Nyt alkaa keittämään tohon mieheen taas vaihteeksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katylina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo kuulostaakin hyvältä vaihtoehdolta.
Sinä voisit lähteä lapsen kanssa vaikka viikonlopuksi mummolaan kahdestaan ja mies saa simuilla rauhassa kotona.
Rahatkin säästyy terpeellisempaan.

Ja sun kannattaa ihan oikeasti yrittää löytää arkeen joku harrastus, kokeile vaikka sitä zumbaa, moni koukuttunut siihen täysin.

[QUOTE="vieras";25994131]Kaveri pääsisi niillä matkasäästöillä miehen kanssa ja se olisi sinulle ok?

Sun mies ei halua maksaa kaverisi matkaa teidän säästöillä, ja koska olette pienituloisia, pitäisi sinunkin tämä ymmärtää, eikä kiukutella turhasta.[/QUOTE]
Olis se mulle okei, miksei ois? En odota että mies joutuis yksin reissaamaankaan.

No mies voi sen sitten ilmoittaa, jotta voin ilmoittaa kaverilleni, ettei olla menossa. Sitten asia on ok ja loppuun käsitelty ja elämä jatkuu normaalisti eteenpäin.

[QUOTE="vieras";25994150]Tuo kuulostaakin hyvältä vaihtoehdolta.
Sinä voisit lähteä lapsen kanssa vaikka viikonlopuksi mummolaan kahdestaan ja mies saa simuilla rauhassa kotona.
Rahatkin säästyy terpeellisempaan.

Ja sun kannattaa ihan oikeasti yrittää löytää arkeen joku harrastus, kokeile vaikka sitä zumbaa, moni koukuttunut siihen täysin.[/QUOTE]

Täytyy katsella, jos mennään mummolaan, joudutaan asumaan se aika isälläni jossa on erittäin epämiellyttävä olla. Polttaa sisällä silloin kun ei olla siellä, kaikki paikat haisee tupakalle ja siellä on todella vaikea astman kanssa hengittää :/ Sen lisäksi toki jos mentäisiin tulloin kun oltaisiin reissuun menossa, äitini ei ole kotona vaan ovat reissussa.

Olen harkinnut jotakin harrastusta, mutta toistaiseksi aikaa on ainoastaan yhteen päiväharrastukseen, joka tulee olemaan lapselle jotakin. Täytyy katsoa mitä hänelle keksii..

Njoo, en vaan varsinaisesti halua shoppailurahaa saati matkaa. Toivottavasti mies lopettaa tuputuksen. Ehkä simuiluntarve on kovaksi kasvanut, onhan siitä jo aikaa kun viimeksi on päässyt lentämään.

Halusit matkoja ja shoppailurahaa tai et, niin toivottavasti osaat arvostaa sitä, että miehesi edes tarjoaa sinulle tuollaisia mahdollisuuksia. Ne eivät todellakaan ole mitään itsestäänselvyyksiä monillekaan ihmisille.

Kuulostaa uskomattoman tylsälle o.O En ole kovinkaan kaupunkiloma-persoona, en ole koskaan kiinnostunut nähtävyyksistä yms. Viikko kierrellessä jossain yksin kuulostaa erittäin, erittäin pitkästyttävälle. Ehkä sitten kuuskymppisenä kun ei enää rannalle kehtaa mennä..

jostain kumman syystä ei tullut yllätyksenä se, ettei aloittaja ole kiinnostunut kulttuurista, historiasta, taiteesta ym. sivistävästä...

noh, ehkä loman viettäminen pelkästään rannalla makoillen on mielenkiintoista ja sopivan yksinkertaista ajanvietettä joillekin.

ai niin, eikös aloittaja itse kysellyt äskettäin laihdutusvinkkejä tavoitteenaan laihtua rantalomaan mennessä, että kehtaisi sitten siellä näyttäytyä uima-asussa? ei se kehtaaminen tosiaan taida olla iästä kiinni... hah.

