H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä en käytä sukkia. Onko se outoa vai normaalia??
Ehkä sulla on vaan jaloissa vahva iho?
Jos mä yritän kulkea edes pienen matkan pelkissä kengissä ilman sukkia, niin jalat on heti takaosasta hiertyneet rikki! :/
Ai kauhee.Norsuniho.
Voi olla, sukissa mulle tulee kuuma ja ahdistava olo. Mä en tajua ihmisiä jotka käyttää sukkia NUKKUESSAAN!
miten voi....
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä taidan olla oudon tylsä näitä juttuja lukiessani...
No yks tulee mieleen, mä 'kipittelen' yöllä yksi haahuillessani. Siis varpaisillani juoksen ja hyppelehdin milloin vessaan, milloin jääkaapille tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä taidan olla oudon tylsä näitä juttuja lukiessani...
No yks tulee mieleen, mä 'kipittelen' yöllä yksi haahuillessani. Siis varpaisillani juoksen ja hyppelehdin milloin vessaan, milloin jääkaapille tms.
Jahas, hypitkös myös naapuriin?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä en käytä sukkia. Onko se outoa vai normaalia??
Jos mä yritän kulkea edes pienen matkan pelkissä kengissä ilman sukkia, niin jalat on heti takaosasta hiertyneet rikki! :/
Ai kauhee.Norsuniho.
Voi olla, sukissa mulle tulee kuuma ja ahdistava olo. Mä en tajua ihmisiä jotka käyttää sukkia NUKKUESSAAN!
miten voi....
![]()
![]()
Mäkään en oikein osaa ymmärtää sukat jalassa nukkumista! (Itselläni tosin ei yleensä ole nukkuessa muutenkaan mitään vaatteita päällä.)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:No vaikka mun on ulos lähtiessä ulkoota tultava vielä käymään sisällä ihan vain tarkistaakseni ettei esim kahvinkeitin,liesi tms ole jäänyt päälle,vaikka olisin sen ulos lähtiessään jo tarkistanut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä en käytä sukkia. Onko se outoa vai normaalia??
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:- Syön Saarioisten jauhelihapitsaa kylmänä
- Aamulla on toimittava samassa järjestyksessä- aina. Eka pukeutuminen, kasvojen pesu, hampaat, hiukset....
- ennen uloslähtöä tarkastan hellat ja keittimet pariin otteeseen
- vaatteet on oltava kunnolla päällä. Raivostuttaa jos jollakin pihan muksulla on pipa vinossa tms...
Ei mitään äärikummallisuuksia siis. Kai.
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Piti ihan miettiä onko mulla outoja tapoja :saint:
Kaapin ovet pitää olla aina kiinni, varsinkin makkarin vaatekaappien ovet ( ettei sieltä tuijota punasilmäinen otus :ashamed: )
Jos kävelen sellaisella lattialla/ tiellä jossa on ruutuja tai viivoja niin mun täytyy astua aina vasemmalla jalalla siihen viivalle![]()
:snotty: ( esim. suojatien valkeille viivoille vasen jalka menee ekana )
Leivälle täytteet tässä järjestyksessä: levite, juusto, makkara, kurkku, paprika.
Peti pitää olla aina pedattu - päivällä ei maata lakanoilla.
Onhan nuita :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Toinen juttu tulee mieleen. Mä joudun välillä kummallisiin tapaturmiin. Lapsena kömmin arkkupakastimeen piilosille. Aikuisena sain aivotärähdyksen kun pääni jäi auton oven väliin. Ja minä itse löin sen oven kiinni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hissu autoilija:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Piti ihan miettiä onko mulla outoja tapoja :saint:
Kaapin ovet pitää olla aina kiinni, varsinkin makkarin vaatekaappien ovet ( ettei sieltä tuijota punasilmäinen otus :ashamed: )
Jos kävelen sellaisella lattialla/ tiellä jossa on ruutuja tai viivoja niin mun täytyy astua aina vasemmalla jalalla siihen viivalle![]()
:snotty: ( esim. suojatien valkeille viivoille vasen jalka menee ekana )
Leivälle täytteet tässä järjestyksessä: levite, juusto, makkara, kurkku, paprika.
Peti pitää olla aina pedattu - päivällä ei maata lakanoilla.
Onhan nuita :saint:
Ei oo totta! Miten sä voit laittaa makkaran juuston päälle?
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä en käytä sukkia. Onko se outoa vai normaalia??
Ai kauhee.Norsuniho.
miten voi....
![]()
![]()
Mäkään en oikein osaa ymmärtää sukat jalassa nukkumista! (Itselläni tosin ei yleensä ole nukkuessa muutenkaan mitään vaatteita päällä.)
Tää just nukkuu kesät talvet VILLASUKAT jalassa, vaikka ei olekaan sitten muuta päällä. Joskus olen yrittänyt nukkua ilman sukkia, ei onnistu![]()