Nuoret® uhkailivat koululla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin otin, koska kysyin. daa. mutta ehkä sä oletkin täällä vain siitä syystä, että "saat avata ihmisten silmiä niiden omilta ennakkoluuloisilta ajatuksilta". Miten kävi, kun netti tuli, huomasit, että nyt sulla onkin miljoonia typeriä ihmisiä tavoitettavana, joiden silmät pitää aukaista ja kuvittelet nyt, että ne kantavat sulle heikkoutensa hopeatarjottimella, koska ovat tyhmempiä kuin sinä? Koska näin ei oikeasti ole, laitat niille ne ominaisuudet, "et ole rehellinen itsellesi" -mentaliteetilla ja sanot, että niiden pitäisi hyväksyä ne omat ajatuksensa ja jeesustelet sitten sillä. he. No, hupinsa kullakin.

Kuvittelet, että jos tarpeeni olisi tavoittaa paljon kuulijoita, niin lätisisin paskaa syrjäisellä mammapalstalla?
Miksi ajattelet, että muut olisivat jostain syystä tyhmempiä kuin minä? En itse pidä itseäni erityisen älykkäänä. Sen myönnän, että uskallan väittää tutkineeni omia heikkouksiani enemmän kuin moni muu suomalainen. Olen myös hyväksynyt ne. Ehkä siksi minun on helppo huomata, kun jollekkin itsensä ja omien ajatustensa hyväksyminen on vielä vaikeaa. On se sitä minullekkin ajoittain. En oikein tiedä mitä jeesustelemista siinä on. Ymmärrän kyllä, että sanomiseni ärsyttävät sinua. Sekin on ihan luonnollista.

Kuvittelet, että jos tarpeeni olisi tavoittaa paljon kuulijoita, niin lätisisin paskaa syrjäisellä mammapalstalla?
Miksi ajattelet, että muut olisivat jostain syystä tyhmempiä kuin minä? En itse pidä itseäni erityisen älykkäänä. Sen myönnän, että uskallan väittää tutkineeni omia heikkouksiani enemmän kuin moni muu suomalainen. Olen myös hyväksynyt ne. Ehkä siksi minun on helppo huomata, kun jollekkin itsensä ja omien ajatustensa hyväksyminen on vielä vaikeaa. On se sitä minullekkin ajoittain. En oikein tiedä mitä jeesustelemista siinä on. Ymmärrän kyllä, että sanomiseni ärsyttävät sinua. Sekin on ihan luonnollista.
Älä inise

Yhteistyössä