Nyt HÄVETTÄÄ ja oikein kunnolla !

Oikeasti alan uskoa tuohon, mitä joku tuolla aiemmin epäili, että olisit nainen.

Käytät noita hymiöitä nimittäin niin idioottimaisesti ja aivan liikaa (eli joka helvetin viestissä), että sinun on pakko olla samaa kastia kuin se toinen mummeli, joka ei ymmärrä hymiöiden pointtia, vaan tunkee niitä joka viestin loppuun.

No mua taas ei se kiinnosta, miksi minua luulet.

Heh heh, jos ei muka kiinnosta, niin miksi vaivaudut edes vastaamaan???

Ja perun tuon äskeisen, tämän viestin perusteella en kuvittele, että olet joku vanhempi nainen, vaan että olet joku yksinäinen teinityttö, joka kuvittelee olevansa jo aikuinen ja perheellinen ja keksii näitä juttuja.

:laugh: Johan oli tulkinta, väärässä olet edelleen.
Mutta, jos olen sinusta ihmisperse, miksi sinä ihmisälykkyyden multihuipentuma tulet tänne limaiseen ketjuuni vastailemaan?
Eikö se ole sinun kaltaisellesi älykölle sopimaton teko?

:laugh: Johan oli tulkinta, väärässä olet edelleen.
Mutta, jos olen sinusta ihmisperse, miksi sinä ihmisälykkyyden multihuipentuma tulet tänne limaiseen ketjuuni vastailemaan?
Eikö se ole sinun kaltaisellesi älykölle sopimaton teko?

Kyllä tuo kielenkäyttösi kertoo, että olet vähintäänkin henkiseltä tasoltasi sellaista keskivertopissiksen luokkaa...
Mikä ihmeen sana edes on ihmisperse???

[QUOTE="vieras";26622800]Minkähän takia löi? Ihan syyttä? Lyödä ei saa - tietenkään - mutta melkonen vempula ja husvotti mahtaa vävykin olla, jos anoppi kilahti tyystin.[/QUOTE]

Tarkoitatko, että luonnehäiriöisiä anoppeja ei voi olla olemassa? Voin sanoa esimerkiksi omasta äidistänikin, että anoppius ei tehnyt hänestä Pyhää ja Hyvää vaan hän on ihan samanlainen itsekäs ja pitkävihainen ihminen kuin sitä ennenkin. Samalla tavalla kuin mies ei voi perustella lyömistään sillä, että nainen nyt vaan oli niin ärsyttävä ja odottaa saavansa sillä anteeksi tekojaan, ei myöskään nainen voi käytöstään hyväksyttää toisen vempuluudella ja hu(n)svottiudella.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Googleta tuo sana.
Mutta en jaksa sinun kanssasi tästä asiasta vääntää.
Ajattele ja usko, mitä haluat.

Hmm... aika mielenkiintoista, että ITSE valitsit sanan, joka kuvaa naista. Jaa-a, mitähän johtopäätöksiä keittiöpsykologit tästäkin vetäisivät.
Ehkä todellakin olet fyysisesti mies, mutta oletkin keski-ikäinen nainen miehen ruumiissa. Näin sen täytyy olla.

Hmm... aika mielenkiintoista, että ITSE valitsit sanan, joka kuvaa naista. Jaa-a, mitähän johtopäätöksiä keittiöpsykologit tästäkin vetäisivät.
Ehkä todellakin olet fyysisesti mies, mutta oletkin keski-ikäinen nainen miehen ruumiissa. Näin sen täytyy olla.

Kysy itseltäsi.
Sinä tunnut olevan keittiöpsykologiassa ainakin tohtoritasolla.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alan epäilemään, että olet se mummeliisan jossain kuvassa esiintynyt rastatukka epämies...

Onkohan teillä makkarissa sellaiset hymiöverhot ja hymiömatto.

Ei verhoja eikä mattoa makkarissa.
Ja pikkukaupunkilainen liian sliipattu, menestyvä, kepulainen ja hyvintienaava minun miehekseni.

SILTI voin ongelmitta arvostaa ajatuksiaan ja arvojaan sekä tapaansa palstailla.

:)

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Nojaa... sanoisin pikemminkin että kyseessä ihminen, joka " kovin katkera siitä, ettei päässyt edes sisään keittiöpsykologian(kaan) kursseille."

:D

Jaa, sanoisin pikemminkin, että siellä kirjoittelee nyt nainen, joka yrittää peittää sitä omaa katkeruuttaan tuomalla julki koko ajan vain yltiöpositiivisia asioita... jopa asioista, joissa ei ole mitään positiivista.