Nyt kaikki lukemaan tämä, mielipiteitä kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Oon ollut sinkkuna jo kolme vuotta. Nettitreffeiläkin, mutta kukaan ei oo koskaan kolahtanut.
Kunnes nyt.
Kolmen vuoden jälkeen.
Törmäsin profiiliin, johon suorastaan ihastuin.

Se mies on söpö. suloinen, ihana. Profiililtaan just sitä mitä mä haen. Ensimmäinen laatuaan. Mä oon ihastunut, ekaa kertaa elämässäni johonkin nettiprofiiliin.

Ja mitä mä teen? Näinkö teille muille aina käy? Tääkö on normaalia? En voi tehdä mitään muuta kuin katsoa kerta kerran jälkeen onko hän kirjautunut sisään.. ja huomaako hän minut..

Mitä mä teen?

Laitoin jo, mut sellasta josta ei saa käsitystä että mua kiinnostaa :( Lähinnä mietin, onko normaalia ihastua näin johonkin profiiliin? Sentään kolme vuotta ollut sinkkuna, eikä kukaan koskaan aiemmin ei oo saanu mua tuntemaan näin...

minun serkkuni löysi jostai tv treffi jutusta itselleen miehen asuivat ihan eripäässä suomea mutta mies muutti eka pohjoseen mutta sitten muuan vuoden päästä muuttivat etelään.. ovat olleet yhdessä nyt jo ties monta vuotta, naimisissa ja monta lastakin heillä on. että kyllä voi joskus kolahtaakkin!!

Voi se kolahtaa =) Omani löysin netistä, profiili kolahti ja nyt tuo ukko tuossa vieressä lukee kirjaa ja hörppii teetä:) yhteinen vauveli tuhisee unissaan. Meilläkin oli välimatkaa about 300 kilsaa mut yhteen muutettiin ja naimisiin ollaan menossa kuhan keretään.

Yhteistyössä