Nuorten naisten hiustyylistä..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiukset on naisen kruunu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hiukset on naisen kruunu

Vieras
Ihmettelen tätä nykynaisten hiusmuotia..!
Keski-ikäisillä naisilla näkee hyvin usein tällaisen lyhyeksi kynityn pehkon, joka usein on värjätty räikeän punaiseksi tms.. Ja ei siinä mitään, suotakoon se keski-ikäisille..

SE vaan ihmetytää kun NUORET naiset pitää tuollaisia lyhyitä hiuksia, jotka sopii paremminkin täti-ihmisille tai mummoille..
Yleensä nämä naiset ovatkin hieman pullukoita tai muuten aika mitäänsanomattomia harmaavarpusia.

Kauniilla / näteillä naisilla on lähes poikkeuksetta pitkät hiukset.
Ja se nyt vaan on totuus, että harvalle naiselle käy paremmin lyhyt kuin pitkä hiustyyli! Naisen pitää olla todella näyttävä, jos on kaunis tälläisessä "kananperse" hiusmallissa.

Nämäkin pullukat ja harmaavarpuset näyttäisivät paljon nätimmiltä jos heillä olisi pidemmät hiukset.

Että MIKSI ihmeessä naiset leikkaavat hiuksistaan sellaisen kammotuksen?? Tiedän tuttavapiirissäni tosi monta NUORTA naista jolla on tällaiset aivan HIRVEÄT lyhyet hiukset. Ja voin sanoa että jokaikinen heistä näyttäisi paremmalta pidemmissä hiuksissa.
Itselläni on pitkät, enkä aio ikinä sortua noihin "muoti-hiuksiin".. :x

Joo mutta monilla suomalaisilla on hennot ja ohuet hiukset, ja pitkänä ne ei vain toimi!! Mieluummin siis joku kaunis lyhyt malli, kuin pitkä ja ohut hiirenhäntä.

Onkohan meillä sama tuttavapiiri?

Kaikki, jotka ovat leikkauttaneet lyhyen näyttävät nyt 10-15 vuotta vanhemmilta :/ Munki mielestä ovat näyttäneet kauniimmilta pidemmässä ja luonnollisemman värisessä hiuksissa.

Jaa no, mä olen kyllä huomannut että sellasella pitkällä tukiais-tyylisellä pehkolla saa itsestään helposti pellen tai prostituoidun näkösen. Sitä paitsi, jos on pitkät hiukset niin ne pitää olla ehdottomasti kiinni, jos meinaa näyttää asialliselta. Semmonen ruuhka naaman edessä tekee tosi homssusen näköseksi.

Toiset tykkää, toiset ei. Ite koen pitkät jotenkin tosi vanhan aikaiseksi ja hankalaksi.

Jaa, no poikkeus varmaan vahvistaa säännön koska väitän näyttäväni todella hyvältä sellaisessa lyhyeksi kynityssä tyyliin Halle Berry :D Mutta laittaisinko päähäni räikyvän punaista..? Nooh... Ja siis tämä kaikkien muidenkin suusta kuultuna. Tottahan minäkin pitkän haluaisin, mutta ainoa vaihtoehto on hiustenpidennys, peruukki tai muu jatka koska omat hiukseni ovat niin onnettoman ohuet.

[QUOTE="vieras";23750389]Jaa no, mä olen kyllä huomannut että sellasella pitkällä tukiais-tyylisellä pehkolla saa itsestään helposti pellen tai prostituoidun näkösen. [/QUOTE]

Prostituoidun? Noh, mielikuviahan nämä on, mutta jos useampi ihan tavallinen mamma pitäisi pitkää tukkaa, niin eipähän tulisi tuollaisiakaan mielikuvia.

No toiset tykkää pitkistä hiuksista ja toiset taas lyhyvistä,makunsa ja tyylinsä kullakin.=)
Miulla on pitkät hiukset ja useesti vaihtelen kampausta,välillä on hiukset auki,on suorat tai kiharat,välillä taas kiini ponnarilla,letillä tai vaikka nutturalla,sekainen tai sileä ja siisti.
Ei miusta pitkät hiukset ole vaikeat tai vanhanaikaiset,miusta pitkillä hiuksilla voi vaihdella kampausta paljon.=)
Miulle taas ei kävis lyhyet hiukset yhtään,toiselle taas käy hyvin ja näyttää kauniilta.

