Nonii, jokanen vois kertoa itestänsä jotaki hassua/outoa.

Mä useestikin unohdan ottaa raajat (jalat) pois autonoven välistä ennenku vedän oven kiinni. JOskus ojennuin innoissani selittämään jotain auton ulkopuolella olevalle avonaisesta ikkunasta, joka siis EI ollutkaan avonainen. Löin siis pään ihan täysillä siihen ikkunaan :D

Mun on pakko nuuhkaista aina kumilenksua, jos sellasen käsiini saan.

Yhteisen peiton alla tahallaan pieraiseminen naurattaa edelleen... jo viidettätoista vuotta... sick!

Alkuperäinen kirjoittaja villa casa:
niin ja en voi laitta eripari sukkia vaikka olis samaa väriäkin (mulla nyt ei ole kun mustia) jos materiaali on hitusenkin erilainen toisessa, tai toinen venyy enemmän tai on promillen ohkaisempi tunnen suurta vajavaisuutta.

Tämäkin mulla. =) Mies ei tätä ymmärrä, ja silloin kun laittaa pyykkiä kaappiin, laittaa aina ihan eriparisia mustia sukkia pareiksi. Kiva sitten, kun toinen on 10 cm pidempi kuin toinen, tai ohuempi! :kieh:

ai niin, mun korvat kutiaa ihan jatkuvasti. takeaway kahvin mukana tulee sellainen puutikku joka on ihan paras korvan raapimiseen. mulla on niitä auto täynnä ja käsilaukussakin. jos ei ole tulen hulluks.

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
ai niin, mun korvat kutiaa ihan jatkuvasti. takeaway kahvin mukana tulee sellainen puutikku joka on ihan paras korvan raapimiseen. mulla on niitä auto täynnä ja käsilaukussakin. jos ei ole tulen hulluks.

:laugh: :laugh: :laugh:

:D Mulla kans korvat kutiaa paljon... sit kun sellasella korvakaivurilla tongin tota (nimenomaan) oikeaa korvaa, niin mua alkaa aina ihan kauheesti yskittää. Smaa ei tapahdu vasemman korvan kohdalla?? Onkohan siellä oikeessa korvassa joku yskitys-akupiste :D

Valehtelen, niin että hetken uskon itsekin todentuntuisiin juttuihini.
Olen keksinyt itselleni sivupersoonan, joka tekee aina kaikkea tyhmää.
Puhun miehelleni "meidän koirana" siis lainaan ääntäni koirallemme. Lähetän myös miehelleni viestejä koiramme nimissä.
Ajan autoa toistasataa kilsaa päivässä menemättä mihinkään.
Olen huomionkipeä, lapsellinen ja minulla on alkoholiongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Valehtelen, niin että hetken uskon itsekin todentuntuisiin juttuihini.
Olen keksinyt itselleni sivupersoonan, joka tekee aina kaikkea tyhmää.
Puhun miehelleni "meidän koirana" siis lainaan ääntäni koirallemme. Lähetän myös miehelleni viestejä koiramme nimissä.
Ajan autoa toistasataa kilsaa päivässä menemättä mihinkään.
Olen huomionkipeä, lapsellinen ja minulla on alkoholiongelma.

Ja näköjään rehellinen. Ei kai kukaan keksisi itsestään mitään tuollaista.

minä aivan asiallinen virkanainen, siististi pukeutuva ja itsestäni huolehtiva en kertakaikkiaan saa kammatuksi tukkaani. ihan epätoivoinen rastottunut kuontalo aivan kamalana vastakohtana muuten ihan asialliselle ulkonäölle. ja on ruma kuin peijooni. teen aina itselleni lupauksia, että alan kampaamaan tukkani ensi maanantaina mutta aina se vaan jää ja takut sen kun pahenee. joudun aina lopulta selvityttämään tukkani kampaajalla. teen sen muutaman kerran vuodessa.

pesen kaiken aikaa pyykkiä kuin henkeni hädässä. otan verhoja ikkunoista ja mattoja lattialta, jos ei muuten meinaa pestävää löytyä. toisinaan riisun kaikki vaatteet päältäni jotta saan vielä kerran koneen hyrisemään.

en myöskään käytä sukkia enkä takkia kuin ihan äärimmäisessä hädässä.

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
mulla tuo virtsaaminen. Eli jos käyn tyhjäämässä rakon, jonka jälkeen tupakalle ja nukkumaan, niin vielä tupakan jälkeen pitää käydä pari tippaa vaikka väkisin tiristämässä pönttöön.. Liekkö mennyt penskana oppi vähän liiankin hyvin kaaliin. Siis se et ennen nukkumaanmenoa käydään pissalla :D Eli aina just ennen sänkyynmenoa vessaan, ärsyttää jo itteäkin ;)

Mulla on aivan sama!! Jos ei käy "viimeisellä wc reissulla" sängyssä jo tuntuu olevinaan armoton kusihätä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Löytyyhän näitä ko alkaa miettiin... Monesti imuroijessa jos näen paperin, siis a4:sen, minun on pakko imasta siitä reunasta ko alkaa kuulua niin kiva väpättävä ääni :D Muilla mennee hermot ja mie nauran vaan. Kerran "tupeerattiin" tukka kaverilta imurilla.

