Nykyaika on kamalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mukamaspipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mukamaspipsa

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
2 311
0
36
AINA se nykyaika on kamalaa. Just tossa 70 ja jotain äitini puhui, miten se aika oli kamalaa, ku ne nuoret (me sen lapset) vaan meni, mihin lie kartsalle :D

Hyvin ollaan pärjätty ilman näitä NYKYAJAN ja senkinajan vouhotuksia :D

Mä tiiän, mä oon niin vanha, että tähän ei tuu yhtään vastausta. Eläköön minun yksin -pino :D

Olen huomannut itsessäni jo alkavia kalkkiksen viitteitä, nykyaika on joissain määrin kamalaa. Olen menettämässä otteeni sisäiseen nuoreen.. ja Jari Sillanpääkin kuulostaa nykyään jo ihan hyvältä |O Horttokaalot lyökää kättä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen huomannut itsessäni jo alkavia kalkkiksen viitteitä, nykyaika on joissain määrin kamalaa. Olen menettämässä otteeni sisäiseen nuoreen.. ja Jari Sillanpääkin kuulostaa nykyään jo ihan hyvältä |O Horttokaalot lyökää kättä.

Aika pahan vedit... MUTTA ainaki mulla on tuo Siltsu-vaihe jo ohi :D

Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Minun äitini, myös yli 70 taas toteaa "sellaisiahan tekin olitte" kun tuskailen jotain noiden nuorten edesottamuksia.

Töissä (vanhainkoti) saan kyllä kuulla kokoajn miten hyvin asiat oli ennen :D

Eikö se sillon ollukkaan kamalaa???? mua on huijattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no ei se 70 luku niin kamalaa ollu , muistaakseni :ashamed:
Mun äitini oli eri mieltä.

Mun äiti vaan vihjailee siihen malliin :D

mutta siihen aikaan oli vain namusetiä ja puliukkoja. kukaan ei ees tienny pedofiileistä. Epähurraat pedofiileille, mutta aika hyvin me sen ajan lapset ollaan pärjätty ilman kummempaa terapiaa. Ja terapeuteissa ei ole mitään pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:

mutta siihen aikaan oli vain namusetiä ja puliukkoja. kukaan ei ees tienny pedofiileistä. Epähurraat pedofiileille, mutta aika hyvin me sen ajan lapset ollaan pärjätty ilman kummempaa terapiaa. Ja terapeuteissa ei ole mitään pahaa.
Joo, silloin ei kyllä kukaan varotellut pedofiileistä, namusedistä ainoastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ennen oli paljon paremmin. Jos nyt rupeis polttamaan rintaliivejä eduskuntalon edessä niin vastaanotto ja sanoma olis ihan eri kuin joskus 70-luvulla.
Taidettais saada syyte kansanedustajien seksuaalisesta häirinnästä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:) Mutta tottahan se on.
No en mä nyt tiedä. Oikeeasti oli aika kälystä olla teini 1970-luvun alussa.

Joo, mutta kyllä nää tietokoneet ja muut digit vie nykyajasta viimesenkin hohdon.
Ihmiset on kaikki pelkkää rillejä ja kalpeaa veltto-lihaa vellovaa massaa. yh.
Piippiipvaankuuluu ja nörttiys syömeiät.

saatanankonetempuilee..sori.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:

Joo, silloin ei kyllä kukaan varotellut pedofiileistä, namusedistä ainoastaan.

Joo näin oli. Ja mä tyhmä en tienny, mitä ne namusedät ees oli. Mutta koska äiti niistä muisti varottaa, niin kai niitä oli jo sen lapsuudessa, elikkä joskus vuonna jälkeen Jeesuken syntymän.

Mutta nykyaikaan on niin kamalaa.

:hug:

Joo, mutta kyllä nää tietokoneet ja muut digit vie nykyajasta viimesenkin hohdon.
Ihmiset on kaikki pelkkää rillejä ja kalpeaa veltto lihaa vellovaa massaa. yh.
Toi on ihan totta. Meilläkään ei ole muksut tapelleet mistään viihde-elektroniikasta, vaikka mä ja systeri otettiin aikoinaan useinkin yhteen siitä, kumpi saa kuunnella olohuoneessa vinyylilevyjään. Turhaa tappelua, pikkusiskona jäin aina alakynteen, paitsi silloin, kun faija hermostui ja iski levariin jonkun aatamin aikasen savikiekkonsa...George Otsia tms

Ihmiset on kaikki pelkkää rillejä ja kalpeaa veltto lihaa vellovaa massaa. yh.
Toi on ihan totta. Meilläkään ei ole muksut tapelleet mistään viihde-elektroniikasta, vaikka mä ja systeri otettiin aikoinaan useinkin yhteen siitä, kumpi saa kuunnella olohuoneessa vinyylilevyjään. Turhaa tappelua, pikkusiskona jäin aina alakynteen, paitsi silloin, kun faija hermostui ja iski levariin jonkun aatamin aikasen savikiekkonsa...George Otsia tms

B) Oiniitäaikoja

B) Oiniitäaikoja
Älä muuta sano B) Nykyajan nuoriso ei edes tiedä, mikä levysoitin on :/

Vinyylit on ihania, ei cd:issä sun muissa nykyjutuissa ole mitään henkeä.
Levyn kannet oli upeita taideteoksia.
No, vinyyleistäni en luovu, vaikka levysoitin onkin paskana. Joskus ostan vielä kunnon levarin.

Yhteistyössä