nyt loppui sen aika..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
ajattelin laittaa uuden aloituksen kun en halua mennä tuonne toiseen koiraketjuun masentaan ketään..
itellä tuntuu niin pahalta kun oma koira on juuri muutama tunti sitten päästetty vaivoistansa niin tarvii hiukkasen purkautua :( sillä oli kasvaimia nisissä ja jo kerran niitä on yritetty poistaa muttei se riittäny ja uusiutuneita oli kuulemma turha yrittää poistaa. yksi kasvaimista puhkesi päivällä ja selvästi näki ettei nallukalla ollu hyvä olla. sai se onneksi viimeisen kesänsä olla vapaana maatilalla ja nautti varmasti niinä päivinä kun vielä jaksoi jolkotellä mettäpolkuja.

Mutta nyt meän raikuli mettäkoira pääsi kivuttomille temmellysmaille ajattamaan hiiriä ja sammakoita. siellä sillä on hyvä olla.

mie luulin ettei minua tämä hetkauttaisi kun ajattelin aina että koirahan se vain on, mutta olihan se ollu meillä jo yli 13vuotta niin itkettäähän tämä vaikka hyvä elämä sillä oli. harmittaa vietävästi etten käynyt mökillä katsomassa sitä silloin kun piti ja nyt ei enää voi..
en olisi uskonut että näin surettaa..

:hug: . Mä itkin monta päivää, kun mun vanhemmat lopettivat koiransa, vieläkin ikävöin Micellaa välillä. Meidän oma koira ei oo koskaan ollu mulle niin rakas kun Micella oli. Micellä oli paha lonkkavika, mikä on yleistä sussareilla. Viimeisinä aikoinaan, ei enää edes päässyt kunnolla maate, eikä pystyny istumaan. Pissallakin kävi ihan vaan ulkooven vieressä.

kun nallen kasvaimet uusi nyt kesällä, jouduttiin koko ajan miettimään että joko se nyt pitää laittaa nukkuun kun oli päiviä ettei se jaksanut kuin nousta hiukan syömään.. ja seuraavana päivänä se taas leikki kuin pahainenki pentu :]
tänään kuitenkin isä päätti ettei sen raukan tarvi enää kärsiä kun se nisäkin oli aivan sökönä ja varmasti oli kipeäkin.
tämä ikävä on aivan hirviä, se oli meän pienisuuri poroja ja autoja jahtaava musta karvakasa..
ei voi kun ajatella että nyt sillä on tosiaan kaikki paremmin eikä kukaan enää kiellä sitä syömästä meän eväsleipiä niinkuin se retkeillä yleensä teki :>

kiitoksia haleista! kyllä se tästä vielä..

Yhteistyössä