nöyryyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J

Vieras
Olimme tänään yhden ystäväni häissä, siis minä lapseni ja mieheni kanssa. Samassa pöydässä istui meidän lisäksemme toinen pariskunta sekä yksinään tullut nuori nainen. Mieheni ihan selvinpäin kovasti flirttaili tytön kanssa. Kun menimme syömään, olin edessäpäin lapseni kanssa. Mies ja tyttö jäivät keskenään taaksepäin juttelemaan, eivät puhuneet meille sanaakaan ehkä 10 minuutin jonotuksen aikana. Eivät siis tunne ennestään.
En tajunnut, että 8 v poikani olisi huomannut mitään, mutta tokaisi autossa pois lähtiessä, että iskä sitten rakastui.
Mies minulle, että mitä olet lapsen päähän laittanut. En siis tietty olisi sanonut mitään lapselle ja että kai sitä jutella saa.
Muutenkaan ei suju kovin hyvin ja motivaatio paremman yrittämiseen on tämän jälkeen erittäin vähissä.
Olisin kiitollinen mielipiteistä.

Todella ikävää ja epäkunnioittavaa sua kohtaan. Sano ihmeessä miehelles, että poikakin huomas isänsä käytöksen ihan omin päin.
Jos yhdessä meinaatte olla, kyllä tuollaisen pitäis loppua.

Taitaa olla aika taukki äijä!

Olen ihan varma. Tyttö ei ole samalta paikkakunnalta, kuin me ja paljon meitä nuorempi (se ei tietenkään mitään estäisi). Likka ehkä aluksi luuli, että on vapaa mies, kun ei istunut mun vieressä, poika siis meidän välissä.
En välitä tytön käytöksestä, mutten ikinä olisi uskonut, että mies kehtaa mun edessä noin käyttäytyä. Sillä on kyllä taipumusta siihen, että voi tehdä tai sanoa mitä vaan ja kieltää pokkana myöhemmin. En ole vaan tiennyt naisiin meneväksi..

Miehellä on kova pokka. En ole puhunut sille mitään muuta, kuin sanoin, että törkeä oli käytöksesi. Miehen taktiikka on kai,että hyökkäys on paras puolustus eli väittää nyt, että olen hullu ja hän ei saa jutella kenenkään kanssa, siis vihaisena...Pilasi kuitenkin lapsenkin illan, oli odottanut häitä kovasti. Poika sanoi mulle tänään, että inhoaa sitä tyttöä.

Kuvittelen itseäni ja ukkoani samassa tilanteessa... vaan ei sitä pysty edes kuvittelemaan koska ei tuo koskaan noin taukkimaisesti käyttäytyisi. Yhtä todennäköistä olisi, että hän lentäsi kuuhun!

Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaisia sitä:
Kuvittelen itseäni ja ukkoani samassa tilanteessa... vaan ei sitä pysty edes kuvittelemaan koska ei tuo koskaan noin taukkimaisesti käyttäytyisi. Yhtä todennäköistä olisi, että hän lentäsi kuuhun!

Peesi tähän. Mä itse olisin varmaan lähtenyt koko juhlista pois. Olisin sanonut miehelle, että kun sulla tuntuu olevan niin mielenkiintoista seuraa, että perhe unohtuu, niin lähden tästä enempää pahaa mieltä hankkimasta.

Tuli mieleen se poislähtö, mutta ei ollut alunperinkään tarkoitus olla kauhean myöhään ja kaikki puheet kestivät toista tuntia. Siis menin heti viimeisen puheen jälkeen kiittämään morsiusparia juhlista ja lähdimme. Mies olis varmaan mieluusti jäänyt sinne itsekseen iltaa viettämään.
Nyt on mulle kylmä ja töykeä, kun niin hulluja aloin väittämään...

onpa aika sika sun miehes!!! ja vielä kehtaa väittää muuta kun lapsikin tajusi tilanteen!!! huhhuh... laittaisin miehen aika kovaan syyniin ja jos ei auttais niin varmaan käskisin muutta muualle miettimään asioita!!! pistää ihan vihaks sun puolesta! |O ... :hug:

Tosi typerä mies. Annappa sen lukea nää kommentit täältä. Minusta vaikuttaa, että miehelläsi on huono itsetunto jota pönkittääkseen hän haluaa tuntea olevansa haluttu. Tai ehkä hän on tullut vanhaksi. Hänen täytyisi nyt vakavasti pohtia syitä käytökseensä. Mielestäni hän nolasi sinut käytöksellään.

Siis jutteli kokonaiset 10min jonkun yksin juhliin tulleen ihmisen kanssa?Mitä olisi pitänyt tehdä, jättää se tyttö kököttämään yksin sinne pöytään?

Jospa miehesi vain yritti olla ystävällinen?

Siis ruokajonossa jutteli varmaan 10 min vaan sen tytön kanssa, pysyi tarkoituksella meistä kauempana. Pöydässä keskustelut, mun kanssa 0 minuuttia ja tytön kanssa ehkä tunnin. Lähdin siitä sitten yksin ulos. Ja kuten nimimerkki huoh, huomaat, muut lukivat jutun vähän tarkemmin...

Jäi vielä sanomatta, että tytöllä oli kovasti paljon tuttuja juhlissa, vaikka yksin tulikin. Ja hänen toisella puolellaan istui samaa ikäluokkaa oleva toinen nuori nainen (ehkä 25-vuotiaita).

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Eli miehesi ei aio tosissaan edes pohtia koko asiaa. :( Tee hänelle samat temput, jospa sitten huomaisi, millainen itse on.
Peesi. En ikimaailmassa katselisi tuollaista käytöstä omalta puolisoltani. Tuo ei kuulosta yhtään aikuismaiselta perheellisen ihmisen käytökseltä. Kuulostaa itsekkäältä, lapselliselta ja narsistiselta ihmiseltä. Mitä hyviä puolia hänessä on? Löytyykö sellaisia?

Tuollainen hyökkäyspuolustus on tyypilinen syyllisen reaktio. Miehesi taatusti tietää tekonsa ja yrittää vähätellä tekoaan ja SYYLLISTÄÄ SINUT. Niin usein syy käännetään viattoman niskoille juuri vetoamalla toisen vainoharhaisuuteen.

Keskenkasvuinen poikanen tuntuu miehesi olevan. Oma perhe huomioidaan aina ensin ja omista teoista ja toisen pahasta mielestä pitää voida asiallisesti keskustella.

Meillä täällä kotosalla on käyty vääntöä siitä, kun mies yrittää hallita asiallisia keskusteluyrityksiäni, pahaa mieltäni ja tunteitani huutamalla. Pitkän taistelun jälkeen alkaa viesti mennä perille.

Älä luovuta ja muista, että useat miehet ovat niin yksitotisia, että eivät kovin syvään itseanalyysiin kykene. Omaani olen nyt "pakottanut" itsetuntemukseen ja on se ukolle itselleenkin ollut karua huomattavaa.

Yhteistyössä