H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Sitten kun mä saan sen omakotitalon, meillekkin tulee tollanen.. :heart: Kui iso toi on?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Kun mä jo päätin että jätetään muutti pois seuraavan koiran rodun harkinnasta... Pakko taas pyörtää päätös, noi on vaan NIIN ihania!!
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Kun mä jo päätin että jätetään muutti pois seuraavan koiran rodun harkinnasta... Pakko taas pyörtää päätös, noi on vaan NIIN ihania!!
Ne on ihania! Maailman ihanin rotu :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Tuo on säkäkorkeudeltaan 73cm (ihannehan on joku 62,5cm uroksilla ) ja painaa semmoiset 45kg. Meidän nuorempi uros on sit säkäkorkeudeltaan 64cm ja painaa 41kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Tuo on säkäkorkeudeltaan 73cm (ihannehan on joku 62,5cm uroksilla ) ja painaa semmoiset 45kg. Meidän nuorempi uros on sit säkäkorkeudeltaan 64cm ja painaa 41kg.
Eli se on aikalailla saman kokonen kun toi meidän nykyinen haukku..No siinähän olis sit painiseuraa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Noi on hyvää painiseuraa. Viime talvenakin puolen metrin hangessa kun juostiin ympäri pihaa ja marjapuskia ja painittiin, ni kyllä siinä kunto miulta loppuu tosi nopsaan![]()
Noilla voimaa riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirkku87 harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Meidän entinen lapsilukko
Meillä on ollu samalla lailla
Jäi vaa ikävät jäljet teipeistä...Onneks saanu raaputettua aika hyvin pois.
Samoin parissa valokatkasijassa on kans jäljet jäljellä..
Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oli niin kauheasti paakkelssia naamassa, että ihan ahdisti.![]()
Paakkelssia...?
-eikös paakkelssi oo jotain kakkua tms...?
Tarkoititko ehkä pakkelia (=meikkiä )?