Voiko muka heti tehdä lyhennettyä työpäivää/-viikkoa vanhempainloman jälkeen vai onko se sitä vasta ekaluokkalaisen kanssa? Vai millo?
Tipahdin tosiaantästä junasta
Tipahdin tosiaantästä junasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä...;24137879:Eli jos mun lapsi on 5v. Olenko oikeutettu lyhennettyyn työaikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä...;24137879:Eli jos mun lapsi on 5v. Olenko oikeutettu lyhennettyyn työaikaan?
Voiko muuten tehdä niin et tekee muutaman päivän viikossa ja sekin lyhennettynä? Onko sillä väliä kuin monta tuntia tekee. Kelan rahahan on aina ilmeisesti se sama reilu 90e( siitähän menee kai vero?)