J
J
Vieras
Olimme tänään yhden ystäväni häissä, siis minä lapseni ja mieheni kanssa. Samassa pöydässä istui meidän lisäksemme toinen pariskunta sekä yksinään tullut nuori nainen. Mieheni ihan selvinpäin kovasti flirttaili tytön kanssa. Kun menimme syömään, olin edessäpäin lapseni kanssa. Mies ja tyttö jäivät keskenään taaksepäin juttelemaan, eivät puhuneet meille sanaakaan ehkä 10 minuutin jonotuksen aikana. Eivät siis tunne ennestään.
En tajunnut, että 8 v poikani olisi huomannut mitään, mutta tokaisi autossa pois lähtiessä, että iskä sitten rakastui.
Mies minulle, että mitä olet lapsen päähän laittanut. En siis tietty olisi sanonut mitään lapselle ja että kai sitä jutella saa.
Muutenkaan ei suju kovin hyvin ja motivaatio paremman yrittämiseen on tämän jälkeen erittäin vähissä.
Olisin kiitollinen mielipiteistä.
En tajunnut, että 8 v poikani olisi huomannut mitään, mutta tokaisi autossa pois lähtiessä, että iskä sitten rakastui.
Mies minulle, että mitä olet lapsen päähän laittanut. En siis tietty olisi sanonut mitään lapselle ja että kai sitä jutella saa.
Muutenkaan ei suju kovin hyvin ja motivaatio paremman yrittämiseen on tämän jälkeen erittäin vähissä.
Olisin kiitollinen mielipiteistä.