T
Toivoton
Vieras
Itse ajattelin, että kyseessä voi olla cp-vamma, koska lääkäri siitä puheli myös. Lääkäri sanoi, että jatkotutkimuksiin mennään nopeasti, jos ei morotus rupea sammumaan. Muuten meidän tytöllä neurologinen kehitys normaalia ja kädet liikkuu symmetrisesti ja katse seuraa yms. Nyt minua on ruvennut mitityttään sekin, että tytön jokeltelu on vähentynyt paljon. Mistäköhän tämä voi johtua?
Tuntuu, että olen itse ihan voimaton ja onneton, kun mitään en voi tehdä. Kertokaa miten tästä elämä jatkuu? Onhan tuo tyttö niin ihana, että pahaa tekee ajatella, että hänellä olisi joku vamma. Peräänkuulutan vielä, että onko muilla kokemuksia vs. asiasta? Miten olette selvinnyt? Miten lapsi voi? Onko mitään kuntoutusta?
Tuntuu, että olen itse ihan voimaton ja onneton, kun mitään en voi tehdä. Kertokaa miten tästä elämä jatkuu? Onhan tuo tyttö niin ihana, että pahaa tekee ajatella, että hänellä olisi joku vamma. Peräänkuulutan vielä, että onko muilla kokemuksia vs. asiasta? Miten olette selvinnyt? Miten lapsi voi? Onko mitään kuntoutusta?