Jos ompelen jotaki, minun on pakko lopettaessa vaihtaa koneeseen valkonen lanka. En tiä miks. Ja siis alalanka saa olla mitä väriä vaan mutta se ylälanka on oltava valkonen.

Kastiketta laitan ruuan päälle aina sydämen muotoon.

Kynsiä leikatessa toistan aina saman lorun mielessä "ensin tullee peukku, sitten tullee etusormi, jonka jälkeen keskisormi, nimetöntä ei sovi unohtaa, pikkurilli ei haluakkaan" ja mie en kuolemaksenikkaan tiä mistä se on minun päähän juminu.

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Keep it simple:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Toinen juttu tulee mieleen. Mä joudun välillä kummallisiin tapaturmiin. Lapsena kömmin arkkupakastimeen piilosille. Aikuisena sain aivotärähdyksen kun pääni jäi auton oven väliin. Ja minä itse löin sen oven kiinni. :D

Olen myöskin jättänyt pääni auton oven väliin. Ihan itse. Onneksi en sentään saanut aivotärähdystä.
:D

Minä myös :D

:o No niin!! Onnistuuhan se muiltakin! :D Ihanaa, naiset, ihanaa. :D

Mä en käytä sukkia. Onko se outoa vai normaalia??

Ehkä sulla on vaan jaloissa vahva iho?

Jos mä yritän kulkea edes pienen matkan pelkissä kengissä ilman sukkia, niin jalat on heti takaosasta hiertyneet rikki! :/

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mä en käytä sukkia. Onko se outoa vai normaalia??

Ehkä sulla on vaan jaloissa vahva iho?

Jos mä yritän kulkea edes pienen matkan pelkissä kengissä ilman sukkia, niin jalat on heti takaosasta hiertyneet rikki! :/

Ai kauhee. :D Norsuniho. :whistle: Voi olla, sukissa mulle tulee kuuma ja ahdistava olo. Mä en tajua ihmisiä jotka käyttää sukkia NUKKUESSAAN! :o miten voi.... :o :D

Pelkaan kanoja. Yleensakin kaikki siivekkaat on kamalia. En halua vierailla paikoissa joissa on hakkilintuja.
Mutta pahin kaikista on kana. Se kotkottaa pahaenteisesti ja on niin tavattoman ruma otus, ja ne hirveat suomuiset jalat... Kananmunatkin on epailyttavia... paitsi ruokapoydassa.

Voin jättää märät pyykit päiväksi tai pariksi koneeseen, kun en jaksa laittaa niitä kuivumaan. Sitten vaan pesen ne uudestaan.
Joskus olen pessyt ne kolmeenkin kertaan, ennen kuin oon saanut ne kaikki pois koneesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Jaa no, mä kuuluttelen töissä työkavereita väärillä nimillä :ashamed:

Pikkasen jo nolottaakin, kun menee ihan perversseiks ja MÄ oon töissä sairaalassa ja ne kuulutukset kuulee tollaset 40kpl hoitajia + lääkäreitä :xmas:

En tarkemmin kerro, ettei tunnisteta.

Minäkin harrastin tuontapaista, kun olin töissä sairaalassa, jossa oli kuulutussysteemi. Lääkäri piti kutsua jatkamaan tutkimusta ja sanoin kutsun loppusoinnullisena. Lääkäri ilmestyi tavallista nopeammin kahvihuoneesta virnistellen. Työkaveria kutsuin tyyliin "Herra Virtanen, herra Virtanen, teitä kaivataan xxxx:ssä." Osastonhoitaja kysyi yksityislinjalla, että "Ketä sinä kutsuit?" Sanoin Virtasen lempinimen, eikä oh kysellyt enempää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tykkään onanoida hautausmaalla. Yleensä menen sinne puolenyön aikaan vapaina viikonloppuina. Käyn jonkun haudan päälle makaamaan ja sormeilen itseäni sieltä.
Kerran nukahdin orgasmin jälkeen, ja heräsin joskus aamuyöllä kylmyyteen.

cemetery_melcher1_6.9.09.jpg

Olen tulostanut kaikki palstan tekstit kirjaksi ja luen sitä iltalukemisekseni. Olen rakastunut alakerran 80-vuotiaaseen pianon opettaja Penttiin ja olen varastanut hänen vaaleansiniset kalsarinsa yökaverikseni. Iltaisin yritän kiikaroidan Pentin ikkunaa käydessäni dyykkaamassa roskalaatikoita

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen tulostanut kaikki palstan tekstit kirjaksi ja luen sitä iltalukemisekseni. Olen rakastunut alakerran 80-vuotiaaseen pianon opettaja Penttiin ja olen varastanut hänen vaaleansiniset kalsarinsa yökaverikseni. Iltaisin yritän kiikaroidan Pentin ikkunaa käydessäni dyykkaamassa roskalaatikoita

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie alotan... Joskus jos käyn yksin saunassa, makkaan siellä lauteilla, suljen silmät ja kuvittelen että makkaan jossaki aurinkoisella hiekkarannalla.

