Nyt meni hermot! *avautuminen*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt meni hermot...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt meni hermot...

Vieras
Lukekaa jos jaksatte...

Mulla on vuoroviikot tyttären isän kanssa.Exän uus puoliso on ollu ihan jees siihen asti kunnes JOTAIN tapahtu, per***e mitään en oo sille akalle sanonu pahasti. Ei saa tyttö tuoda leluja mun luo, ei vaatteita (ei edes niitä mitkä MINÄ olen ostanu) ei mitään. Reissuvihossa ei ole kun isän ja uuden puolison nimi ja numero (käy siis koulua siellä). Omani laitoin sinne sitten ihan itse.
Ihan totuuden mukaisesti olen AINA ollut mukava tälle ihmiselle, osoittanut etten ole mikään hirmuexä joka jahtaa ukkoo takasin. Mutta jostain tää paska ny kumpuaa. He ovat menossa naimisii, kaikki muut exat on saaneet kutsun paitsi minä. ei mulle edes vaivauduttu kertomaan, tuli ihan yllätyksenä näin viikko aikasemmin kun kyselin onko likka menossa tädilleen kylään ko. ajankohtana. Äijä on vätys joka ei itse viitti puhua mitään, tai ei uskalla. pistää niin pahasti sieppaamaan tuommone. oon koittanu exän kans jutella, mutta ei sieltä tule ku ynähdys takasi ja sitte se karkaa näköpiiristä. pitäis vissii v**tu köyttää penkkii kii ja JUTELLA!! nyttekki jouduin taas sen eukon kans puhumaa kesälomista ja ajankohdista. sanoin ihan reilusti että mieluummi juttelisin likan isän kanssa, ja että on vähä semmone olo ettei mulla ole mitään sanavaltaa asioissa vaikka meillä yhteishuoltajuus onki.
Ja sitte kaiken kukkuraks oma äiti on pilleristijuoppo jonka kans en ole puhunu joulun jälkee, eikä mitään mielenkiintoa saada sitä takas elämää sotkemaa ongelmillansa. skitsofreenikko hullu juoppo joka ei apua halua, en kai minä voi sitä pakottaakkaa.
työt ja raha-asiat kaatuu päälle eikä mistään tule enää mitää. mitään en saa aikaseks, en edes liittoon menemistä! jokseenki tuntuu todella vaikeelta tehdä yhtään mitään, ainoo valopilkku tuntuu olevan tytön lisäks mun mies, ja seki on meksikossa! ei mee nallekarkit tasan ny taas kansalaisten kesken.
tekis mieli tuolle naiselle vaa sanoo että anteeks, askel taaksepäi tai heitetää se askel taaksepäi. tietysti hänelläki sananvaltaa on, mutta jumaliste minä olen se äiti eikä hän. *rankkaa kiroomista*
eiks tuosa ole mitää lakia tai vastaavaa että saisin ne tavarat mitä olen likalle ostanu, takasi tänne käyttöön? kyllä likka saa niitä kuljettaa mukanansa, mutta meillä omat tavarat ja heillä omat tavarat. viimeksiki sanoin että vaihtovaatteet mukaan ku täältä on kaikki sinne kulkeutunu, TULI KURAHOUSUT. se oli taas 50e:n reissu lindeksille ja prismaan per***le. ei talous kestä tämmöstä.
koitan nätisti sanoo mutta raja se on mullaki. en taho tapella enkä riidellä, kunnei se likalle tee hyvää jos välit ei ole kunnos, mutta jumalavita vois se nainen pikkase miettii mitä suustansa päästää ja mikä hänen paikkansa on.

näin o. ..ttu.

se on pääasia ja tuntematta taustoja sen enempää, niin voitko vaikka huolehtia ettei niitä vaatteita ja muita kulkeudu enempää sinne päin? Aina samat vaatteet päälle poislähtiessä kun oli tullessakin... Ja voisitko kysyä naiselta ystävällisesti että kun teillä ennen meni hyvin niin mitä on tapahtunut ettet sitä hääkutsua saanut?

