Nolo kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pipi

Vieras
Minulla on 1v 'vauva' ja imetän edelleen muutaman kerran vuorokaudessa. Sen vuoksi kuukautiset pysyneet poissa mutta nyt on kahdet 'kuukautiset' olleet. Kestäneet n. viikon tai vähän yli ( toiset meneillään just tällä hetkellä ). Vuoto on tosi vähäistä, ei ollenkaan sellaista kuin ennen on ollut. Kolme lasta minulla on mutta en muista kuinka kuukautiset alkoi aiemmin. Ja alkaa yllättäen - ei siis mitään hirveitä kipuja joista tietäisi että tulossa ovat. Mutta nyt särkee nivusia ja selkää kuin menkkoja odotellessa ennen.
Mutta vuoto on kestänyt jo 5 päivää ainakin.

Sen lisäksi minulla on kuukauden sisällä ollut 2 pissatulehdusta. Ja jonkun pari kuukautta varmaan melkein ollut koko jalkoväli kipeä. Sellainen ärtyisä tms. siis ihan tuonne pakaroiden yläosaan asti. Mitään ihottumaa ei erotu tai muita oireita mutta kutiaa ja kun ei voi olla esim. vessassa käydessä paperilla vähän 'hankaamatta' niin sitten kirveltää. Peräpukamia sain myös riesakseni raskausaikana :/

Mutta siis mistä voi olla kyse? Lactal Balance kuurin käytin silloin pari kuukautta sitten kun oireet alkoi kun ajattelin että kyse olisi jostain ph-tasapainon heittelystä hormonien vuoksi tms.

Sukupuolitautia minulla ei voi olla. Ja ehkäisynä käytetään kondomia niinkuin aina ennenkin eikä siitä ole ennenkään mitään oireita tullut.

Eli mistä ihmeestä voi olla kyse? Onkohan parempi käydä jo lääkärin juttusilla? Täytyy mennä yksityiselle kun tk.lääkärin en tosiaan anna jalkoväliäni tutkia kun ei koskaan tiedä mikä nuori, ulkomaalainen kandi siellä on vastassa.

Niin ja paikat on TOSI kuivat. Kuukautisvuotokin niin vähäistä ettei edes pikkuhousunsuojaa tarvii ( vuodon huomaa vain toisinaan vessassa käydessä pyyhkiessä ) mutta luulen että kyse on kuitenkin kuukautisista kun samanlaista oli n. kuukausi sittenkin.

Mutta niin kuivat on paikat että pyyhkiessäkin tekee kipeää ja paperikin toisinaan tarttuu kiinni pimppaan :/

Mä en tiedä miksi yhteiskunta enää yleensä tuhlaa holtittomasti varoja julkiseen terveydenhuoltoon, kun meillä on kuitenkin muun muassa tämä Kaksplus -terveyspalsta, josta saa diagnoosin. Reseptinkirjoitusoikeutta pitäisi alkaa kaavailla sairaanhoitajien lisäksi myös palstalaisille.

[QUOTE="Vieras";23709186]Mä en tiedä miksi yhteiskunta enää yleensä tuhlaa holtittomasti varoja julkiseen terveydenhuoltoon, kun meillä on kuitenkin muun muassa tämä Kaksplus -terveyspalsta, josta saa diagnoosin. Reseptinkirjoitusoikeutta pitäisi alkaa kaavailla sairaanhoitajien lisäksi myös palstalaisille.[/QUOTE]

Ehhehhehheeee...! ;) Vitsikästä.
Täällä moni kai kyselee jos jonkinmoisia ihan vaan sen vuoksi, että täällä on paljon ihmisiä joilla voisi hyvinkin olla kokemusta asiasta :) Varsinkin tälläisestä mahdollisesti hormonitoimintaan liittyvistä jutuista kun täällä on varmaan useampikin synnyttänyt ja imettänyt nainen ;)

Yhteistyössä