Joskus jos olen liikennevaloissa ekana, oottelen punasien vaihtumista vihreäksi, saatan yhtäkkiä töötätä oikein tarmokkaasti. Taustapeilistä ja ikkunoista on kiva kattoa ko viereisten ja takana olevissa autoissa päät pyörii ja suut käy... :D

Pari kertaa olen tehny yllätyksiä kinkkupakettiin. Esim vaihtanu jokatoisen siivun kalkkunasiivuun. Kinkkuja en ole silti laittanu kalkkunapakettiin, syön ne mitkä pittää ottaa pois.

Harrastan outoja puhelinsoittoja. Esimerkkinä se, ko soitin viieltä aamulla kaverille ja huusin suoraa huutoa että missä vit*ussa se on ko olen jo tunnin oottanu lentokentällä ja kone lähtee kohta. Kaveri oli ihmeissään että mitä, mihin ollaan muka menossa. Ja mie sille räyhäsin että miten se on voinu unohtaa että meän piti just tännään lähteä matkalle, kyselin onko muistanu hakea minun passin ja eipä tietenkään ollu, lissää räyhäämistä. Kaveri oli sitte siinä vaiheessa ko tunnustin pilan, pukenu vaatteet päälle ja hypänny jo autoonki kera mitenkuten pakatun matkalaukun :xmas:

Kerron lissää jos tullee mieleen outouksia...

heh, oot kyl oto, mut saatat olla kivakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
No vaikka mun on ulos lähtiessä ulkoota tultava vielä käymään sisällä ihan vain tarkistaakseni ettei esim kahvinkeitin,liesi tms ole jäänyt päälle,vaikka olisin sen ulos lähtiessään jo tarkistanut :whistle:

Minulla on ihan sama piina, eikä aikoinani kokeilamani lääkkeetkään auttaneet tilannetta. Onko ketään, jolla lääkkeet auttaneet vastaavaan PAHAAN ongelmaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
No vaikka mun on ulos lähtiessä ulkoota tultava vielä käymään sisällä ihan vain tarkistaakseni ettei esim kahvinkeitin,liesi tms ole jäänyt päälle,vaikka olisin sen ulos lähtiessään jo tarkistanut :whistle:

Mulla on tää sama. Tarkistan hellankin moneen kertaan vaikka en olisi päiväkausiin kokkaillut mitään.

Tarkistaminen ei pahin ongelma, vaan sellanen paniikki, ettei pysty lähtemään mihinkään, ettei hella jää päälle. (Vaikka järki sanoo, ettei hella oo päällä, tunne siitä, et on, estää lähtemästä)

No. Minusta laulaminen on terapeuttista, joten jos on ollut stressiä niin laitan musaa päälle iltapäivällä ja illalla ja laulan (vähän epävireisesti) ja kovaa niin pitkään kuin kurkku kestää. Siitä tulee paremmalle tuulelle, aina tepsii.
Iltaisin, taas jos on ollut huolia tai stressiä, juttelen peilikuvalle pitkäänkin, sellaiseen tyyliin kuin olisi julkkis jossain telkkarihaastattelussa kertomassa elämänvaiheistaan. Teen tätä tosi usein, ja ihan terapiasyistä supattelen peilikuvalle ja kyselen kysymyksiä ja vastaan niihin itse.
Irvistelen ja kiroilen autossa. En ole hyvä kuski joten sellaiset risteykset ja peruutukset on pakko tehdä toistelemalla vaikka v*ttu..v*ttu..v*ttu..v*ttu..... Ja laulan tietysti myös, ja haastattelen itseäni. Jos auto tulee vastaan niin yritän olla liikuttamatta suutani etten näytä oudolta.
Kavereiden kesken tykkään puhella operatto-äänellä, ja lurauttaa jonkun aarian joskus. Pakko päästää semmoinen lurautus. Nipistelen, läpsäyttelen takapuolelle, aukasen rintsikan hakasia, vetäsen housut alas ja muuta lapsellista. Vetäsen letistä...

Piti ihan miettiä onko mulla outoja tapoja :saint:

Kaapin ovet pitää olla aina kiinni, varsinkin makkarin vaatekaappien ovet ( ettei sieltä tuijota punasilmäinen otus :ashamed: )

Jos kävelen sellaisella lattialla/ tiellä jossa on ruutuja tai viivoja niin mun täytyy astua aina vasemmalla jalalla siihen viivalle :whistle: :laugh: :snotty: ( esim. suojatien valkeille viivoille vasen jalka menee ekana )

Leivälle täytteet tässä järjestyksessä: levite, juusto, makkara, kurkku, paprika.

Peti pitää olla aina pedattu - päivällä ei maata lakanoilla.

Onhan nuita :saint:

Yhteistyössä