Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
söpö on :heart:
:heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
söpö on :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:
Jep jep.. Joskus siinä taustalla vaan saattaa olla muutakin kuin se että syötetään niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja oihn:Eläinrääkkäystä syöttää koiraa tai kissaa niin paljon, että sen selkä ja nivelet on vaarassa...
En tiedä, varmaan joku risteytys.. Ei ole mun elikoita nääAlkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:ihana pupu..minkä rotunen on??
Alkuperäinen kirjoittaja oihn:Eläinrääkkäystä syöttää koiraa tai kissaa niin paljon, että sen selkä ja nivelet on vaarassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Jep jep.. Joskus siinä taustalla vaan saattaa olla muutakin kuin se että syötetään niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja oihn:Eläinrääkkäystä syöttää koiraa tai kissaa niin paljon, että sen selkä ja nivelet on vaarassa...
En tiedä, varmaan joku risteytys.. Ei ole mun elikoita nääAlkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:ihana pupu..minkä rotunen on??
Alkuperäinen kirjoittaja viha:Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Jep jep.. Joskus siinä taustalla vaan saattaa olla muutakin kuin se että syötetään niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja oihn:Eläinrääkkäystä syöttää koiraa tai kissaa niin paljon, että sen selkä ja nivelet on vaarassa...
kiinnostaisi tietää mikä siellä taustalla muka voi olla, että lihoo jumalattomasti??
Alkuperäinen kirjoittaja ---llllll---:Alkuperäinen kirjoittaja viha:Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Jep jep.. Joskus siinä taustalla vaan saattaa olla muutakin kuin se että syötetään niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja oihn:Eläinrääkkäystä syöttää koiraa tai kissaa niin paljon, että sen selkä ja nivelet on vaarassa...
kiinnostaisi tietää mikä siellä taustalla muka voi olla, että lihoo jumalattomasti??
suolen tukkeuma vaikkapa!
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja Nenna:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
tuo koira on jotain aivan uskomattoman ihanaa =) minkä rotunen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.aijaa.com/v.php?i=6453876.jpg
kuka joutais laihikselle?
valitan huonoa kuvanlaatua
Alkuperäinen kirjoittaja viha:Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Jep jep.. Joskus siinä taustalla vaan saattaa olla muutakin kuin se että syötetään niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja oihn:Eläinrääkkäystä syöttää koiraa tai kissaa niin paljon, että sen selkä ja nivelet on vaarassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oli niin kauheasti paakkelssia naamassa, että ihan ahdisti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nenna:
tuo koira on jotain aivan uskomattoman ihanaa =) minkä rotunen?
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika: