Ä
"Äiti"
Vieras
En tiedä mitä pitäis tehdä. Yöllä mies oli seksiä vailla, ja kieltäydyin (jota teen todella harvoin) hän suuttui niin, että alkoi repiä hiuksista. Noh, siirtyi sitten olkkariin ja alkoi jotain kolisteleen, menin sitten sanomaan hänelle, että lopettaisi niin alkoi taas repiä hiuksista ja heitti päin seinää (olen 9kk raskaana)... Pyyteli anteeksi tämän jälkeen, mutta kun heti leppynyt hän käski minun ja esikoisen häipyä asunnostamme siihen mennessä kun pääsee tänään töistä, hommas jo kämppiksenkin. Eikä meillä ole edes paikkaa mihin mennä eikä rahaakaan. Mietin voidaanko mennä turvakotiin.. Vai onko se vain ihmisille joita hakataan kunnolla turpiin?
Mies on muutamassa kk muuttunut ihan ihmeelliseksi. Loppu viikkoa kohti aina pahenee. Perjantaina lähtee aina yleensä juomaan. Päivä päivältä hän muuttuu oudommaksi, pelottavammaksi ja vihaisemmaksi. Ei oo ikinä lyönyt, mutta hiuksista repinyt, heitellyt ja töninyt on. Ja aina syy löytyy mieheni mukaan minusta...
Nytkin sanoi syyksi, että en huomioi häntä enää riittävästi, olen kuulemma vain kiinnostunut tulevasta vauvasta yms... En haluaisi jäädä odottamaan milloin ensimmäinen nyrkki iskee :s Vaikka miestä kovasti rakastankin
Onko kellään kokemuksia turvakodeista? Tai jotain neuvoa tähän tilanteeseen.. Kiitollinen olisin jokaisesta asiallisesta vastauksesta. Oma pää on niin sekaisin unettoman yön ja kaiken jälkeen
Mies on muutamassa kk muuttunut ihan ihmeelliseksi. Loppu viikkoa kohti aina pahenee. Perjantaina lähtee aina yleensä juomaan. Päivä päivältä hän muuttuu oudommaksi, pelottavammaksi ja vihaisemmaksi. Ei oo ikinä lyönyt, mutta hiuksista repinyt, heitellyt ja töninyt on. Ja aina syy löytyy mieheni mukaan minusta...
Onko kellään kokemuksia turvakodeista? Tai jotain neuvoa tähän tilanteeseen.. Kiitollinen olisin jokaisesta asiallisesta vastauksesta. Oma pää on niin sekaisin unettoman yön ja kaiken jälkeen