Nyt alkaa keittämään tohon mieheen taas vaihteeksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katylina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hyvänen aika. Kai aikuinen ihminen voi reissata, levätä, katsella nähtävyyksiä ja nauttia lomasta ym. ilman viinaakin?

Kuulostaa uskomattoman tylsälle o.O En ole kovinkaan kaupunkiloma-persoona, en ole koskaan kiinnostunut nähtävyyksistä yms. Viikko kierrellessä jossain yksin kuulostaa erittäin, erittäin pitkästyttävälle. Ehkä sitten kuuskymppisenä kun ei enää rannalle kehtaa mennä..

Ei suoraan, sanoi että voin ottaa kaverin mukaan reissulle. Oletin, kun kerroin kenet sitten valitsisin, että tajuaa sen. Ylipäätään en halua yksin lähteä mihinkään, saati vielä vähemmän lapsen kanssa kaksin. Omasta puolestani voimme olla hyvinkin kotona koko ajan, tosin sitten mies ei pääse simuilemaan kuten haluaisi. Se vie erittäin monta tuntia ja vaatii täyttä keskittymistä, siihen ei lapsiperheessä oikein kykene, varsinkin kun samaa on monena päivänä ja siihen liittyy paljon muutakin tietokoneen käyttöä. Kaiken kaikkiaan about 12 h/päivä.

Eli koko tämä kitinä oli ihan turha. Vai maksaisitko sinä miehen kaverin Turkkiin lomailemaan omilla säästöilläsi, vaikka kotiin pitäisi ostaa tarpeellisia juttuja?

Sellaista se perhe-elämä on. Ehkä miehen on aika oppia se nyt ennenkuin alkaa pykäämään omia lapsia.

Eniten tällä hetkellä se, että hänet tupattiin tähän ketjuun ja jouduin keskustelemaan hänestä. Jos haluan keskustella hänestä, voin mennä keskustelemaan hänen ketjuunsa, jossa hän vastaa asioihin itse.

Oliko yllätys, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää? Että et voikaan vinoilla Venakolle loputtomiin ilman, että itsellesi tulee kukaan avautumaan?

Itse tosiaan sanoitkin tuolla ihan itse, että jos julkisesti palstalla kertoilee asioistaan niin pitää kestää se, että niihin tullaan kommentoimaan. Katsos, kun se koskee sinuakin.

Eikä sitä syytä Venakko-vihaasi tullut ilmi vieläkään. Kokeilepa kakistaa se ulos, niin voihan olla, ettei sen jälkeen asiaa enää jauhetakaan.

Ei suoraan, sanoi että voin ottaa kaverin mukaan reissulle. Oletin, kun kerroin kenet sitten valitsisin, että tajuaa sen. Ylipäätään en halua yksin lähteä mihinkään, saati vielä vähemmän lapsen kanssa kaksin. Omasta puolestani voimme olla hyvinkin kotona koko ajan, tosin sitten mies ei pääse simuilemaan kuten haluaisi. Se vie erittäin monta tuntia ja vaatii täyttä keskittymistä, siihen ei lapsiperheessä oikein kykene, varsinkin kun samaa on monena päivänä ja siihen liittyy paljon muutakin tietokoneen käyttöä. Kaiken kaikkiaan about 12 h/päivä.

Mitä on simuilu/simuileminen?
Mitä se sun äijä tekee?

Ei voi sanoo taas kun et HUH HUH tätä palstalaisten toisten kimppuun hyökkäämistä :o

Ap:lle sen verran et anna miehen olla muutaman päivän ja kysy et mikä toi homma nyt oli, et miks ensin väenvängällä koitti saada johonkin sua ja sit se ei käykään. Aikas kummallinen juttu. Tai sit miehellä on NE just ny :D Jos ob kiristää liikaa tai on poikittain ;) :D

Ei voi sanoo taas kun et HUH HUH tätä palstalaisten toisten kimppuun hyökkäämistä :o

Ap:lle sen verran et anna miehen olla muutaman päivän ja kysy et mikä toi homma nyt oli, et miks ensin väenvängällä koitti saada johonkin sua ja sit se ei käykään. Aikas kummallinen juttu. Tai sit miehellä on NE just ny :D Jos ob kiristää liikaa tai on poikittain ;) :D

Ainut, mikä ap:n miehelle ei käy, on se, että ap:n kaveri ei maksa itse matkaansa.

