Nyt mä tärisen täällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottaja

Vieras
Tiedättekö mitä..

Mulla oli n. kymmenen vuotta sitten ihana, lyhyt mutta kiihkeä suhde yhteen mieheen, vapaaseen mieheen. Mä en halunnut silloin alkaa seurustelemaan, olin vasta 20vuotias. Noh, tämä mies tapasi minun kauttani ystäväni, he alkoivat seurustella. Olin heidän häissään, tavannut silloin tällöin, naisen kanssa, ystäväni siis, olen tekemisissä useimminkin..

Olen edelleen sinkku, lapseton. En ole tavannut ketään, joka olisi hänen veroisensa. Harmittaa, kun en silloin hätä ottanut, vaikka hän olisi minut halunnut. Kokelaita on olut, mutta ei vain ole iskenyt..

Tiedän että heillä on hankalaa. Heidän kymmenvuotinen liittonsa on rakoillut jo pitkän aikaa, nainen on minulle kertonut.

Ja nyt tämä mies soitti minulle. Haluaa tavata, tiedän kuulemma miksi...

Mitäs, jos saisin hänet nyt? Uskallanko? Onkohan hän kuitenkaan sitä, mitä muistelen? Mitä tapahtuu? Voisiko näin käydä, kaiken odottamisen jälkeen?

Tiedän, että uni ei tule, ei ennen ensiviikon lauantaita, saati sen jälkeen.. Mitä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
puskii vaan, tosin oota ny sen verran että avioero on valmis, muuten saat kakkaa niskaan ja varmasti sat unohtaa ystäväsi!

Juu, en missään nimessä halua rikkoa kenenkään liittoa, haluan pitää ystäväni, jos suinkin on mahdollista..

Mutta mitä jos nämä kaikki vuodet olenkin elätellyt vain haavekuvaa? Miltähän se sitten tuntuu? Toisaalta haluaisin haaveilla vain, mutta silti, jos hänet saisinkin oikeasti...

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Siis mä en lähtis treffeille miehen kanssa, joka on naimisissa (vaikka sitten eroamassa)
mun ystävän kanssa :whistle:

En minäkään! Kyllä se mies pitää "kauempaa" löytää..... ei mitään kaunarit-meininkiä vaikka kuinka olis ollut ihana vuonna kivijakanto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ystäväsi liitto on vielä kasassa niin tulet menettämään ystäväsi. Harkitse tarkkaan!

Tiedän, sehän tässä kinkkistä onkin. Mutta olen oikeasti odottanut tätä miestä jo kymmenen vuotta, kyllä sekin hieman painaa...

Jos olet ap odottanut jo 10 vuotta, voit odottaa sen aikaa vielä, että joko päättävät tai pelastavat liittonsa. Onko ystäväsi kertonut, miksi heillä menee huonosti? Jos joku perustavanlaatuinen ongelma, kannattaako koko mieheen edes sekaantua?Ihmiset muuttuu 10 vuodessa, you know...:whistle:

Onko se nainen todellaki ap sinun ystävä jos olet valmis tapailemaan hänen miestään vielä avioliiton aikana? Tai itse asiassa sen jälkeenkään? Jälkimmäinen vaihtoehto on nyt hieman siedettävämpi, mutta ystävä ei tekisi toiselle niin. Ihmiset kummasti muuttuvat kymmenessä vuodessa ja kyllähän tuo aikakin kultaa muistot. Kumpi on sinulle tärkeämpi, ystävä vai mies jonka uskot olevan aito (mutta onko sittenkin vain mielikuva sinun päässä)?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onko se nainen todellaki ap sinun ystävä jos olet valmis tapailemaan hänen miestään vielä avioliiton aikana? Tai itse asiassa sen jälkeenkään? Jälkimmäinen vaihtoehto on nyt hieman siedettävämpi, mutta ystävä ei tekisi toiselle niin. Ihmiset kummasti muuttuvat kymmenessä vuodessa ja kyllähän tuo aikakin kultaa muistot. Kumpi on sinulle tärkeämpi, ystävä vai mies jonka uskot olevan aito (mutta onko sittenkin vain mielikuva sinun päässä)?

No tämähän se on se ongelma, onko hän kuitenkaan sitä, mitä muistan! Vielä en ole tehnyt mitään aloitetta, me tapaamme kahvilassa. Ja onhan
hän myös perhetuttuni, ties vaikka hän haluaa keskustella kanssani vaimostaan! En tiedä, kuvittelen vain tietysti kaikenlaista..

Pelottaa, en tiedä mitä tehdä. En ole menossa hänen kanssaan sänkyyn tms, vaikka mieli tekisi. Tärisyttää, koska se on kuitenkin hän, se oikea! Ainakin oli, ties vaikka on vieläkin..

Päässä pyörii ja samalla lyö tyhjää :(

Mulle tuli muutes myös mieleen, että mitä jos hän haluaa keskustella avioliitostaan. Kuitenkin jos kerran hyvin hänen vaimonsakin tunnet, niin voihan olla, että hän haluaa sinulta tiedustella, että miten vaimo avioliiton tilan tällä hetkellä näkee..

Vaikuttaa siltä että se liitto on rikki jo ilman sun sekaantumista ja sinähän olet sinkkuna vapaa iskemään kenet tahansa.
Joten kaiken järjen mukaan syntipukiksi pitäisi joutua tämän miehen joka vaimonsa jättää ja sinut ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Malttia:
Jos olet ap odottanut jo 10 vuotta, voit odottaa sen aikaa vielä, että joko päättävät tai pelastavat liittonsa. Onko ystäväsi kertonut, miksi heillä menee huonosti? Jos joku perustavanlaatuinen ongelma, kannattaako koko mieheen edes sekaantua?Ihmiset muuttuu 10 vuodessa, you know...:whistle:

Tätä voisin peesata. Toisaalta ymmärrän mielenkiintosi ottaa selvää, onko mies vielä sama kuin ennen ja sitähän ei voi tietää ennen kuin on tavannut -useamman kerran. Kinkkistä kieltämättä. Mutta jos olette hänen puolisonsa kanssa oikeasti ystäviä, mieti kumpi on tärkeämpää: oma seikkailu vai ystävyytenne.

Yhteistyössä