Nonii, jokanen vois kertoa itestänsä jotaki hassua/outoa.

Nukun välillä lapaset kädessä. Auttaa kipeisiin niveliin. Laulan aina ja joka paikassa, joskus huomaan hoilaavani jopa kaupassa...
Hamstraan tavaraa pahan päivän varalle, mm askartelutarvikkeita on varastoissa niin paljon että en ehtis kaikkia käyttämään vaikka saisin askarrella 24/7 loppuelämäni... :ashamed:
Illalla pitää aina tarkistaa et ovi on lukittu ja kahvinkeitin ladattu.
Kotoota ku lähtee pitää tarkistaa hellan nappulat (kiinni,kiinni,kiinni....) vaikka ei vikkoon ois hellaa käyttäny. Ja kahvinkeitin kanssa. Ikkunat pitää aina jättää auki kun lähtee kotoota, jopa talvipakkasilla (on järkyttävää tulla kotiin kun sisällä on yhtä kylmä ku ulkona...)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mä en käytä sukkia. Onko se outoa vai normaalia??

Ehkä sulla on vaan jaloissa vahva iho?

Jos mä yritän kulkea edes pienen matkan pelkissä kengissä ilman sukkia, niin jalat on heti takaosasta hiertyneet rikki! :/

Ai kauhee. :D Norsuniho. :whistle: Voi olla, sukissa mulle tulee kuuma ja ahdistava olo. Mä en tajua ihmisiä jotka käyttää sukkia NUKKUESSAAN! :o miten voi.... :o :D

Mäkään en oikein osaa ymmärtää sukat jalassa nukkumista! (Itselläni tosin ei yleensä ole nukkuessa muutenkaan mitään vaatteita päällä.)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä taidan olla oudon tylsä näitä juttuja lukiessani...

No yks tulee mieleen, mä 'kipittelen' yöllä yksi haahuillessani. Siis varpaisillani juoksen ja hyppelehdin milloin vessaan, milloin jääkaapille tms.

Jahas, hypitkös myös naapuriin?

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä taidan olla oudon tylsä näitä juttuja lukiessani...

No yks tulee mieleen, mä 'kipittelen' yöllä yksi haahuillessani. Siis varpaisillani juoksen ja hyppelehdin milloin vessaan, milloin jääkaapille tms.

Jahas, hypitkös myös naapuriin?

No en mä nyt sentäs niin outo ole...

Jos mä yritän kulkea edes pienen matkan pelkissä kengissä ilman sukkia, niin jalat on heti takaosasta hiertyneet rikki! :/

Ai kauhee. :D Norsuniho. :whistle: Voi olla, sukissa mulle tulee kuuma ja ahdistava olo. Mä en tajua ihmisiä jotka käyttää sukkia NUKKUESSAAN! :o miten voi.... :o :D

Mäkään en oikein osaa ymmärtää sukat jalassa nukkumista! (Itselläni tosin ei yleensä ole nukkuessa muutenkaan mitään vaatteita päällä.)

Tää just nukkuu kesät talvet VILLASUKAT jalassa, vaikka ei olekaan sitten muuta päällä. Joskus olen yrittänyt nukkua ilman sukkia, ei onnistu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
No vaikka mun on ulos lähtiessä ulkoota tultava vielä käymään sisällä ihan vain tarkistaakseni ettei esim kahvinkeitin,liesi tms ole jäänyt päälle,vaikka olisin sen ulos lähtiessään jo tarkistanut :whistle:

Pakko-oireinen häiriö.... Paljon on ihmisillä :-). Voit lukea kirjan Eroon pakko-oireisesta häiriöstä ;-).

- Syön Saarioisten jauhelihapitsaa kylmänä
- Aamulla on toimittava samassa järjestyksessä- aina. Eka pukeutuminen, kasvojen pesu, hampaat, hiukset....
- ennen uloslähtöä tarkastan hellat ja keittimet pariin otteeseen
- vaatteet on oltava kunnolla päällä. Raivostuttaa jos jollakin pihan muksulla on pipa vinossa tms...

Ei mitään äärikummallisuuksia siis. Kai.

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
- Syön Saarioisten jauhelihapitsaa kylmänä
- Aamulla on toimittava samassa järjestyksessä- aina. Eka pukeutuminen, kasvojen pesu, hampaat, hiukset....
- ennen uloslähtöä tarkastan hellat ja keittimet pariin otteeseen
- vaatteet on oltava kunnolla päällä. Raivostuttaa jos jollakin pihan muksulla on pipa vinossa tms...

