K
Ken guru
Vieras
En kyllä ap:nä laittaisi näitä kirjoituksia tuon "ystävän" sähköpostiin. Tulisi turhaa todistusaineistoa tuolle "ystävälle".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en kyllä osaisi valehdella ja väittää, että kaverini valehtelisi...mutta tottakai yrittäisin vedota mieheen muulla tavoin. Mutta tosiaan, jos joku ammoinen suhe jota ei suhteeksi voi ees kutsua päättäisi yli kymmenen vuoden yhteiselon kertaheitolla niin olishan siinä pakko olla ollut jo jotain mätää aiemminkin...
En kyllä ap:nä laittaisi näitä kirjoituksia tuon "ystävän" sähköpostiin. Tulisi turhaa todistusaineistoa tuolle "ystävälle".
Niinpä.Totta, ja ap:n kaveri huomaisi, että kiristäminen stressaa. Ehkä hän jättäisi kertomatta nyt ja alkaisi kiristää samalla asialla uudestaan ensi vuonna?
No säkin tunnut tietävän kovin hyvin, mikä toiselle on parhaaksi. Jos se on kaksinaamaisuutta, että ajattelee tällaista asiaa hiukan isompana kokonaisuutena, niin kaipa mä sitten sellainen olen. Jos kaikkea ajattelee hirveän mustavalkoisesti ja ehdottomasti, että se on joko niin taikka näin mutta mitään ei ole välissä, niin se ei aina välttämättä ole kovin järkevää.
Yhdestä sun toisesta.... Kyse oli yhdestä asiasta. Yhdestä helvetin pienestä asiasta, jos katsoo koko kymmenen vuoden kokonaisuutta.
Yhdestä sun toisesta.... Kyse oli yhdestä asiasta. Yhdestä helvetin pienestä asiasta, jos katsoo koko kymmenen vuoden kokonaisuutta.
Ehkä. Mutta seKÄÄN ei ole ap:n kaverin tai kenenkään muunkaan ongelma, eikä silläkään verukkeella saa nokkaansa toisten parisuhteeseen tunkea.
Minä en edes ymmärrä miten ihminen voi olla kertomatta tuollaisia asioita? Siis jo silloin kun ne on tapahtuneet. Eihän pimittämisestä voi seurata ikinä mitään hyvää ja varsinkaan jos sen on mennyt joillekin kertomaan. Ihmisistä kun ei koskaan tiedä. Ystävätkin voivat kääntyä vihollisiksi. Siksi onkin paljon parempi kertoa itse kuin antaa sitten jonkun katkeran mennä kertomaan asia.
Minä en edes ymmärrä miten ihminen voi olla kertomatta tuollaisia asioita? Siis jo silloin kun ne on tapahtuneet. Eihän pimittämisestä voi seurata ikinä mitään hyvää ja varsinkaan jos sen on mennyt joillekin kertomaan. Ihmisistä kun ei koskaan tiedä. Ystävätkin voivat kääntyä vihollisiksi. Siksi onkin paljon parempi kertoa itse kuin antaa sitten jonkun katkeran mennä kertomaan asia.