä ajoilta kun niitä ruukattiin käyttää.
Ja enköhän minä tasan tiiä miten paljon mikäkin tulee maksamaan, kun sattuu nuita lapsia jo kuitenki ennestään olemaan, että ei tässä ihan ekaa kertaa asialla olla.

Yhteistyössä