Hienoa täällähän on kehkeytynyt tosi asiallinen ja hyvä ajatustenvaihto.
Olen saanut paljon "työkaluja" meidän parisuhteeseen näistä teksteistä, kuten jo sanoin paljon on tuttua ja koettua mutta on joukossa paljon jyviäkin. Eniten olen saanut irti noista Trez:in teksteistä. Olen kopioinut ne omalle levylleni tekstitiedostona jotta voin niihin aina halutessa palata. Onhan se TREZ ok ?
Olemme aina olleet vaimoni kanssa siinä onnellisessa asemassa että olemme voineet puhua asioista ja meillä on kaikki muu parisuhteessa pelannut todella loistavasti, paitsi tämä seksipuoli ja olemme olleet ja olemme edelleen yli 25v jälkeen umpirakastuneita toisiimme. On toki ollut aikoja jolloin on ollut tosi vaikeaa ja olen ajatellut eroa tai pettämistä ja varmaan näin olisi käynytkin ellei liittomme olisi ollut muuten niin upea.
Olen siinä mielessä ylpeä itsestäni että olen varmaan osannut suhtautua ja käsitellä hänen seksuaalisuuden puutettaan ja heikkoa itsetuntoaan oikein, koska ne ovat molemmat kasvaneet aivan huimasti siitä mitä ne olivat 15-20v sitten, olisi varmaan ollut tosi helppoa saada hänet täysin lukkoon, jopa koko loppuiäkseen. Välillä se on ollut kyllä tosi raskasta minulle, kun on tavallaan aina pitänyt olla vähän varpaillaan sanomisissaan ja tekemisissään ja "haistella" tämän päivän tuulia, varsinkin jos keskustellaan seksistä.
Sen olen tiedostanut jo suhteemme alusta alkaen että naisen tärkein seksuaalinen elin on aivot, ehkä sen vuoksi juuri olenkin onnistunut näin hyvin asioissa. Nyt kun tilanne on mennyt paljon parempaan suuntaan hiipii joskus ajatuksiin se että kuinka paljon olemme tällä osa-alueella menettäneet ja jopa itsestä sellaisia marttyyrimaisia ajatuksia että olenko uhrautunut liikaa tai turhaan, vai olenko itse asiassa "uhrautunut" lainkaan kuuluuko kaikki tällainen hyvään liittoon, olisiko se ihan luonnotonta jos koko liitto kaikilla osa-alueilla olisi niin auvoista ja ihanaa ? Meillä kun se sitä muilla alueilla on, olemme kasvattaneet aikuisikään kaksi todella fiksua ja tasapainoista poikaa, rakentaneet todella hienon oman kodin 20v sitten ja hoitaneet toinen toisiamme kun on ollut tässä välissä meillä molemmmilla ja toisella pojallamme vähän vakavampaa sairautta. Nyt olemme kahden ja meillä on alkanut uusi elämä eikä mielessäni ole pienintäkään ajatusta erosta tai pettämisestä. Minusta tuntuu että minulla alkaa muutaman vuoden sisällä se Xy1:n harrastama perhosten keräily koska näyttäisi siltä että niitä alkaa pikku hiljaa lentelemään.
Mukavaa loppukesää teille kaikille, pyydystäkää niitä perhosia ja murtakaa koodeja

) Kiitos hyvistä vinkeistä. Rakastunut aviomies siirtyy sanoista tekoihin.
PS. Kukahan tuo Rikastunut aviomies oli

) en minä ainakaan.