A
addikti
Vieras
Olen niiiiin kyllästynyt heikkouteeni vastustaa cokiksen kaipuuta, että en tiedä mitä hittoa tälle asialle teen. Olen juonut cokista (ihan sitä sokerista) viimeiset 5-6 vuotta vähintään puoli litraa päivässä, välillä enemmänkin. Nyt vuoden alusta sain vähennettyä noin puoleen litraan viikossa + joskus juhlissa tai ravintolassa saatoin juoda yhden cokiksen. Mutta sitten viime viikonloppuna jotenkin taas annoin himolle periksi ja nyt olen taas juonut vähintään puoli litraa päivässä, eilen ja tänään litran. Tämä on ihan älytöntä, tuhoaa hampaat ja lisää kiloja (ihme, että ylipäätään olen vielä normaalipainoinen), mutta hitto että lopettaminen on vaan niin vaikeaa!! Tänään päätin, että nyt loppui kokonaan cokiksen juonti, ei enää edes sitä puolta litraa viikossa tai "juhlacokista".
Onko palstailijoissa ketään, joka olisi päässyt cokisaddiktiosta eroon ja jos on, miten? Tiedän, että iskee taas hirmu hedarit ja väsymys/kiukku päälle, kun yritän olla sitä juomatta...
Onko palstailijoissa ketään, joka olisi päässyt cokisaddiktiosta eroon ja jos on, miten? Tiedän, että iskee taas hirmu hedarit ja väsymys/kiukku päälle, kun yritän olla sitä juomatta...