Ei mitään äärikummallisuuksia siis. Kai.

mä syön kans ton pizzan aina kylmänä :D

sit mä kerään parittomia sukkia..nytkin niitä on ämpärillinen (just etin taas pareja ) eikä niitä voi heittää pois, jos vaikka se toinen pari jostain vielä ilmestyis |O :saint:

sit mä koen huonoa omaatuntoa siitä, etten oo ehtinyt akvaarioasukkaiden kanssa seurustelemaan moneen päivään, ja sit pitää ainakin 5min istua nenä kii akvaariossa..ja jo tulee parempi mieli :xmas:

Mä olen aika tavis omasta miesestä ainakin, muu perhe ehkä erimieltä :snotty:

Mutta luen aina saunassa ja inhoan varpaita :$ :$

Lisään vielä että keitän tosi tosi pahaa kahvia. Siis ihan järjettömän vahvaa. Mies ihan opettanut mua keittämään kädestä pitäen mutta lähinnä intuitiolla laitan niitä poroja sinne, lisään vähän, otan pois... kunnes näyttää sopivalta keolta :D

ja olen myös tavattoman vilkas :ashamed: :snotty:

MÄ en voi syödä jäätelöä kulhosta ilman, että teen siitä lopusta aina pehmismössöä,

En koskaan juo maitolasia kokonaan tyhjäksi, jos tiedän, että otan vielä lisää maitoa. Eli jätän aina lasin pohjalle pari senttiä ja kaadan päälle lisää,

Kuljen aina yöllä kotona silmät kiinn, esim.vessaan mennessä...mitä suotta pitää silmiä auki, kun ei pimeessä kuitenkaan näe mitään. Enkä myöskään laita sinne vessaan niitä valoja.

Mä leikin lapsena keskitysleiriä....söin vettä peltiastiasta ja makasin sängyllä avoimen ikkunan edessä. Autenttinen lavastus... :whistle:

Nuorena mä tunsin kun kaikki kaltoinkohdellut eläimet kirkuivat yhtäaikaa mun pään sisällä. Ryhdyin vegeksi.

Noh laulan aina autolla ajaessani ja aina pitää miehiä härnätä liikentees...ja saada ne hermostuun...aika helppoa :laugh: Sitten mulla on aina paha tapa kulkea alasti ja näytellä kaikkia sulojani naapureille ja akikille muillekin...tosin se tulee ihan luonnostaan kun en osaa hävetä ;-)
En käytä rintsikoita enkä pikkareita kesällä...hmm mitäs vielä....jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Piti ihan miettiä onko mulla outoja tapoja :saint:

Kaapin ovet pitää olla aina kiinni, varsinkin makkarin vaatekaappien ovet ( ettei sieltä tuijota punasilmäinen otus :ashamed: )

Jos kävelen sellaisella lattialla/ tiellä jossa on ruutuja tai viivoja niin mun täytyy astua aina vasemmalla jalalla siihen viivalle :whistle: :laugh: :snotty: ( esim. suojatien valkeille viivoille vasen jalka menee ekana )

Leivälle täytteet tässä järjestyksessä: levite, juusto, makkara, kurkku, paprika.

Peti pitää olla aina pedattu - päivällä ei maata lakanoilla.

Onhan nuita :saint:

Ei oo totta! Miten sä voit laittaa makkaran juuston päälle?

Toinen juttu tulee mieleen. Mä joudun välillä kummallisiin tapaturmiin. Lapsena kömmin arkkupakastimeen piilosille. Aikuisena sain aivotärähdyksen kun pääni jäi auton oven väliin. Ja minä itse löin sen oven kiinni. :D

Kuulostaa ihan minulta, siis toi että jättää oman päänsä auton oven väliin ja lyö oven kiinni. Käsi on monta kertaa kärsinyt myös. Miehelle tosin kävi kerran pään ja auton oven kanssa sama juttu, ja se oli ihan ihmeissään kun minä vaan nauroin sen tuskalle. Tunsin sillä hetkellä vaan niin suurta sielunveljeyttä, että tulin kamalan onnelliseksi.

Pimeällä en mielelläni katso ikkunasta ulos, kun pelkään että siihen ikkunan taakse ilmaantuu joku vieras ihminen. Tämä siis sentään vain kun ollaan katutasossa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hissu autoilija:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Piti ihan miettiä onko mulla outoja tapoja :saint:

Kaapin ovet pitää olla aina kiinni, varsinkin makkarin vaatekaappien ovet ( ettei sieltä tuijota punasilmäinen otus :ashamed: )

Jos kävelen sellaisella lattialla/ tiellä jossa on ruutuja tai viivoja niin mun täytyy astua aina vasemmalla jalalla siihen viivalle :whistle: :laugh: :snotty: ( esim. suojatien valkeille viivoille vasen jalka menee ekana )

Leivälle täytteet tässä järjestyksessä: levite, juusto, makkara, kurkku, paprika.

Peti pitää olla aina pedattu - päivällä ei maata lakanoilla.

Onhan nuita :saint:

Ei oo totta! Miten sä voit laittaa makkaran juuston päälle?

Tietenkin juusto laitetaan ensin! Varsinkin jos leipä on lämmintä, niin se melkein sulaa siihen sopivasti, tai ainakin pehmenee. Aina juusto ensin ja makkara sitten, ja päällimmäiseksi vihannekset jos niitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Madma:

Tää just nukkuu kesät talvet VILLASUKAT jalassa, vaikka ei olekaan sitten muuta päällä. Joskus olen yrittänyt nukkua ilman sukkia, ei onnistu :D

Hmm... Tapahtuukohan siellä sängyssä jotain muuutakin...?

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/950321?hyvinvointi-olen_nainen

Yhteistyössä