Nyt mä hoksasin taas kysyttävää tosta facebookista :

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
eli jos mä kommentoin jonku kuvaa,niin siihen mun sivullehan tulee se kuva pienenä ja sitte se teksti mitä siihen olin kirjottanu ja kellonaika jne...
eli sen näkee kaikki mun kaverit,niinkö?vaikka eivät olis tämän kavereita jonka kuvaa kommentoin? :o entäs jos ne painaa siitä kuvasta,niin pääsevätkö sinne sen valokuva albumiin jos sivu on salainen?

tai sitten taas niinpäin että jos joku kommentoi jotain mun kuvaa niin kaikki sen kaverit näkee sen kuvan vaikkeivat olis mun kavereita eivätkä näkis niitä muuten?

eli rautalangasta väännettynä: jos mä oon An kaveri ja sillä on kaverina B joka ei olis mun kaveri mutta haluis uteliaisuuttaan nähä mun kuvia joita ei muuten näkis,niin tämä A vois tehä niin että kommentois jokaista mun kuvaa erikseen niin että se tulis sinne An sivulle näkyviin joten B näkis ne? :o

hmm... en oo varma kun en oo koskaan toisten kuvia kommentoinut. oletko nähnyt kavereides sivuilla samoja juttuja kuin sulla? esim. niiden sivuilla jotka on kommentoinut sun kuvia? jos niis ei näy niin ei sunkaan pitäisi näkyä.

yks vaan on kommentoinu mun kuvia ja en muista näkykö se tällä kaverilla sielä sen sivulla... mutta siks ajattelinki ne sieltä poistaa jos ne alkaa näkymään kaikilla kavereiden kavereilla jos niitä kommentoidaan :/

Hitsi tosiaan, kun facebook on unohtanut sellaisen pienen ominaisuuden, mistä vois nähdä miltä sun oma profiili näyttää sellaiselle, ketä ei ole sun kaveri, se auttaisi monessa asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Hitsi tosiaan, kun facebook on unohtanut sellaisen pienen ominaisuuden, mistä vois nähdä miltä sun oma profiili näyttää sellaiselle, ketä ei ole sun kaveri, se auttaisi monessa asiassa.

häh? :o nyt en ymmärtäny...
mut en mä tarkottanu mun profiili kuvaa,vaan niitä kuvia jotka mulla on siellä kansioissa...esim lsten kuvia jotka on ihan ookoo että kaverit näkee mut en haluu että kavereiden kaverit näkee jos mun kaverit niitä kommentoi...
mutta poistan ne kuvat nyt kun hoksasin tämmösen jutun =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:

häh? :o nyt en ymmärtäny...
mut en mä tarkottanu mun profiili kuvaa,vaan niitä kuvia jotka mulla on siellä kansioissa...esim lsten kuvia jotka on ihan ookoo että kaverit näkee mut en haluu että kavereiden kaverit näkee jos mun kaverit niitä kommentoi...
mutta poistan ne kuvat nyt kun hoksasin tämmösen jutun =)

Sitä siis tarkoitin, että itse näkee aina sivuistaan kaiken mahdollisen, mutta sellainen ominaisuus puuttuu, että näkisi onko pistänyt kaikki privacy-asetukset niin kuin haluaa, eli näkisi sen, että varmasti kuva-albumit ei näy vieraille, jos sen on niin halunnut jne.

Yhteistyössä