Enpä kyllä yleistäisi! Kun taas mulla on sukulainen (teki lapsen 30 jälkeen ja aika peräkanaa, 3 pientä poikaa) suoraan sanoen seonnut kun lapset sai. Heidän pitää asua paikassa, missä sairaala on lähellä. Muutaman vuoteen ei voineet sukulaisiinkaan matkustaa, koska varmasti olisi tullut kolari. Kuopus on tosi allerginen tapaus, jos edes vähän lasta kutittaa tää vie sen heti ens apuun. Ihan oikeasti, tämä ravaa joka viikko ensi avussa. Pitää lapsiaan sairaana.. EI voi viedä mihinkään kerhoon koska lapset muka ujoja (oikeesti tosi reippaita ja villejä kaikki) ja ulos ei voi mennä jos näkyy yksikin ampiainen pihalla. Hänellä on ihan älytön kuoleman pelko.. Ei voinut tulla serkkuni rippi juhliin koska ei ollut hotellia missä olisi ollut sairaala vieressä.. Että tällänenkö äiti pitää lapsensa terveenä?
Kun taas mu hyvä ystävä joka on alle 24, on mitä loistavin äiti! On niin luonnollinen ja ihana.. aina kiva katsoa kun vauvaansa hoitaa ja vois luulla et ois lapsia enemmänkin.

Ja yksi 17-vuotias tyttö myös tosi kypsä ja hyvä äiti tyttärelleen.
Mun mielestä on niiiiiiiin typerää oikeesti yleistää ja tehdä tälläisiä keskusteluja... Tuskin on sitä oikeaa ja väärää vastausta. Ei kaikki nuoret äidit osaa huolehtia lapsistaan, kyllä sellaisiakin on. Tiedän erään joka on nykyään yh, mutta juo joka viikonloppu ja lähtee ties mihin reissuun ja on kun mikäkin teini. Vaikea edes olisi kuvitella että tällä on lapsi.. Mutta ei kaikki vanhemmatkaan äidit osaa..
Sori pitkä teksti taas vaihteeksi, mutta mua vaan tympii kun aina jonkun pitää aloittaa tälläinen. Kyllä minä ainakin haluan lapset tälleen nuorena, ei mulle ole väliä vaikka kaikki sanoisivat että en voi olla hyvä äiti. Pääasia että itse tiedän mihin oon valmis ja mihin en. Ja että oonko henkisesti kypsä. En mä ainakaan halua enää 50-vuotiaana mitään pientä lasta tai teini-ikäistä kasvattaa, miuluiten mulla ois jo silloin ehkä lapsenlapsiakin ja olisin vapaa vielä tekemään elämässäni ties mitä.