Nuoleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puute
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puute

Vieras
Uusi miesystäväni ei vaan tunnu innostuvan nuolemisesta. Olen ajatellut että vierastaa nesteitäni eikä oikein halua "sotkea" itseään. Vähän harmittaa jos on näin, koska tulee itselle jotenkin likainen olo, kun ei miestä huvita. Ja aina olen peseytynyt hyvin ennen seksiä. Exä taas melkein asui jalkovälissäni, kaipaan kyllä todella niitä aikoja tämän asian suhteen... nuoleminen on parasta mitä tiedän ja surettaa kun nyt jään ilman....

Viimeksi sanoin, että ei sitä koko naamaa tarvii sinne upottaa kun vaan lipaiset siitä yläpuolelta (klitorista). Ajattelin että jos ne nesteet pelottaa niin kyllä mua voi nuolla ilman että niihin paikkoihin koskeekaan. Kyllä se sitten vähän aikaa nuoli, mutta en ehtinyt edes päästä tunnelmaan kun jo lopetti. Harmittaa kun olen koittanut sanoa joka kerta kuinka paljon siitä tykkäisin mutta aina homma kaatuu miehen innottomuuteen.... Sormella kyllä hyväilee sieltä mutta ei se silti ole ihan sama asia.

Missä mahtaa olla vika, vai onko vaan niin ettei kaikki miehet siitä tykkää? Mutta voisi kuvitella että jos haluaa tuottaa toiselle nautintoa, tekisi myös jotain mistä ei itse niin välitä mutta tietää toisen pitävän älyttömästi? Kyllä minä ainakin voisin miehelle tehdä jotain sellaista mistä hän pitäisi vaikkei itseä niin kiinnostaisikaan. Tätä asiaa olen vähän jäänyt ihmettelemään. Kertokaa mielipiteenne.

Yhteistyössä