V
vanhempi rouva
Vieras
Täältä voi lukea naisista, jotka asuvat yksinhuoltajina omakotitalossa tai muuten ihan hyvin yhden tai useamman lapsen kanssa. Sillä tavalla, että itse maksavat lainanlyhennystä eivätkä ole edes vararikossa. Kovin montaa vuosikymmentä ei ole ollut tilanne niin hyvä, että naiset ovat kouluttautuneet, käyvät hyväpalkkaisessa ammateissa, pitävät itsestään ja lapsistaan huolta ilman, että miehen täytyy elättää.
Kun vertaa sitten siihen, että ennen oli paljon enemmän niitä naisia, että jos ero tuli, oli selvää, että naisen rahat yh:na riittivät siihen kaupungin vuokrakaksioon tai kolmioon.
Kyllä olen ylpäeä suomalaisista naisista, jotka menevät elämässä eteenpäin, yrittävät, eivätkä ole riippuvaisia miehen tuloista. Riippumattomuus on hyvä asia, silloin voi tehdä rohkeammin päätöksiä.
Kun vertaa sitten siihen, että ennen oli paljon enemmän niitä naisia, että jos ero tuli, oli selvää, että naisen rahat yh:na riittivät siihen kaupungin vuokrakaksioon tai kolmioon.
Kyllä olen ylpäeä suomalaisista naisista, jotka menevät elämässä eteenpäin, yrittävät, eivätkä ole riippuvaisia miehen tuloista. Riippumattomuus on hyvä asia, silloin voi tehdä rohkeammin päätöksiä.