Nojoo, voisinkin, mutta iloisesti meidän matkakassa on yhteistä perua. Sattumalta meillä on myls 2 ulkomaanreissua jo varattuna tälle kesälle, joten kotiäitinä en millään järjellä saa noita rahoja kasaan tohon mennessä. Eniten vituttaa se, että ensin kauhea kina ja jäkätys kun en käy missään ja että kuinka on pakko tuonne lähteä, mutta sitten kun olen kaikki valmistelut tehnyt mies onkin taas ihan erimieltä. Ei minua eniten harmita tuo matka, tosin myös nyt sitten kaverini sitä odottaa, vaan se, ettei mies pysy sanoissaan lainkaan. Muutenkin väsyttää jatkuvasti ja on hommaa enemmän kuin aikaa, järkkäänhän tässä kahta matkaa, kolmas oli tuo suunnitteilla, neljättä saan aloitella, tytön, omani ja miehen synttärit kaikki eri kaupungissa kuin nykyinen kotikaupunki, asunnon kunnossapito, tytölle pitäisi pikaisesti löytää harrastus, jossa minä häntä sitten kuskaan ja etälukio noin alkuunsa. Ei vaan riitä energia kaikkeen, varsinkaan näihin mielenmuutoksiin..

???
etsit 2-vuotiaalle harrastusta?
sulla on kiireistä kun suunnittelet matkoja?
oletit etät miehesi maksaa sun kaverin ulkomaanmatkan? tuolla puheella. itse en siitä olisi tuollaista oletutsta tehnyt.
miten teillä on varaa tehdä monta ulkomaanmatkaa kun makaat kotona/opiskelet lukiossa?
mene töihin jos sun elämä on kiireistä kun pitää kuluttaa niin paljon.!!! Itsekäs ja ahnbe paska olet ja loinen.

Oi että mulla on ollut hauskaa tätä jankkaamista lukiessa :D

Miksi ihmeessä sä olet lapsen kanssa kotona 24/7? Ettekö te voi keksiä jotain kivaa tekemistä jos seinät kaatuvat kotona päälle? Ymmärrän kyllä että lapsen kanssa aina oleminen rassaa, mutta mitäs jos keksisit itsellesi jonkun harrastuksen? Siinä voisi vaikka tavata uusia tuttuja.

Ja tuosta mitä miehesi sanoit sanoneen käsitän että hän on ehdottanut kaverin mukaan ottamista sinulle seuraksi, ei sitä että miehesi maksaisi myös tämän kaverisi matkan. Ikinä en kyllä kehtaisi itse edes lähteä reissulle jonka joku kaverin mies maksaisi.

Muutenkin väsyttää jatkuvasti ja on hommaa enemmän kuin aikaa, järkkäänhän tässä kahta matkaa, kolmas oli tuo suunnitteilla, neljättä saan aloitella, tytön, omani ja miehen synttärit kaikki eri kaupungissa kuin nykyinen kotikaupunki, asunnon kunnossapito, tytölle pitäisi pikaisesti löytää harrastus, jossa minä häntä sitten kuskaan ja etälukio noin alkuunsa. Ei vaan riitä energia kaikkeen, varsinkaan näihin mielenmuutoksiin..

Etälukio nyt varmaan oikeastikin vie aikaa, sen ymmärrän, ja lapsi myös, mutta lapsen kanssa pääsis kuitenkin liikkeellekin.

Käsittämättömintä on, että tämä mielestään aikuinen, tasapuolisessa parisuhteessa elävä ihminen elää todellisuudessa näin älyttömällä tavalla miehensä mielihalujen mukaan:

Jep, täytyy katsoa mihin ratkaisuun tuo päätyy. En edes haluais shopata mitään, en halua ees tuota reissua, en halua yhtään mitään. Haluan vain, että mies tekee jotain päätöksiä, vaikka edes sen, etten ole menossa enkä shoppaamassa niin ei tarvitse elää epätietoisuudessa ja odotella että mitä tapahtuu. Odottaminen ja ihmetteleminen on kamalinta.

No, kukin tavallaan.

Juu, oli tää vaan hyvin älytön ketju (jos nyt oli juttukin).

[QUOTE="Vieras";25998499]Miks ihmeessä oot pentua ottamassa mukaan matkalle? Mikä loma sellanen on ja mikä järki jos oot kaverin kaa menossa?[/QUOTE]

Ilmeisesti mies ei lasta osaisi hoitaa eikä haluakkaan kun siksi laittaa nuo matkaan että voi itse 'simuilla' kotona rauhassa. Unelmamies <3

Yhteistyössä