Nuoren seksuaalinen suuntautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Poikani (20vuotias) ilmoitti jokunen aika sitten olevansa kiinnostunut enemmän miehistä kun naisista.asia tuli ilmi siis sukujuhlissa kun kysyttiin onko hänellä jo naisystävää.itse hyväksyn asian täysin ja kyselinkin pojalta onko hänellä sitten poikaystävää.vastaus minkä pojaltani sain hämmensi minua.hän sanoi että ei halua seurustella eikä tehdä ”mitään” miesten tai naisten kanssa. Sanoi että pelkää joutuvansa helvettiin jos tekee ns väärin elämässä.hän ei ole uskonnollinen eikä ikinä käy esim kirkossa tai mitään. On ihan tavallinen nuorimies. En tiedä olenko itse vain kasvatuksen uhri taas tässä asiassa etten ymmärrä miksei halua toista ihmistä elämäänsä ja olemaan onnellinen. Hänellä on kyllä masennustausta ja hänen elämässään jotkut asiat ovat menneet päin honkia.mietin voiko se liittyä jotenkin siihen. Hän sanoi että häntä ahdistaa jos joku kysyy häneltä parisuhde asioita koska kukaan ei ymmärrä sitä ettei hän halua seurustella. Päädyin keskustelun jälkeen lukemaan asiaa netistä ja tuli vastaan semmoinen kuin A-seksuaalisuus. Mutta poika sanoi ettei ole sitä.hän sanoi että voi ajatella ”asioita” mutta ei toteuttaa koska hän katuisi jos tekisi ns syntiä. Onko kellään ideaa mitä tämmöinen tarkoittaa? Vaikka hän on jo aikuinen niin haluan silti hänen olevan onnellinen eikä yksinäinen poika joka elää vain jossain haavemaailmassa.terveisin huolestunut äiti

Yhteistyössä