Nonii, jokanen vois kertoa itestänsä jotaki hassua/outoa.

jos olen vaateostoksilla tanssin sovituskopissa... vaikka ilman musiikkia. jos näen auton ikkunasta jonkun kaverini, laitan tekstiviestin "sinut on nähty" tai "sinua tarkkaillaan". kerran läksimme avomieheni kanssa hakemaan ystävääni, en nyt muista mihin olimme menossa ja laitoin viestin " varo, noutajat ovat tulossa" :D kaveri oli pelästynyt että kuka?mitä?miksi? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä taidan olla oudon tylsä näitä juttuja lukiessani...

No yks tulee mieleen, mä 'kipittelen' yöllä yksi haahuillessani. Siis varpaisillani juoksen ja hyppelehdin milloin vessaan, milloin jääkaapille tms.

Sama täällä mutta joskus päivällä.

Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh laulan aina autolla ajaessani ja aina pitää miehiä härnätä liikentees...ja saada ne hermostuun...aika helppoa :laugh: Sitten mulla on aina paha tapa kulkea alasti ja näytellä kaikkia sulojani naapureille ja akikille muillekin...tosin se tulee ihan luonnostaan kun en osaa hävetä ;-)
En käytä rintsikoita enkä pikkareita kesällä...hmm mitäs vielä....jne...

mie kävin kesällä jatkuvasti parvekkeella toppi ja pikkarit päällä, naapurit toljotti aina ihan ihmeissään :D varsinkin kun saatoin samalla röyhtäillä tai piereksiä ihan estottomasti... tai kiljua jotain sisälle miehelle niin että koko kaupunki varmaan kuuli :D " no tilaakko sie pitsaa vau käyväänkö myö kaupas?! kuuletsie mitään ? haloo!!! "

Mulla on 3 nänniä! Oksennan automatik jos joku oksentaa lähellä, myös jos kissat tai koirat oksentaa. Oksennan myös pahasta hajusta. Kuulostaa aika normi jutulla mutta mulla on tuo hioutunnu ihan huippuun. Oksentelen siis usein vesiselvänä, ihan vaikka missä. Tosi noloa kun aina luullaan että varmaan lärvit jo. Monesti ajatellu laittaa tyynyn mahaan jotta kaikki luulis että oon edelleen raskaana,,,

Mä laitan kokikseen sokeria jos ei ole todistajia. Ja tykkään syödä jäisiä pakastevihanneksia sellaisenaan. Pelkään pimeää niin että mökillä miehen pitää tulla saattamaan mua vessaan. Stressaantuneena puhun unissani ihmeellistä siansaksaa josta ei saa selvää. En ole vuosiin osannut käyttää muita alushousuja kuin stringejä, raskausajankin menin niillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Olen tulostanut kaikki palstan tekstit kirjaksi ja luen sitä iltalukemisekseni. Olen rakastunut alakerran 80-vuotiaaseen pianon opettaja Penttiin ja olen varastanut hänen vaaleansiniset kalsarinsa yökaverikseni. Iltaisin yritän kiikaroidan Pentin ikkunaa käydessäni dyykkaamassa roskalaatikoita

:laugh: :laugh:

Wow, no toi on jo vähän omituista :whistle: En ois uskosnut edes Lunaticista.

En koskaan nuku yksin vaan aina on joku koirista vieressä tai yleensä kaikki kolme.
Säilytän kahvia jääkaapissa. Pyöritän hulavannetta aina kun olo tuntuu lihavalta.
Omistan 30 kynsilakkaa ja 10 erilaista ripsiväriä, meikkaan todella harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Piti ihan miettiä onko mulla outoja tapoja :saint:

Kaapin ovet pitää olla aina kiinni, varsinkin makkarin vaatekaappien ovet ( ettei sieltä tuijota punasilmäinen otus :ashamed: )

Jos kävelen sellaisella lattialla/ tiellä jossa on ruutuja tai viivoja niin mun täytyy astua aina vasemmalla jalalla siihen viivalle :whistle: :laugh: :snotty: ( esim. suojatien valkeille viivoille vasen jalka menee ekana )

Leivälle täytteet tässä järjestyksessä: levite, juusto, makkara, kurkku, paprika.

Peti pitää olla aina pedattu - päivällä ei maata lakanoilla.

Onhan nuita :saint:

Sulla on mun outoudet, paitse että leivän päälle EI saa laittaa kuin yhtä leikkelettä, juustoa tai vastaavaa päällistä, muuten tulee oksu :)

Luen sanomalehdet takaperin eli aloitan viimeiseltä sivulta. Paitsi yhden ilmaisjakelulehden luen oikeassa järjestyksessä.

Miehen pitää aina lähtiessä tarkastaa hellan levyt ja hänellä on määrätty rutiini niiden tarkastamiseen..jos tulee virhe niin pitää aloittaa alusta. Joskus kestää lähteminen..

