Moikka. Oon kanssa lueskellu ketjua muutamana päivänä ja nyt kerkiän itsekkin kirjottelemaan...
Olen 20-vuotias 1,5kk ikäisen pojan äiti, mieheni on 23v.
Vuokralla asutaan rivitalossa. Kihloihin menimme tänä kesänä, yhtä ollaan pidetty kolme vuotta, tunnettu 5v. Oma koti haaveena, mutta täytyy malttaa odottaa vielä siihen asti että itsellänikin vakituinen työ( toivottavasti joskus). Opiskeluni sain suoritettua, mutta kiinnostaisi tulevaisuudessa saada myös toisen alan paperit käteen.
Poika syntyi neljä viikkoa ennen LA. Tein ilmeisesti liikaa töitä kun paineet nousivat vauhdilla parissa päivässä:/ Poika oli onneksi terve ja sisukas kaveri, hyvin on ottanut painossa ja muussa syntymä-kamut kiinni

Sairaalassa oltiin 1,5viikkoa kun poika joutui olemaan valohoidossa. Oli kyllä elämäni pisin viikko, niin kovasti halusin viedä jätkän kotiin.
Synnytys oli helppo. Kesto vain kokonaisuudessaan kuusi tuntia. Kuinkas muilla?
Sairaalassa huomasi muutamasta vanhemmasta lääkäristä, että he pitivät minua liian nuorena äidiksi. Selostivat pojan tiedot hoitajalle, minun päälleni eivät katsoneetkaan. Mutta onneksi nämä olivat harvassa.
Alku kotona oli hankalaa, pojalla kauheat vatsavaivat, parisuhdekin hieman narahteli kun molemmat väsyneitä. Mutta onneksi se on jo ohitse. Nyt parisuhde tuntuu täydelliseltä, seksi-elämäkin kukoistaa
Olisin kanssa kiinnostunut että kuinka vietätte vkloppuja? On ollut kieltämättä vähän tylsää:/ Siitä tylsyydestäkin varmaan vielä joskus haaveilee

Koska lähditte itse ensimmäisen kerran viihteelle synnytyksen jälkeen?
Tosi kiva idea tämä ketju

Hauskaa loppukesää kaikille