No nyt tuli itku...

Sen verran vielä lipsun, että vastaan arvon vierahille harmahille, että sen verran on läheisiä että on vietetty aikaa yhessä ym, varsinki miehen työkaveri oli mulle tuttu. Ei se sitä tarkota automaattisesti että mulla olis puhelinnumerot puhelimessa.

Ja sie jolla on valitettavasti kokemusta, mikäs olet vähättelemään minun murhetta? Kerros? Isä kuoli niin ai että kamalaa, olin samana yönä jo asiasta kertonu täällä. En siis varmaankaan ollu murheen murtama enkä surullinen koska jopa kykenin palstalle tulemaan. :headwall:

Ja jos tästä joku rääpimisketjun ja poistamisen arvosen teki, niin se en tasan tarkkaan ollu minä. Menkää hyvät naiset itteenne...

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
jos ap olisi todella niin murheen murtama kuin antaa uskoa, ei hän olisi tällä palstalla kirjoittelemassa tapauksesta.

Voi tyhmyyksien tyhmyys, kaikki ihmiset eivät elä sun pillis mukaan !AP:lle koita jaksaa edelleen , olet varmasti entistä järkyttyneempi kun ihmiset on niiiin empaattisia. Vaan eikö se oikeastaan ole heidän oma tyhmyytensä , sinä vaikutat juuri sellaiselta ihmiseltä jolla on sydän paikallaan !

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
Hyytikyppynen: Kamala asia, voimia.

Mutta miten nyt väität, että ovat läheisiä ystäviä, kun sulla ei ollut edes sen lesken numeroo puhelimessa?!

Missäs hää niin väittää?

en tidä. mutta ekassa viestissä kyllä kirjoittaa että eivät ole niin läheisiä ihmisiä... vähän ot ja mulle kyllä ihan sama oli ketä oli.

Ja sillä tarkotin sitä ettei ollu kyse parhaista ystävistä. Mutta silti läheisistä.
Mutta kas, eihän täällä kestä tulla kirjotetuksi epätarkkaa tekstiä, ettei ymmärretä väärin ja tartuta pikkujuttuihin. Tässäkö sitä kuitenki vaaditaan tarkkuutta alotukseen vaikka jonku mielestä oli liianki tarkkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kaikesta muusta paskasta kyllä saa sivutolkulla jauhaa täällä mutta herraisä jos joku kertoo omassa elämässä tulleesta surusta nii kas vain, se on niin väärin niin väärin ettei mittään niin väärää voi ollakkaan. Suoraan sanottuna haistakaa pitkä p**ka... :kieh:

Mies sai tiedon ja lähti käymään siellä. Enempää en tähän ketjuun palaa ja mietinpä kerran jos toisenki aika pitkän aikaa palaanko tänne muutenkaan...

Kiitos niille jotka on ottanu osaa suruun.

Ja anteeksi, mutta mulla palo joku käämi päästä nyt.

Kai sun nyt pitäis jo tietää että täällä saa aina sontaa niskaansa puhu melkei mistä tahansa...

-paitsi tilin saldosta,ruokalistasta,kauppaostoksista jne:headwall:

Yhteistyössä