Muuhun mitään kommentoimatta, mielestäni rannalle kehtaa mennä vaikka yhdeksänkymppisenä :) Jos ei kehtaa, vika on kyllä ihan täysin omassa elämänasenteessa ja arvoissa :)

Kuulostaa uskomattoman tylsälle o.O En ole kovinkaan kaupunkiloma-persoona, en ole koskaan kiinnostunut nähtävyyksistä yms. Viikko kierrellessä jossain yksin kuulostaa erittäin, erittäin pitkästyttävälle. Ehkä sitten kuuskymppisenä kun ei enää rannalle kehtaa mennä..

Voisit ottaa sen tilaisuutena avartaa maailmankatsomusta ja kartuttaa sivistystä. Sille tuntuisi olevan tarvetta?

[QUOTE="vieras";25993886]Ainut, mikä ap:n miehelle ei käy, on se, että ap:n kaveri ei maksa itse matkaansa.[/QUOTE]

Mutta ensinhän se mies oli sen luvannu maksaa, en ymmärrä miks ap:n kimppuun nyt hyökätään. Ei se ap:n vika ole jos mies sanoo toista ja seuraavana päivänä toista.

Ihanan pienet murheet sulla. Olisit onnellinen siitä, mitä sulla on; ilmeisesti kuitenkin ihan kiva ja huomioiva mies, mitä nyt vähän tuuliviiri, perhe kasassa, kavereita, valuuttaa käydä reissuilla jne.

Noi asiat ei ole todellakaan mitään itsestäänselvyyksiä. Maksa itse matkasi tai "tyydy" siihen, että miehesi tosta noin vaan heittää sulle tonnin shoppailurahaa. Mieti nyt vähän.

• Tykkää
Reactions: nokkimus
[QUOTE="vieras";25993820]Eli koko tämä kitinä oli ihan turha. Vai maksaisitko sinä miehen kaverin Turkkiin lomailemaan omilla säästöilläsi, vaikka kotiin pitäisi ostaa tarpeellisia juttuja?

Sellaista se perhe-elämä on. Ehkä miehen on aika oppia se nyt ennenkuin alkaa pykäämään omia lapsia.[/QUOTE]
Niillä säästöillä ei ole alunperinkään tarkoitus ostaa kotiin mitään, jos joudun sen 1000e käyttämään, niin käytän niitä sitten noihin kotijuttuihin. Näinpä ei tarvitse näitä myöhemmin hankkia. Ja olen ehdottanut miehelle, että lähtisi kaverinsa kanssa johonkin.

Siis viikko lomailua ilman viinaa kuulostaa tylsälle? Et osaa pitää hauskaa ilman alkoholia?

:whistle:
En halua käyttää lomaani juomalla alkoholia. Enkä halua käyttää lomaa hengaamalla yksin. Se on lähinnä rahan tuhlaamista, en myöskään halua kierrellä mitään nähtävyyksiä, koska nekään eivät kiinnosta. Mieluiten otan rennosti rannalla, polskin lapseni kanssa ja rusketun.

Ihanan pienet murheet sulla. Olisit onnellinen siitä, mitä sulla on; ilmeisesti kuitenkin ihan kiva ja huomioiva mies, mitä nyt vähän tuuliviiri, perhe kasassa, kavereita, valuuttaa käydä reissuilla jne.

Noi asiat ei ole todellakaan mitään itsestäänselvyyksiä. Maksa itse matkasi tai "tyydy" siihen, että miehesi tosta noin vaan heittää sulle tonnin shoppailurahaa. Mieti nyt vähän.
Njoo, en vaan varsinaisesti halua shoppailurahaa saati matkaa. Toivottavasti mies lopettaa tuputuksen. Ehkä simuiluntarve on kovaksi kasvanut, onhan siitä jo aikaa kun viimeksi on päässyt lentämään.

Niillä säästöillä ei ole alunperinkään tarkoitus ostaa kotiin mitään, jos joudun sen 1000e käyttämään, niin käytän niitä sitten noihin kotijuttuihin. Näinpä ei tarvitse näitä myöhemmin hankkia. Ja olen ehdottanut miehelle, että lähtisi kaverinsa kanssa johonkin.

Kaveri pääsisi niillä matkasäästöillä miehen kanssa ja se olisi sinulle ok?

Sun mies ei halua maksaa kaverisi matkaa teidän säästöillä, ja koska olette pienituloisia, pitäisi sinunkin tämä ymmärtää, eikä kiukutella turhasta.

Yhteistyössä