"kaveri" yrittää tuhota elämäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kissankello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";25304321]luin vain aloituksen, mutta itse kieltäisin ehdottomasti kaiken. Pettämistä en kannata, mutta millään esihistoriallisilla asioilla ei ole mitään merkitystä. Hyvä parisuhde kariutuu ja lapsilta menee perhe jonkun hörhön takia. Katkaisisin välit ja ilmoittaisin miehelle syyksi, että kaveri on häneen ihastunut.[/QUOTE]

Näin juuri!

[QUOTE="vieras";25306905]Mun mielestä ei ole kyse mistään vaaleanpunaisista unelmista, jos pitää normaalina sitä että voi luottaa siihen ettei kumppani ole pettänyt.[/QUOTE]

eikä ainakaan salannut tärkeitä asioita 10v. Minua itseäni ei tuo pettäminen välttämättä ottaisi koville, mutta tuo asian salaaminen saisi kyllä pois tolaltaan, koska siitä tärkeästä ihmisestä paljastuisi täysin uusi tuntematon piirre, jota ei olisi voinut uskoa!

eikä ainakaan salannut tärkeitä asioita 10v. Minua itseäni ei tuo pettäminen välttämättä ottaisi koville, mutta tuo asian salaaminen saisi kyllä pois tolaltaan, koska siitä tärkeästä ihmisestä paljastuisi täysin uusi tuntematon piirre, jota ei olisi voinut uskoa!

Sitä mäkin olen tässä ketjussa yrittänyt toitottaa. Koska ap:n ja miehen suhde perustuu valheelle. Ja asia vaan kieroutuu entisestään jos alkaa väittämään että kaveri valehtelee ja on pipipää ym. Tosi aikuista toimintaa.

[QUOTE="vieras";25306972]Sitä mäkin olen tässä ketjussa yrittänyt toitottaa. Koska ap:n ja miehen suhde perustuu valheelle. Ja asia vaan kieroutuu entisestään jos alkaa väittämään että kaveri valehtelee ja on pipipää ym. Tosi aikuista toimintaa.[/QUOTE]

ei se suhde perustu valheelle, ap on jättänyt kertomatta jotain joka olisi ehkä pitänyt kertoa mutta näin 10v myöhemmin olisi järjetöntä kertoa ja ottaa se riski et lapsilta tuhoutuu perhe.
sellaisen asian takia joka ei oikeasti vaikuta mihinkään, siis siinä mielessä että asia on tapahtunut kauan sitten, se ei merkinnyt ap:lle mitään (eli kyse ei ollut suhteesta, rakkaudesta jne) lisäksi se on tapahtunut tilanteessa jossa oli epäselvää onko pariskunta edes yhdessä.
asioita ei kannata ajatella niin mustavalkoisesti, enemmän tuhoa saadaan aikaiseksi kertomalla tuollainen juttu, mitään hyvää siitä ei seuraa.

[QUOTE="Neith";25307075]ei se suhde perustu valheelle, ap on jättänyt kertomatta jotain joka olisi ehkä pitänyt kertoa mutta näin 10v myöhemmin olisi järjetöntä kertoa ja ottaa se riski et lapsilta tuhoutuu perhe.
sellaisen asian takia joka ei oikeasti vaikuta mihinkään, siis siinä mielessä että asia on tapahtunut kauan sitten, se ei merkinnyt ap:lle mitään (eli kyse ei ollut suhteesta, rakkaudesta jne) lisäksi se on tapahtunut tilanteessa jossa oli epäselvää onko pariskunta edes yhdessä.
asioita ei kannata ajatella niin mustavalkoisesti, enemmän tuhoa saadaan aikaiseksi kertomalla tuollainen juttu, mitään hyvää siitä ei seuraa.[/QUOTE]

Valehtelee miehelleen joka päivä. Kyllä se minusta on valhetta täynnä. Ap:lle se ei ehkä merkkaa, mutta miehelle se voi merkata paljonkin. Tosin uskon että tämä vuosien valehtelu on pahempaa, kuin se itse pettäminen.

Jos sitä pettämistä ei olisi tapahtunut, niin ei tätä avausta olisi edes tehty. Ap tiesi kyllä siihen aikaan että mies ei tulisi hyväksymään toisen miehen kanssa vehtailua ja kokee jo silloin tehneensä väärin. Silloin se on pettämistä.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
[QUOTE="vieras";25307115]Valehtelee miehelleen joka päivä. Kyllä se minusta on valhetta täynnä. Ap:lle se ei ehkä merkkaa, mutta miehelle se voi merkata paljonkin. Tosin uskon että tämä vuosien valehtelu on pahempaa, kuin se itse pettäminen.

Jos sitä pettämistä ei olisi tapahtunut, niin ei tätä avausta olisi edes tehty. Ap tiesi kyllä siihen aikaan että mies ei tulisi hyväksymään toisen miehen kanssa vehtailua ja kokee jo silloin tehneensä väärin. Silloin se on pettämistä.[/QUOTE]

tota, se että ei kerro jotain menneisyydessä tapahtunutta ei ole valehtelua.
en minäkään kerro miehelleni kaikkea mitä olen tehnyt joskus muinoin, ja saatanpa jopa valehdella jos se kysyy olenko tehnyt jotain, ihan vain siksi etten jaksa kaivella vanhoja juttuja ja selitellä sen kummemmin niitä (siis asioita jotka on tapahtunut ennen meidän yhdessä oloa jne)
mietippä nyt omalle kohdalle sama tilanne, tuhoaisitko sinä perheesi tälläisessä tapauksessa kertomalla 10v sitten tapahtuneen asian?
kun asioita puntaroi niin kyllä se tälläisessä tilanteessa taitaa lasten paras, perheen hyvinvointi jne painaa hitusen enemmän kuin 10v sitten tapahtuneen virheen kertominen josta seuraa vain pahaa mieltä ja ongelmia.

[QUOTE="vieras";25307115]Valehtelee miehelleen joka päivä. Kyllä se minusta on valhetta täynnä. Ap:lle se ei ehkä merkkaa, mutta miehelle se voi merkata paljonkin. Tosin uskon että tämä vuosien valehtelu on pahempaa, kuin se itse pettäminen.

Jos sitä pettämistä ei olisi tapahtunut, niin ei tätä avausta olisi edes tehty. Ap tiesi kyllä siihen aikaan että mies ei tulisi hyväksymään toisen miehen kanssa vehtailua ja kokee jo silloin tehneensä väärin. Silloin se on pettämistä.[/QUOTE]

Noin voi ajatella vain tollo joka ei ole kokenut mitä tarkoittaa lapsiperheen hajoaminen. Olisi suurta typeryyttä pilata hyvä liitto jonkun menneisyyden virheen takia.

Yhteistyössä