Nokia Lumia(520) omistajat! Miten saa kirjoitettua tekstari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lilli"

Vieras
Okei, olen kyllä aika nuubi näiden älykännyköiden kanssa. Tänään sitten hain postista Lumia 520, ja alkuasetusten jälkeen ihmetyttää, että missäs se tuttu Viestit osio on. Eli, miten pääsen kirjoittelemaan tekstaria?

Kyllä ainakin mun Lumiassani (710) viestit- live tile on... Se puhekuplan näköinen, jossa on hymynaama. Sovelluslistassa v:n kohdalla myös. Ja tosiaan, käyttöohje ois ihan kiva. Huoah.

mitäköhän se ihme mies selittää...tämä lumia on varmaan paras noista muista vaikka en muita ole kokeillu. 920 tarjoaa ainoastaa hifistelyä tähän verrattuna. jos ei tarvitse hyvää kameraa ja parempaa resoa ja näyttöä niin melkeen sama puhelin pienemmässä mallissa. hintasekseen puhelin on älyttömän hyvä, mistä saisit vastaavan tuohon hintaan. eikä vituta niin paljoa jos näyttö sattuu menemään rikki...uuden vaihtaminen itse maksaa 35 euroa mitä se on 920? tekstarit lähettelet siitä puhekuplasta työpöydältä. eikä ole rajotteita jos sulla ei ole saldo rajaa =D puheluita vetelet sitte samaan tyyliin luurista...facebook tilin ku laitat niin voit numerot yhdistää facebook kavereihin.

Yhteistyössä