Minun mielestä taas suurimmalle osalle suomalaisista naisista sopii paremmin lyhyet hiukset, koska suomalaisten hiukset ovat niin ohuet, että eivät ole minkäännäköisiä pitkinä.

itselläni on lyhyt tukka jonka saa tarvittaessa päältä pystyyn ja uskallan väittää että tämä on paljon parempi kuin päätä myöten roikkuva, littana hiirenhäntä.. hiukseni kun ovat säälittävän ohuet ja rasvoittuvatkin supernopeasti . ja mitä punaiseen väriin tulee, olen rakastanut sitä vuosia enkä todellakaan luovu siitä vain siksi että kolmekymmentä tulee täyteen..! :stick:

Piti ihan katsoa etä milloin tämä on kirjoitettu. En nimittäin ole nähnyt ainoallakaan alle 30- vuotiaalla lyhyttä tukkaa ainakaan pariin vuoteen, en varsinkaan mitään kananpersetukkaa. Nelisen vuotta sitten niitä vielä näki, mutta ei enää.

Minulla on pitkä ja paksu tukka, ja rakastan hiuksiani. Ymmärrän kuitenkin hyvin, miksi moni pitää lyhyttä mallia. Esim. parhaalla ystävälläni on tosi ohut tukka, joka pitkänä on täydellisen mitäänsanomaton hiirehäntä. Lyhyenä hän föönaa sen nätiksi ja ilmavaksi ja saa tukkansa näyttämään neljä kertaa paksummalta kuin se on.

Mun hiukset katkeilee nykyään ja ponnarille laittokin on monen minuutin tulos kun tukka ei tottele, ei millään.
Ajattelin leikkauttaa itselleni otsatukan ja kerroksia mutta kuitenkin hiukset tulevat yltämään olkapäille asti.

mulla on ollu lyhyet tosi kauan. ihan sen takia, et hiukseni ovat todella paksut, siis jotain ihan järkkyä. se kasvatusvaihe olis semmonen peikonpesä-juttu, että ei kiitos. siistimpi näin.
tosin mun hiukset ei oo oranssit tms. vaan mustat, kuten olleet viimiset kymmenen vuotta :P

Mulla on niin raskaat hiukset,et ne on pitkänä heti roikkuu päätä myöten,joka ei todellakaan näytä hyvältä.
Pidän mielummin lyhyet hiukseni. Mallejakin on valittavan vaikka millä mitalla ja aina voi laittaa lisäksi vaikka taakse pehmennystä jne..

Minulla on niin ohut tukka, että päänahka näkyy, jos sitaisen sen ponnarille huolimattomasti. Ei näytä hyvältä pitkänä. Tykkään pitää tukan todella lyhyenä, semmoinen 2-4cm on passeli pituus.

[QUOTE="moi";23750715]Minulla on pitkä ja paksu tukka, ja rakastan hiuksiani. Ymmärrän kuitenkin hyvin, miksi moni pitää lyhyttä mallia. Esim. parhaalla ystävälläni on tosi ohut tukka, joka pitkänä on täydellisen mitäänsanomaton hiirehäntä. Lyhyenä hän föönaa sen nätiksi ja ilmavaksi ja saa tukkansa näyttämään neljä kertaa paksummalta kuin se on.[/QUOTE]

Vähän samat ajatukset, helppohan se on olla paksuhiuksisena pitkätukkainen. Itse en voisi ajatellakaan lyhyttä tukkaa. Mutta minulla on kavereita, joilla on ohuet hiukset. Ei vaan sellainen hiirenhäntä näytä hyvältä, joten pitävät lyhyenä. Eräällä on normaalipaksuiset ja kokeili pitkää tukkaa, mutta se ei vaan käynyt hänelle. Hänellä siis ei aivan lyhyet, mutta ehkä leukaan asti.

Mä ymmärrän täysin lyhyttukkaisia!

Just napsin omaa tukkaani ohuemmaksi ja kerroksittain kun pitkä ja raskas tukka nuoli päätä vain koko ajan.. Kampaajalla leikkaus+väri olisi maksanut 170-200 euroa. Lyhyellä tukalla ei tarvitse maksaa itseään ihan kipeäksi, tukkaa voi tuunata useamminkin kuin kerran kolmessa vuodessa.

Onneksi mulla kävi tsäkä ja tää tukka onnistui edes jotenkuten omin käsin enkä joutunut sinne kampaajalle. Pitkä tukka myös rasvoittuu paljon nopeammin kuin lyhyt by the way.. ja pitkään tukkaan kun tunkee muotoilutuotteita niin se menee huonoksi, nousee vääristä kohdista pystyyn ja vasta kahden pesun jälkeen se muotoilutuote on lähtenyt pois niistä hiuksista..