Pelkään pimeällä katsella ulos, jos ikkunan takana onkin joku (äidille oli käynyt näin lapsena, joku hullu tuijottanut sisälle).

Vaihdan mieltäni asioista usein. Mielestäni minulla on siihen oikeus. Miestä tämä ärsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja hissu autoilija:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Piti ihan miettiä onko mulla outoja tapoja :saint:

Kaapin ovet pitää olla aina kiinni, varsinkin makkarin vaatekaappien ovet ( ettei sieltä tuijota punasilmäinen otus :ashamed: )

Jos kävelen sellaisella lattialla/ tiellä jossa on ruutuja tai viivoja niin mun täytyy astua aina vasemmalla jalalla siihen viivalle :whistle: :laugh: :snotty: ( esim. suojatien valkeille viivoille vasen jalka menee ekana )

Leivälle täytteet tässä järjestyksessä: levite, juusto, makkara, kurkku, paprika.

Peti pitää olla aina pedattu - päivällä ei maata lakanoilla.

Onhan nuita :saint:

Ei oo totta! Miten sä voit laittaa makkaran juuston päälle?

Tietenkin juusto laitetaan ensin! Varsinkin jos leipä on lämmintä, niin se melkein sulaa siihen sopivasti, tai ainakin pehmenee. Aina juusto ensin ja makkara sitten, ja päällimmäiseksi vihannekset jos niitä on.

Justiinsa näin - juusto voi korvata myös levitteen kun sen laittaa lämpimälle leivälle :p Jos makkaran laittaa lämpimälle leivälle ekana, niin siitähän tulee sellainen hikinen rasvaläntti :x

Pureskelen joskus varpaankynsiä, valehtelen aina lääkäreille, etten ole koskaan polttanut, vaikka poltan silloin tällöin, koen aivan suhteettoman suurta raivoa, kun kuulen mitä tahansa vaalirahasotkuja koskevaa.

Osa jutuista kuulosti tutulta:)
Ainakin "parillisuusjuttu", eli tykkään enemmän parillisista luvuista, en tiiä miks.

Verhot pitää olla kiinni heti kun alkaa ulkona hämärtää, ettei kukaa nää meille sisälle. Vaikka sitten asuttais toisessa kerroksessa.. :whistle:
Pelkään pimeää muutenkin, enkä tykkää nukkua yksin. Muutenkin on vaikeuksia nukahtaa, niin yksin nukkuessa vielä enemmän, säpsähtelen kaikkia ääniä ja välillä tuntuu että sydän hyppää ulos. Vaikka järellä ajateltuna, eihän meille kukaan tuu noin vaan, mutta silti.. :/
En myöskään tykkää yöllä liikuskella ees kotona. Vessaan meen vasta äärimmäisessä hadässä :ashamed:

Mie myös tykkään laulaa, mutta en että muut kuulee..no, okei, lapset saa kuulla (joutuvat kuulemaan) mutta muiden aikaan en laula.

Käyn keskusteluja pääni sisällä. Itteni kanssa.

Jännitän ihan hulluna sosiaalisia tilanteita. Tänään "jouduin" menemään naapuriin synttäreille lasten kans keskenäni, mies oli töissä ja alkuun tuntui että kuolen siihen paikkaan. :ashamed:
Kaikki meni kuitenkin hyvin kun sais sen alkujännityksen pois. Yleensä kaikki meneekin hyvin, mut jälkeenpäin sit nolottaa kun niin jännitin..varmasti sen kaikki huomas jne. :headwall:

mä haluan täyttää meillä astianpesukoneen ja pyykkikoneen. pasmat menee sekaisin, jos joku vieras yrittää "auttaa". kun eihän se ole auttamista, kun eivät tiedä mitkä kupit mihinkin kohtaan laitetaan. Ja en halua, että kukaan muu koskee likaisiin alushousuihini, kun en käytä pikkuhousunsuojia. :X

En pysty olemaan aamulla herätessäni iloinen ja kun olen herännyt haluan olla hiljaa ainakin 15min. kamalaa, jos joku yrittää keskustella. hirveän vaikea muodostaa järkeviä lauseita, ennen kuin kone käynnistyy. Tämän takia yritän herätä ennen muita.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Jännitän ihan hulluna sosiaalisia tilanteita. Tänään "jouduin" menemään naapuriin synttäreille lasten kans keskenäni, mies oli töissä ja alkuun tuntui että kuolen siihen paikkaan. :ashamed:
Kaikki meni kuitenkin hyvin kun sais sen alkujännityksen pois. Yleensä kaikki meneekin hyvin, mut jälkeenpäin sit nolottaa kun niin jännitin..varmasti sen kaikki huomas jne. :headwall:

Tuo vois olla mun kirjoittama.