Minkä ikäinen lapsi muuten on? Tää on varmasti rankkaa sille, kun aikuiset riitelee ja huoli mummustakin varmaan hänellä jos tuollainen tilanne on.

Hirmusti tsemppiä sulle ja tee lapselle oikeita ratkaisuja, mitä ikinä teetkin! Siltä kyllä kuulostatkin, kun yrität tulla toimeen vätyksen ja sen uuden naisen kans.

Kuulostaa ihan mun pikkusiskon isältä...
Sano exälle että jos ei pysty sun kanssa sopimaan, niin menette lastenvalvojan luokse.
Vaikuttaa siltä että tää äitipuoli yrittää viedä sulta äidin paikan. :/ Onko hänellä omia lapsia?

likka on kohta 8vuotta.. juu, olen nyt sanonu että jos ei halua että likka alasti tulee isän luokse niin vaatekerta mukaan niin vaihtaa tässä ennen ku lähtee. ja on sieltä tullu, vaihtelevalla menestyksellä, millon puuttuu pikkarit ja sukat, millon paita. ja onhan ne pakko sitte mukaan antaa. eikä se hääkutsukaan, mutta se periaate. en olis varmaan edes menny, mutta olis se mukava ollu jos olis kutsu tullu. oon ohimennen kuullu niitten puhuvan adoptiosta, ja voin kertoa että lätty lätisee jos sitä tulevat multa kyselemään.
stressaa vaan nii vietävästi tämmöne, ja säälittää likka ku joutuu tämmöstä kattomaa. en mä tappele sen edessä kenenkää kanssa, mutta viestit, puhelut ja face ny on sitte käytössä. mutta kun ei se äijä viitti itte, ku tää naine.

[QUOTE="vieras";23891091]Kuulostaa ihan mun pikkusiskon isältä...
Sano exälle että jos ei pysty sun kanssa sopimaan, niin menette lastenvalvojan luokse.
Vaikuttaa siltä että tää äitipuoli yrittää viedä sulta äidin paikan. :/ Onko hänellä omia lapsia?[/QUOTE]

on, ja niillä on yks yhteinenki

Mä kysyisin naiselta suoraan, että mistä kiikastaa. Ehkä hän, naimisiinmenon myötä, haluaisi tavallaan luoda itselleen perheen, jossa hän on äiti ja mies isä, ja johon muilla ei ole valtaa? Väärinhän tuo on jo ihan lastakin ajatellen, eikä hän saa astua sun varpaille.

no ei tuo sinun kielenkäyttösikään ihan siisteimmästä päästä ole!Jos tuolla tyylillä yrität asioita korjata niin huh huh! Enpä minäkään exänäsi paljon viittis yhteydessä olla!

Täytyy sanoa että kyllä minuakin VITUTTAISI jos joku eukko tuolla tavalla yrittää äidin paikan viedä.

Toivottavasti keksit tilanteelle jotakin, omakohtaista kokemusta ei ole niin en mitään voi sanoa muutakun että ymmärrän sinua AP ja jos olisin itse vastaavanlaisessa tilanteessa niin kyl jos lapsella on hyvä olla itsenikin luona niin hankkiutuisin tuosta vuoroviikottelusta eroon.. Itseasiassa itse en koskaan tuohon edes suostuisi mutta tilanteet ja ihmiset ovat erilaisia.

Ja sitte kaiken kukkuraks oma äiti on pilleristijuoppo jonka kans en ole puhunu joulun jälkee, eikä mitään mielenkiintoa saada sitä takas elämää sotkemaa ongelmillansa. skitsofreenikko hullu juoppo joka ei apua halua, en kai minä voi sitä pakottaakkaa.
työt ja raha-asiat kaatuu päälle eikä mistään tule enää mitää. mitään en saa aikaseks, en edes liittoon menemistä! jokseenki tuntuu todella vaikeelta tehdä yhtään mitään, ainoo valopilkku tuntuu olevan tytön lisäks mun mies, ja seki on meksikossa! ei mee nallekarkit tasan ny taas kansalaisten kesken.

Ja vielä ihmettelet, että sinun ei haluta tämän perheen elämään sekoavan kauheasti...