Nyt HÄVETTÄÄ ja oikein kunnolla !

Se on vain tuota sinun seksuaalisesti ylikorostunutta tulkintaasi.
Mutta toisaalta, se on ihan piristävää vaihteluaa tuohon jatkuvaan ruuasta jauhamiseen, joten jatka vain. En voi ymmärtää, miten jollain riittääkin jostain elintarvikkeissa niin paljon pähkäiltävää.

Seksi JA ruoka sinulle vaikeita aiheita?
Miten uni ja puutarha? Nekin arkoja?

:D

Voi myötähäpeä... Loma-aika ja lämmin päivä ovat tainneet olla liikaa jollekulle. Mittaileeko ihmiset irl myös keskustelukumppaneidensa seksikkyyttä? Vaikka puheenaiheena olisi ruokakaupassa käynti, miettii joku keskustelukumppanin puoluekantaa ja seksielämää. Oikeesti?

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Ymmärrät taas väärin, alkaako vanuus vai kilot painaa, kun ei oikein ajatus kulje.
Seksi ei ole vaikea aihe minulle, vain seksi yhdistettynä kepulaisiin, on vaikea ajatus minulle... ja uskoisin sen olevan myös monelle muulle täysjärkiselle ihmiselle.

Heh, kukakohan täällä kirjoittelee kuin 14-vuotias pissis? Olet nyt kyllä aika nolo...

• Tykkää
Ymmärrät taas väärin, alkaako vanuus vai kilot painaa, kun ei oikein ajatus kulje.
Seksi ei ole vaikea aihe minulle, vain seksi yhdistettynä kepulaisiin, on vaikea ajatus minulle... ja uskoisin sen olevan myös monelle muulle täysjärkiselle ihmiselle.

Viestisi kertovat muusta.
Olen kovin, kovin pahoillani puolestasi.
:(

Voi luoja, mitä keskustelun tasoa!

En kerta kaikkiaan voi ymmärtää, miksi täällä ei saisi keskustella kuin naiset (niidenkin oltava äitejä). En ymmärrä, miten ketään voi ärsyttää jonkun hymiöiden käyttötapa tai puoluekanta. Enkä voi ymmärtää, että joitain ärsyttää toisen ihmisen positiivisuus tai se, että hän mielellään palstailee ruoasta ja sen laittamisesta. Käsittämättömintä on toisten ihmisten ulkonäön haukkuminen. Ja nämä kirjoittajat ovat mukamas aikuisia ja vielä äitejä? Huh huh...

Ai viestini kertovat seksuaalisesta mielenkiinnosta kepulaisia kohtaan???
Ymmärrän että sinulla on ollyt vaikea elämä ja säälin kyllä sinua ja ymmärrän katkeruutesi, mutta tuo on jo melko kaukaa haettua ja menee jo vähän hulluksi.

Tämä taisi olla illan hauskin viesti.
Kiitos sinulle siitä. (Ja kiitos oikeasti vilpitön eikä mitään veetuilua. Sait minut nauramaan ääneen ja se aina plussaa.)

:laugh:

[QUOTE="vieras";26623973]Heh, kukakohan täällä kirjoittelee kuin 14-vuotias pissis? Olet nyt kyllä aika nolo...[/QUOTE]

Noloa olisi kommentoida ketjuihin välillä kirjautuneena välillä harmaana, mutta sellaistahan ei kukaan onneksi tee... Ja tähän sellainen vinkkaava hymiö sopisi, jos sellaisia käyttäisi.

Noloa olisi kommentoida ketjuihin välillä kirjautuneena välillä harmaana, mutta sellaistahan ei kukaan onneksi tee... Ja tähän sellainen vinkkaava hymiö sopisi, jos sellaisia käyttäisi.

Nyt haukut väärää puuta. Minä olen aina harmaana. Luuletko tosiaan, että sinun tekstisi ovat olleet jotenkin fiksuja ja filmaattisia tässä ketjussa kaikkien muiden, paitsi Pikkukaupunkilaisen tai Mummeliisan mielestä?

Joistakin asioista olen heidän kanssaan eri linjoilla, mutta nyt oli pakko asettua heidän puolelleen.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";26624378]Nyt haukut väärää puuta. Minä olen aina harmaana. Luuletko tosiaan, että sinun tekstisi ovat olleet jotenkin fiksuja ja filmaattisia tässä ketjussa kaikkien muiden, paitsi Pikkukaupunkilaisen tai Mummeliisan mielestä?

Joistakin asioista olen heidän kanssaan eri linjoilla, mutta nyt oli pakko asettua heidän puolelleen.[/QUOTE]

Piti vielä hymiö laittaa loppuun, mutta unohdin eli tässä :)

• Tykkää