Mä ulkoilen lasten kans ihan kauhean kauheissa vaatteissa. Nykyään pikkuveljien vanhoissa, välillä reikäisissä. Ei niinku mitää värien yhteensointuvuutta tms. En usein jaksa myöskään kammata hiuksia pelkkää ulkoilua varten, laitan vaan ponnarin tai pipon. Yleisille paikoille puen kuitenkin tarkasti ja meikkaan lähes aina ku meen omaa pihaa kauemmas. (ja me siis asutaan rivarissa)

Minusta on kyllä tavallaan outoa, että seurailen tällaistakin palstaa.
Joitain sosiologispsykologisväritteisiä kokeiluja on täällä tullut myös tehtyä. En tiedä mikä sellaisissa kokeiluissa kiehtoo. Ihmisten ragointi vain osaa joskus olla niin outoa ja ihmeellistä, että sitä on hauska testata. Yleensä kyse on ollut vain poikkeavan näkökulman, tai esitystavan tarkoituksellinen valitseminen.

Mun pitää tarkistaa monta kertaa päivässä ja ennen nukkumaan menoakin että työpaikan avaimet on tallessa. Ja töistä lähtiessä tarkistan MONTA kertaa että kaikki ovet on varmasti lukossa...
Samoin kotona tarkistan monta kertaa jos ollaan johonki lähössä ettei kahvinkeitin tai hella ole jäänyt päälle samoin ulko-ovi... Tosi rasittavaa tuollainen kyllä on :(

Mä en voi nukkua koskaan sängyssä oven puolella,
koska jos murhaaja tulee niin en oo siinä ekana hollilla.

Pelkään pimeetä siinä mielessä etten uskalla olla mökillä ilman miestä ja kotonakin vähän hirvittää jos mies ja lapset on yötä pois pimeään vuodenaikaan.

Esittelen itseni väärällä nimellä puhelimessa jos nimellä ei oo merkitystä siinä asiassa missä soitan.

Pidän myös vähän kummallisena sitä että palstailen täällä vaikka iso osa täällä pyörivistä tyypeistä on mun mielestä tosi outoja :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
- Syön Saarioisten jauhelihapitsaa kylmänä
- Aamulla on toimittava samassa järjestyksessä- aina. Eka pukeutuminen, kasvojen pesu, hampaat, hiukset....
- ennen uloslähtöä tarkastan hellat ja keittimet pariin otteeseen
- vaatteet on oltava kunnolla päällä. Raivostuttaa jos jollakin pihan muksulla on pipa vinossa tms...

Ei mitään äärikummallisuuksia siis. Kai.

mä syön kans ton pizzan aina kylmänä :D

sit mä kerään parittomia sukkia..nytkin niitä on ämpärillinen (just etin taas pareja ) eikä niitä voi heittää pois, jos vaikka se toinen pari jostain vielä ilmestyis |O :saint:

sit mä koen huonoa omaatuntoa siitä, etten oo ehtinyt akvaarioasukkaiden kanssa seurustelemaan moneen päivään, ja sit pitää ainakin 5min istua nenä kii akvaariossa..ja jo tulee parempi mieli :xmas:

Toi pitsa on ihan parasta kylmänä!

Lisäksi pelkään ihan kuollakseni varpaita :(

Mulla on kauhea oksennuskammo. Jos jompi kumpi lapsista valittaa mahaansa, niin multa tulee itseltä heti löysä kakka. Ja monta kertaa. Samoin pissalla täytyy käydä monta kertaa. Jos lapsille tulee oksennustauti, mä en hoida niitä, vaan mies jää silloin töistä pois. Miten mä voisin, kun mun itseni pitää istua koko ajan vessassa. Lisäksi lasten oksennustaudin jälkeen viikko menee sumussa, en nuku enkä syö, koska pelkään, että se tauti tulee mulle seuraavaksi. En myöskään käy kylässä silloin, koska pelkään oman oksennustaudin alkavan siellä. Onneksi mulla on ihana mies ja se ymmärtää mua tässä.

Pelkään pimeää. Mökillä käyn yöllä vessassa aina miehen kanssa. En muuten olisi mökillä yksin yhtäkään yötä. Kotonakin on vaikeaa, jos mies ei ole kotona. Onneksi se ymmärtää mua tässäkin ja tulee (vaikkakin vähän muristen) mun kanssa yöllä mökillä vessaan.

Kaapin ovien on oltava aika kiinni, samoin joidenkin tavallisten ovien. Joidenkin ovien on oltava taas vähän raollaan. Se on tarkkaa...

Astianpesukone täytetään tietyllä tavalla. Mies ei voi sitä tehdä, koska sitten astiat on väärin. Se tyhjää ja mä täytän.

Mä en jaksa junnatta kakkaa vessassa, joten odotan hätää aina niin kauan, että kakka tulee itsestään. Usein tulee aivan kamala kiire sinne vessaan, kun hätä on ollut jo eilisestä asti, mutta vielä ei ole viitsinyt mennä. Vessasessio onkin aina viidessä sekunnissa ohi (tässä ajassa on kerinnyt jo pyyhkimäänkin). Tätä tapaa mies aina ihmettelee suuresti.

Nyt ei tuu muuta mieleen...

Yhteistyössä