Nyt alkaa keittämään tohon mieheen taas vaihteeksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katylina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu olen samaa mieltä, en ole kauhean kiinnostunut jauhamaan kyseisestä henkilöstä, joka ei liity aiheeseen mitenkään.

No siltähän se on tosiaan vaikuttanutkin. :D

Ihan muuten jotta ymmärtäisit, miksi sulle tuolla aiemmin hihiteltiin. Ja ystävällisyyttäni ajattelin myös, että voisit tältä osin välttyä hihittelyltä myöhemmin vaikka niissä etälukioasioissa:

Se on "periaatteessa", ei todellakaan "perjaatteessa".

Samoin "konkreettinen", ei "kongreettinen" (näinkin kerran kirjoitit).

Mielestäni mies voi päättää, haluaako mukaan. Itse alunperin halusi että otan kaverin.

Mieheni on puoliski venäläinen.

Halusi, että lähdet kaverin kanssa ei tarkoita, että mies haluaa myös maksaa sen kaverin matkan. Siksi varmaan kysyi sinulta, paljonko kaverisi matkasta maksaa.

Jos teillä on säästössä 1500e, joista puolet on miehesi, matka maksaa 1300e, mistä ajattelit sen 550e ottaa?

[QUOTE="vieras";25993484]Ap:n mies ei halua maksaa ap:n kaverin matkaa omilla säästöillään, niin nyt ap on hyvin hyvin vihainen ja katkera Milannalle, jonka miehellä on varaa maksaa Milannan ostokset. Siinä pähkinänkuoressa ketjun sisältö.[/QUOTE]
En ole katkera venakolle, hänellä ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa. Sen lisäks ne säästöt ovat yhteisiä, vähintään puolet olen sinne itse säästänyt, muista matkoistamme maksan itse enemmän. Mies alunperin halusi itse, että otan kaverin mukaan minulle ja tytölle ja maksetaan meidän matkasäästöistä. Harmi, jos olet missannut taas nämä asiat.

[QUOTE="vieras";25993558]Halusi, että lähdet kaverin kanssa ei tarkoita, että mies haluaa myös maksaa sen kaverin matkan. Siksi varmaan kysyi sinulta, paljonko kaverisi matkasta maksaa.

Jos teillä on säästössä 1500e, joista puolet on miehesi, matka maksaa 1300e, mistä ajattelit sen 550e ottaa?[/QUOTE]

Meillä on säästössä 1000e+ venäjän ylijäämärahat. Mies ei missään vaiheessa ole sanonut, etteikö kaverini voisi samalla tulla mukaan, tietää kaverin tulotason hyvin ja sen, ettei hänellä tod.näk. ole varaa itse matkaa maksaa, mutta silti ehdotti että otan kaverin mukaan. Tuolla 1550e:llä oltiin reissuun lähdössä, mutta en tiedä lähdetäänkö lainkaan. Toisaalta en myöskään ole sinne missään vaiheessa halunnut.

Ei se mikään automaatio ole. Kyllä siihen päiväkotimaksuun vaikuttaa sun nykyisen miehenkin tulot.
Njoo, no vaikka jotain maksetaisiinkin, saisin siinä vaiheessa todennäköisesti asumistukea, joten se olisi aikalailla +- nolla. Ja lapseni hoitaminen tarhassa (jotka täällä ovat aivan täynnä) n. 1000e, siihen ei meidän about 100e varmaan paljon tuntuisi :D

Jos mies haluaa, että sinä pääset tuulettumaan niin mene yksin viikoksi etelään kun mies on lomalla. Mies hoitaa lasta sen aikaa.
Sekin on ajatuksena, mutta en käytä alkoholia yms joten melko tylsää olisi yksin jossakin istua. Enkä halua jättää lastani viikoksi kotiin miehen kanssa, tulee ikävä ja olisin ollut muutenkin erossa lapsesta jo 5 päivää

Meillä on säästössä 1000e+ venäjän ylijäämärahat. Mies ei missään vaiheessa ole sanonut, etteikö kaverini voisi samalla tulla mukaan, tietää kaverin tulotason hyvin ja sen, ettei hänellä tod.näk. ole varaa itse matkaa maksaa, mutta silti ehdotti että otan kaverin mukaan. Tuolla 1550e:llä oltiin reissuun lähdössä, mutta en tiedä lähdetäänkö lainkaan. Toisaalta en myöskään ole sinne missään vaiheessa halunnut.