[QUOTE="vieras";23750389]Jaa no, mä olen kyllä huomannut että sellasella pitkällä tukiais-tyylisellä pehkolla saa itsestään helposti pellen tai prostituoidun näkösen. Sitä paitsi, jos on pitkät hiukset niin ne pitää olla ehdottomasti kiinni, jos meinaa näyttää asialliselta. Semmonen ruuhka naaman edessä tekee tosi homssusen näköseksi.

Toiset tykkää, toiset ei. Ite koen pitkät jotenkin tosi vanhan aikaiseksi ja hankalaksi.[/QUOTE]

Tartunpa nyt tuohon kommenttiin.. Ei pitkien hiuksien tarvitse olla "Tukiais-tyyliset". Hänellä nyt onkin todella rumat hiukset, homssuiset pidennykset. Kuin mikäkin harakanpesä.
Ei pitkähiuksiset useinkaan ole prostituoidun näköisiä, kyllä siihen enemmän vaikuttaa esim. pukeutumistyyli.
Itsellänikään ei ole paksut hiukset, ei todellakaan! Mutta en nää silti mitään syytä niitä leikata lyhyiksi. Minulla on samantyyppisen tyyli kuin Aitolehdellä. Vaikka en todellakaan ihaile kyseistä naista - päinvastoin! Ensimmäisenä vaan tuli julkkiksista hän mieleen.

Sitten vielä joku mainitsi olevansa hyvännäköinen Halle Berry-tyyppisissä hiuksissa. Kyllä, jotkut ovat niin kauniita että voivat näyttää hyvältä tällaisissa!
Voin sanoa, että itse olisin hyvin mitäänsanomaton lyhyissä hiuksissa!
Pitkät hiukset tekevät osan siitä että olen siedettävän näköinen! En siis ole mikään kaunotar, en nyt rumakaan, mutta sanotaanko nyt ok:n näköinen.

Ja sitten vielä sinulle, joka et näitä ole nähnyt.. Minulla on Facebook-kavereissa paljon tällaisen kananperseen omaavia - ympäri Suomea, että kyllä tämä on edelleenkin vallitseva ilmiö.. :D
Niin ja tuohon kirkkaanpunaiseen väriin.. Se oli vaan esimerkki, miten joillakin keski-ikäisillä on tapana värjätä hiuksiaan. Itseäni kummeksuttaa vanhoilla ihmisillä kaikki räväkät värit.. Kaipa se on sitä ikä-kriisiä kun pitää räväyttää..

samaa mieltä aapeen kanssa

tässä hyvä esimerkki http://www.menaiset.fi/mediabank/image/467_article.jpg
ei ole minun mielestäni oikeen edukseen, toisin kuin tässä kuvassa olisi edes vähän naisellisempi.
http://www.kouvolansanomat.fi/f/c/cd/panorama_Kosa_6609666.jpg

Kyllä mä olen nähnyt kauniita naisia, joilla on lyhyt tukka. Viimeksi eilen dösässä istui sellainen. Mulle käy kyllä paremmin pitkä kuin lyhyt tukka, vaikka en tiedä tekeekö se musta yhtään sen kauniimpaa. Käytän tukassa aika paljon vielä valkkia ym. systeemeitä, että saan siitä sellaisen kivan sixties tukan, sellasen muhkean. :D

Hahhahahahaha!! :D Tätähän minä juuri tarkoitin, miksi halutaan näyttää miesmäiseltä?? Lesbot nyt jotenkin ymmärtää, mutta..

Mun työpaikalla on todella paljon 40-50v naisia, joilla on kynitty kananpersefleda, just punaiseksi värjätty (näyttää muuten garseelta kun haalistuu niin äkkiä). Mielestäni eivät kuitenkaan nämä ko. naiset ole lainkaan miesmäisiä, ehkäpä jopa yrittävät olla enemmän naisellisia näillä lyhyillä ja kepeillä leteillään.

Mä kasvatan taas hiuksiani, koitin saada tännekkin jotain kuvaa nykyisestä mallista, eipä vaan jostain syystä viesti päässyt moderoinnista läpi :D ehkä siis nykyinen on niin järkyttävä, ettei kestä julkaisua.

Hahhahahahaha!! :D Tätähän minä juuri tarkoitin, miksi halutaan näyttää miesmäiseltä?? Lesbot nyt jotenkin ymmärtää, mutta..

Siksi, koska miehenä saa kunnioitusta. Suomessa ei arvosteta naisia ja naisellisuutta. Siksi naisetkin yrittävät jäljitellä miehiä ja olla maskuliinisia. Ja miehet joutuvat sitten hakemaan vaimonsa idästä :D

Yhteistyössä