S
samaa mieltä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Olen kyllä AP:n kanssa samaa mieltä, että maailmasta on tullut liian pinnallinen.
sama täällä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Olen kyllä AP:n kanssa samaa mieltä, että maailmasta on tullut liian pinnallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja polly:Alkuperäinen kirjoittaja meiks:ap: pukea nätisti tai rumasti ei ole versus kalliisti halvasti.. mun mielestä
niinpä, mutta moni täällä niin tuntuu ajattelevan.
Alkuperäinen kirjoittaja good old times:Alkuperäinen kirjoittaja polly:Alkuperäinen kirjoittaja meiks:ap: pukea nätisti tai rumasti ei ole versus kalliisti halvasti.. mun mielestä
Samaa mieltä. Mutta kun suomalainen on aidoimmillaan silloin kun kulkee tukka hapsottaen säkki päällä. Silloin hän on oivaltanut elämän tarkoituksen ja syvimmän olemuksen. Mutku kato kun elämässä on tärkeämpiä prioriteetteja kuin ulkonäkö niin silloin sen voi unohtaa tyystin. Jos huolehtii ulkonäöstään, hänellä ei ole elämässään tärkeämpiä prioriteetteja.
Jos pitää mukavan näköisistä vaatteista (ei välttämättä edes kalliista) kertoo siitä, että lapsista tulee kieroutuneita ja lapsille opetetaan vain huonoja arvoja![]()
Tämä on Kaksplussan Totuus ulkonäköasioista![]()
Se kilpavarustelu alkaa siitä hetkestä, kun lapsi syntyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä täällä hienosti väärennellään asioista. Kuka on sanonu että on pinnallista pukea lapsensa nätisti (tai itsensä) mun mielestä nimenomaan voi pukea lapsensa nätisti ilman niitä merkkivaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja good old times:Alkuperäinen kirjoittaja polly:Alkuperäinen kirjoittaja meiks:ap: pukea nätisti tai rumasti ei ole versus kalliisti halvasti.. mun mielestä
Samaa mieltä. Mutta kun suomalainen on aidoimmillaan silloin kun kulkee tukka hapsottaen säkki päällä. Silloin hän on oivaltanut elämän tarkoituksen ja syvimmän olemuksen. Mutku kato kun elämässä on tärkeämpiä prioriteetteja kuin ulkonäkö niin silloin sen voi unohtaa tyystin. Jos huolehtii ulkonäöstään, hänellä ei ole elämässään tärkeämpiä prioriteetteja.
Jos pitää mukavan näköisistä vaatteista (ei välttämättä edes kalliista) kertoo siitä, että lapsista tulee kieroutuneita ja lapsille opetetaan vain huonoja arvoja![]()
Tämä on Kaksplussan Totuus ulkonäköasioista![]()
kyllä täällä hienosti väärennellään asioista. Kuka on sanonu että on pinnallista pukea lapsensa nätisti (tai itsensä) mun mielestä nimenomaan voi pukea lapsensa nätisti ilman niitä merkkivaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Se kilpavarustelu alkaa siitä hetkestä, kun lapsi syntyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä täällä hienosti väärennellään asioista. Kuka on sanonu että on pinnallista pukea lapsensa nätisti (tai itsensä) mun mielestä nimenomaan voi pukea lapsensa nätisti ilman niitä merkkivaatteita.
En mäkään ole törmännyt näihin kilpavarustelijoihin muualla kuin tällä palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kyllä se on minusta aika rajoitettu kuitenkin se porukka, joka oikeasti kilpavarustelee lastensa kanssa. Minun tuttavapiirissäni ei ainakaan ole yhtään sellaista, minusta suurimmalla osalla on ihan järkevä suhtautuminen asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Nyt tajuun, miks mein mukulat on niin kummallisia, niillä on jopa se mutsin ompelema haalari ollut käytös