Mutta ei ilmeisesti missään vaiheessa myöskään sanonut, että voit käyttää säästöt kaverin matkan maksamiseen?

Miksi teidän pienituloisina pitää maksaa sinun kaverisi matka? Kerroit, mitä kaikkea kotiin pitäisi ostaa, joten käytä ne rahat perheen hyväksi. Kaverin kanssa voit matkustaa sitten, kun kaverilla on itsellään varaa. Mieti nyt hiukan itsekin.

Kyllä sä nyt vaan kumman käskytettävissä tunnut olevan.

Ehkä miehesi alkoi miettimään, että budjetoisitte sittenkin nuo lomaa varten korvamerkityt rahat niihin kuluihin, joita teillä alkuketjusta tuntui olevan?

Tai ehkä se tajusikin haluavansa viettää lomansa mieluummin sun kuin sen simulaattorin (?) kanssa? Se ois mun mielestä mukavaa (ja parisuhteille ominaista) noin muutenkin.

Lienee joka tapauksessa varmempi kysyä mieheltä kuin palstalta. Ehkä sun muutenkin kannattais viettää täällä vähemmän aikaa - ei muuten, mutta tuntuu niin paljon pyörivän nuo Milannan talous- ja jalkoväliasiat sun mielessä.

En ole katkera, miksi olisin? Minulla on kuitenkin vuosikausia aikaa rakentaa sellaista perhettä ja tulevaisuutta kun haluan.

Jos et ole, niin miksi sä olet aina kun vaan mahdollista ilkeilemässä Venakolle??? Siis ei susta saa selvää! Ensin sua vituttaa, koska Venakko elää eri tavalla kuin sinä, sitten se ei johdukaan siitä, vaan Venakon tavasta käyttää rahaa, sitten ei siitäkään vaan kun Venakko saa enemmän tukia, eikä kun siksi kun se on strippari...???

MIKÄ SUA OIKEASTI RISOO???!!!

[QUOTE="vieras";25993731]Mutta ei ilmeisesti missään vaiheessa myöskään sanonut, että voit käyttää säästöt kaverin matkan maksamiseen?

Miksi teidän pienituloisina pitää maksaa sinun kaverisi matka? Kerroit, mitä kaikkea kotiin pitäisi ostaa, joten käytä ne rahat perheen hyväksi. Kaverin kanssa voit matkustaa sitten, kun kaverilla on itsellään varaa. Mieti nyt hiukan itsekin.[/QUOTE]
Ei suoraan, sanoi että voin ottaa kaverin mukaan reissulle. Oletin, kun kerroin kenet sitten valitsisin, että tajuaa sen. Ylipäätään en halua yksin lähteä mihinkään, saati vielä vähemmän lapsen kanssa kaksin. Omasta puolestani voimme olla hyvinkin kotona koko ajan, tosin sitten mies ei pääse simuilemaan kuten haluaisi. Se vie erittäin monta tuntia ja vaatii täyttä keskittymistä, siihen ei lapsiperheessä oikein kykene, varsinkin kun samaa on monena päivänä ja siihen liittyy paljon muutakin tietokoneen käyttöä. Kaiken kaikkiaan about 12 h/päivä.

Paha sanoa, ei kiinnosta. Mutta verrattuna huomattavasti enemmän kuin minä.

Miten on mahdollista ettei kiinnosta, kun samaan aikaan ko. henkilön talous- ym. asiat kiinnostaa (ja kuuluu ja on sun tuomittavissa) niin maan hemmetisti?

Se jota ei kiinnosta, ei lue niitä ketjuja eikä luultavasti edes vastaisi kun aiheesta toisaalla kysytään. (Eikä ainakaan keuhkoa ja huorittele niin kuin sinä.)

Jos et ole, niin miksi sä olet aina kun vaan mahdollista ilkeilemässä Venakolle??? Siis ei susta saa selvää! Ensin sua vituttaa, koska Venakko elää eri tavalla kuin sinä, sitten se ei johdukaan siitä, vaan Venakon tavasta käyttää rahaa, sitten ei siitäkään vaan kun Venakko saa enemmän tukia, eikä kun siksi kun se on strippari...???

MIKÄ SUA OIKEASTI RISOO???!!!
Eniten tällä hetkellä se, että hänet tupattiin tähän ketjuun ja jouduin keskustelemaan hänestä. Jos haluan keskustella hänestä, voin mennä keskustelemaan hänen ketjuunsa, jossa hän vastaa asioihin itse.

Yhteistyössä