Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vähän aivoja käyttöön:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulle yritettiin soittaa tuntemattomasta numerosta useampaan kertaan, ensin aattelin että lehtimyyjä soittelee enkä vastannu. Mutta ko sinnikkäästi puhelin soi niin vastasin, siellä oli miehen työkaverin vaimo, yritti tavotella minun miestä mutta ei ollu saanu kiinni... Sain sitte siitä soperruksesta sen verran selvää että tuo miehen työkaveri oli löytyny autotallista hirttäytyneenä... :'(
Ja mie en pysty uskomaan, että se positiivinen ja iloinen ihminen olis muka päättäny päivänsä, vaikka onki totta ettei kaikista ihmisistä murheet ja surut näy päälle päin :/
Vaimonsa on vieläpä raskaana. Sanoin että yritän saaha miehen kiinni mahollisimman nopeasti, oli tosi läheisiä ystäviä keskenään. Ja kysyin voinko jotenki auttaa mutta siellä oli kuulema anoppi ja siskoja ja veljiä jo seurana, lupasi tallettaa minun numeron omaan puhelimeen ja soittaa jos tuntuu että tarvii jotaki... Mulla on vaan tyhjä olo. Ja levoton olo. Ikinä ei ole tämmöstä oloa tullu ei-niin-läheisen ihmisen poismenosta... Liekö sitte raskaushormonit syynä. Mut ko tuntuu että sisin kääntyy ympäri ja oksennus tullee ihan justiinsa... :'(
mun mielestä sinulta typerä veto tulla kirjoittamaan toisten yksityisiä asioita julkiselle palstalle.
Peesi! Miettisit vähän.
Eihän tässä kovinkaan yksityiskohtaisestin ole kerrottu. Eriasia, jos paikkakunta, ammatti yms. olisi mainittu.
Yhtälaillahan täälä kerrotaan kadonneista, rikoksen ja onneetomuuden uhreista ja monesti vieläpä syytellen,jopa nimet mainiten.
Itsemurhien määrä on jatkuvasti nousussa se ei ole mikään harvinainen tapahtuma itsemurhiin taipuvassa kansassamme.